Skip to main content

فروش لوازم یدکی سایپا در قم

فروش لوازم یدکی سایپا در قم ، یکی از تولید کنندگان خودرو در ایران شرکت سایپا می باشد. در این آگهی می خواهیم درباره ی قطعات و لوازم یدکی های سایپا صحبت کنیم و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.


فروش لوازم یدکی سایپا در قم:


فروش لوازم یدکی سایپا در قم، شرکت سایپا یکی از تولید کنندگان خودروهای داخلی می باشد. شرکت سایپا در سال 1346 و در زمینی با مساحت 240 هزار متر مربع شروع به فعالیت کرد. این شرکت با نام شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران تاسیس شد. این شرکت در 15 اسفند 1345 ثبت و در سال 1347 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. وانت آگا و سواری ژیان یکی از اولین محصولات شرکت سایپا بود که به صورت کاملا دستی و بدون استفاده از تجهیزات مدرن تولید شد. تولیدات این شرکت بعد از سال 1353 به وسیله ی استفاده از ابزارهای جدید سیر صعودی پیدا کرد. در این سال محصولات این شرکت تنوع بیشتری پیدا کرد. در سال 1355 علاوه بر ژیان مدل های مختلف مهاری و پیکاپ نیز تولید شد. از سال 1355 نیز تولید رئو در مدل های 2 درب و 4 درب اغاز شد. این تولیدات تا سال 1372 نیز ادامه داشت. انواع قطعات سایپا در فروش لوازم یدکی سایپا در قم موجود می باشد. برای تهیه ی لوازم یدکی می توانید به فروش لوازم یدکی سایپا در قم مراجعه کنید.


لوازم یدکی سایپا در قم:


لوازم یدکی سایپا در قم، یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی ایران سایپا می باشد. این شرکت ارزان ترین خودروها را به بازار عرضه می نماید و طرفداران زیادی دارد. شرکت سایپا یکی از پرفروش ترین شرکت های خودروسازی می باشد. این شرکت در سال 1392 در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران جزء بهترین برندهای ایران معرفی شد. خودروهای شرکت سایپا طی چندسال اخیر بسیار متنوع شده اند. هر فرد با توجه به بودجه، سلیقه و... می تواند خودروی مورد نظر خود را خریداری کند.
سایر محصولات سایپا:
 سایپا 111، سایپا 131، سایپا 132، سایپا 141، تیبا، تیبا 2، سایپا 151، آریو، آریو تاکسی، سراتو، ساینا، کوبیک، کوبیک آر، شاهین، زانتیا، ریو،  cs35، EADO، V5، L90 و... می باشد. برای تهیه ی لوازم یدکی همه ی محصولات سایپا می توانید به لوازم یدکی سایپا در قم مراجعه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به لوازم یدکی سایپا در قم می باشد.


نمایندگی فروش قطعات سایپا در قم:


نمایندگی فروش قطعات سایپا در قم، خودروها قطعات مختلفی دارند. در ادامه این آگهی چند نمونه از لوازم یدکی ها را نام برده و توضیح خواهیم داد. فن موتور چیست؟ فن موتور یک موتور خنک کننده است که موتور حرارتی را خنک می کند. فن موتور در دماهای پایین سرعت گرم شدن موتور را افزایش می دهد و باعث کاهش بار غیر ضروری موتور می شود. با بالا رفتن دما کلاج درگیر می شود و فن هوا را برای خنک کردن موتور حرکت می دهد.
واتر پمپ چیست؟ یکی از اساسی ترین قطعات موتور واتر پمپ می باشد و همانطور که از اسم این قطعه مشخص است وظیفه پمپ آب را به عهده دارد. پمپ آب به معنای حرکت دادن دائمی آب و ضد یخ می باشد. حرکت ضد یخ و آب از جوش آوردن خودرو جلوگیری می کند. این وسیله آب را به اطراف موتور و سیلندرها پمپاژ کرده و آنها را خنک می کند. این آب پس از گردش مجددا به رادیاتور بر می گردد. واتر پمپ روی سیلندر و کنار تسمه تایم قرار می گیرد. شما می توانید واتر پمپ و فن موتور مورد نیاز خود را از نمایندگی فروش قطعات سایپا در قم تهیه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به نمایندگی فروش قطعات سایپا در قم می باشد.


قطعات یدکی سایپا در قم:


قطعات یدکی سایپا در قم، تسمه تایم چیست؟ تسمه تایم یک قطعه بسیار مهم در موتور خودرو می باشد. برقراری نظم در خودرو به وسیله ی تسمه تایم انجام می گیرد. تسمه تایم یک قطعه می باشد که دندانه دندانه است و وظیفه ی آن اتصال میلنگ به میل سوپاپ می باشد.
سوزن انژکتور چیست؟ سوزن انژکتور باید سوخت را به صورت کاملا پودری به داخل محفظه ی احتراق بپاشاند. پاشش روی سوپاپ هوا و در زمان مکش انجام می شود. میزان و زمان پاشش توسط ECU زمان بندی می شود. اولین عامل حرکت در خودروهایی که موتور احتراق دارند تامین سوخت و سوخت رسانی به واحد تولید انرژی ( موتور خودرو) می باشد.
تسمه دینام چیست؟ تسمه دینام که در قسمت جلویی موتور قرار دارد بخش مهمی از موتور می باشد که کارکردهای مختلف  خودرو را کنترل می کند. اسم دیگر تسمه دینام تسمه مارپیچ می باشد، این تسمه معمولا دور قرقره های متفاوت می پیچد. تسمه دینام روی عملکرد قطعات مختلفی مثل پمپ آب، فن رادیاتور، دینام و سیستم تهویه هوا تاثیر می گذارد.
برای تعویض لوازم یدکی خودرو می توانید به قطعات یدکی سایپا در قم مراجعه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به قطعات یدکی سایپا در قم می باشد.


فروشگاه لوازم یدکی سایپا در قم:


فروشگاه لوازم یدکی سایپا در قم، لنت ترمز چیست؟ لنت ترمز شامل دو بخش می باشد. سطح محکم (کفشک لنت) و سطحی اصطکاکی (لقمه لنت) که روی آن قرار می گیرد. زمانی که شما پدال گاز را می فشارید سطح اصطکاکی لنت به بخش داخلی و خارجی ترمز می چسبد و به دلیل اصطکاک بین این بخش ها سرعت خودرو به صورت کنترل شده کاهش می یابد. انواع لنت ترمز: 1- لنت فلزی 2- لنت سرامیکی 3- لنت زینتری 4- لنت نیمه متالیک یا نیمه فلزی 5- لنت ارگانیک
بلبرینگ چیست؟ بلبرینگ از دو کلمه bearing و  ball تشکیل شده است. این کلمه در فارسی به معنای یاتاقان تویی می باشد. ایا تا به حال به این فکرکرده اید چرا چرخ های اتومبیل های بزرگ و سنگین به راحتی حرکت می کند؟ بیشتر اجسام سنگین به وسیله ی بلبرینگ به حرکت در می آیند. بلبرینگ از قطعات مختلفی ساخته شده است. قطعات موجود در بلبرینگ: قفسه، ساچمه، رینگ خارجی، کاسه نمد فلزی و رینگ داخلی می باشد.
انواع لنت ترمز، بلبرینگ و... را می توانید در فروشگاه لوازم یدکی سایپا در قم تعویض کنید. شماره ها متعلق به فروشگاه لوازم یدکی سایپا در قم می باشد.


نمایندگی فروش لوازم یدکی سایپا در قم:


نمایندگی فروش لوازم یدکی سایپا در قم، صفحه کلاج چیست؟ صفحه کلاج بخشی از گیربکس می باشد که وظیفه ی انتقال نیرو را به عهده دارد. انتقال نیرو در افزایش قدرت خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد. انتقال نیرو به این صورت می باشد: در زمان حرکت خودرو با استفاده از دنده، نیرو افزایش می باید و این نیرو به چرخ ها منتقل می شود.
شمع موتور چیست؟ یکی از قطعات مهم در هر خودرو شمع های خودرو می باشد. شمع ها معمولا جرقه زنی و روشن کردن خودرو را به عهده دارند. در خودروهای سوختی شمع یک قطعه مهم در موتور می باشد. شمع قطعه ای است که از الکترود، عایق چینی، واشر و... تشکیل شده است. شمع معمولا در قسمت بالایی محفظه احتراق و سیلندر خودرو قرار می گیرد. شمع خودرو انواع مختلفی مثل: شمع سرد، شمع گرم، شمع نیلