Skip to main content

فروش ماسک در تهران

ماسک های تنفسی نوعی پوشش بر روی دهان و بینی بوده که به منظور حفاظت از ما در برابر انواع آلاینده های تنفسی مانند گرد و غبار، بخارهای سمی و شیمیایی، انواع میکروب ها و ویروس ها استفاده می شود. با استفاده از این ماسک ها می توان به مقداری زیاد از ابتلا به برخی بیماری های تنفسی جلوگیری کرد. البته ماسک های تنفسی در انواع گوناگونی هستند که میزان محافظت آنها در برابر عوامل بیماری زا متفاوت می باشد.


فروش ماسک در تهران


فروش ماسک در تهران ، ماسک های تنفسی در محیط های آلوده شهری و برخی شغل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این ماسک ها قادرند ذرات آلاینده موجود در هوا را گرفته و از ورود آنها به دستگاه تنفسی جلوگیری نمایند. به عبارتی نوعی تصفیه کننده هوا به شمار می روند. البته باید یادآوری کرد میزان مقاومت آنها در برابر عوامل بیماری زا متفاوت بوده و به طور صد در صد قادر به تصفیه هوا نیستند.


خرید ماسک تنفسی n95 در تهران


خرید ماسک تنفسی n95 در تهران ، نوعی از ماسک های تنفسی بوده که می توانند حداقل 95 درصد از ذرات بسیار کوچک موجود در هوا در حد 0.3 میکرومتر را فیلتر کند. این ماسک قابلیت فیلتراسیون بالایی داشته به همین دلیل به عنوان بهترین نوع ماسک برای جلوگیری از ذرات آلاینده و عوامل بیماری زا مانند ویروس کرونا شناخته شده است. ماسک n95 از هفت لایه تشکیل شده است که سبب شده میران نفوذپذیری ذرات از آن، در برابر سایر ماسک های تنفسی، حداقل باشد.


قیمت ماسک n95 در تهران


قیمت ماسک n95 در تهران ، در حال حاضر بیشترین میزان استفاده از این ماسک، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا استفاده می شود. افرادی که در برابر آلاینده های هوا و یا عوامل بیماری زا مانند ویروس کرونا آسیب پذیرتر بوده و دارای مشکلات تنفسی هستند لازم است از این نوع ماسک ها بیشتر استفاده کنند. البته لازم است بیان شود، این ماسک ها یکبار مصرف بوده و در صورت کثیف شدن باید دور انداخته شوند. بیماران ناراحتی قلبی باید قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مخدوش شدن ماسک آن را دورر بیندازید و از ماسک دیگری استفاده کنید. برای دور انداختن حتما آن را در سطل زباله دردار بیاندازید.


فروش مواد ضد عفونی کننده دست در تهران


فروش مواد ضد عفونی کننده دست در تهران ، محلول های ضد عفونی کننده که حاوی الکل می باشند قادرند تعداد بسیاری از میکروب های دست را از بین ببرند. البته این مواد ضد عفونی کننده نمی توانند تمامی میکروب های دست را از بین ببرند. اما در حال حاضر با شیوع بیماری واگیردار ویروس کرونا، بهترین روش جلوگیری از این بیماری شستن دست ها با آب و صابون و استفاده از محلول های ضد عفونی کننده دست می باشد. البته شست و شوی دست ها نسبت به ضد عفونی کردن دست ها ارجح است اما در برخی شرایط مانند تاکسی، مترو، خیابان و سایر مکان های عمومی که امکان شست و شوی دست ها وجود ندارد می توان از مواد ضد عفونی کننده دست استفاده کرد. در شرایط کنونی متاسفانه فروش مواد ضد عفونی کننده دست در تهران اندکی با مشکل مواجه شده است.


فروش مواد ضد عفونی کننده در تهران


فروش مواد ضد عفونی کننده در تهران ، ضد عفونی کننده ها گروهی از مواد شیمیایی هستند که از عوامل بیماری زا مانند باکتری ها، ویروس ها، اسپور باکتری ها، قارچ ها و دیگر ارگانیسم ها جلوگیری می نمایند. باید گفت مواد ضد عفونی کننده که برای دست و پوست بدن استفاده می شود گندزدا نام دارند و مواد ضد عفونی کننده ابزار، وسایل، لباس ها و سایر سطوح را ضد عفونی کننده می نامند. مواد ضد عفونی کننده در انواع برندهای آنید، منشاد، جی یو، اپی مکس، میکروزدا، او سی سی، گودوپونیت، دتول، درموسپت و غیره عرضه می شود. هر یک از محلول های ضد عفونی کننده کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال برخی برای دست برخی برای سطوح، لباس، مواد غذایی و ... می باشند.


قیمت مواد ضد عفونی کننده در تهران


قیمت مواد ضد عفونی کننده در تهران ، مواد ضد عفونی کننده و گندزداها باید بر روی طیف وسیعی از عوامل بیماری زا مانند باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و کپک ها موثر و دارای اثر کشندگی سریع بدون خطر برای سلامتی انسان داشته باشند. در ضمن هنگام استفاده این مواد بر روی فلزات نباید اثر خوردندگی داشته باشند و برای پوست حساسیت ایجاد کنند. عموما ضد عفونی کننده ها و گندزداها به سه دسته تقسیم می شوند دسته اول ضد عفونی کننده های سطح بالا مانند پراکسید هیدروژن، پراستیک اسید، گلوتارالدئید و فرمالدئیدها می باشند. دسته دوم ضد عفونی کننده های سطح میانی که شامل کلر و ترکیبات آن، ید و ترکیبات ید و الکل ها می باشد. دسته سوم ضد عفونی کننده های سطح پایین هستند که شامل فنل و ترکیبات فنلی و ترکیبات آمونیوم کوارترنر می باشند. هریک از این دسته های مواد ضد عفونی کننده بر اساس مشتقات آن قیمت های متفاوتی دارند که متاسفانه در شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا با افزایش قیمت مواجه شده اند.


فروش عمده الکل طبی در تهران


فروش عمده الکل طبی در تهران ، الکل طبی معروف به الکل سفید می باشد که جز با کیفیت ترین اتانول های بازار ایران می باشد. این نوع الکل ها بی رنگ، فاقد بوی تند و زننده بوده و در درصد خلوص های متفاوتی مانند 96، 70 و مطلق می باشد. الکل های طبی در حجم های مختلفی عرضه می شوند به عنوان مثال حجم های کم تر برای مصارف خانگی و حجم های بالا برای مصارف بیمارستانی ارائه می شوند. از الکل های طبی به عنوان ماده ضد عفونی کننده به منظور نابودی میکرو ارگانیسم های پروتئینی استفاده می شوند.


فروش الکل سفید در تهران


فروش الکل سفید در تهران ، الکل های سفید در ایران تحت نظارت و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور به بازار عرضه می شود. الکل سفید برای پوست و دستگاه تنفسی فاقد اثرات آلرژی زایی بوده و به عنوان ضد عفونی کننده در بیمارستان ها و مراکز درمانی، لوازم و یا پاکسازی پوست کاربرد دارند. پزشکان و متخصصان کشور برای از بین بردن اثرات ویروس کرونا پیشنهاد می کنند از الکل سفید برای ضد عفونی کردن دست ها و سطوح استفاده کنید تا با این اقدامات پیشگیرانه و هوشمندانه ویروس کرونا را برای همیشه از کشور خود بزداییم.


فروش عمده الکل صنعتی در تهران


فروش عمده الکل صنعتی در تهران ، الکل صنعتی همان اتانول طبی بوده که دارای مقادیری متانول نیز بوده که مناسب مصارف پزشکی نیست. به عبارتی این نوع الکل دارای ناخالصی و در صنایعی مانند چاپ، رنگرزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ الکل های صنعتی زرد می باشد و این تفاوت رنگ، راه تشخیص الکل طبی از الکل صنعتی می باشد.


پخش ماسک تنفسی در تهران


پخش ماسک تنفسی در تهران ، ماسک های تنفسی در دو نوع صنعتی و عمومی به بازار عرضه می شوند. ماسک های سری n در دو نوع n99 و n95 تولید می شوند. این ماسک ها از نظر کارایی فیلتراسیون با هم تفاوت دارند به عنوان مثال ماسک n95 در برابر ذرات گرد و غبار حدود 95 درصد محافظت فراهم می آورد اما در مقابل مایعات و جامدات روغنی چندان کارایی ندارد. ماسک n99 قادر است 99 درصد آلاینده های موجود در هوا را فیلتر کند این ماسک قادر است ذرات بسیار ریز 0.3 میکرون را فیلتر نماید. ماسک های سری n تنها در برابر آلاینده های غیر روغنی مقاوم هستند. در صورت آسیب به ماسک از ماسک دیگری استفاده کنید. ماسک های n99 دارای لایه های نانو الیاف بوده که قطر آنها 100 تا 300 نانومتر است و از ورود آلاینده های هوا به دستگاه تنفسی جلوگیری می کنند. برای مبارزه با ویروس کرونا بهتر است از ماسک های فیلتردار n95 و n99 استفاده کنید، خصوصا برای افرادی که دارای بیماری های خاص بوده و در مقابله با این ویروس حساسیت بیشتری دارند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت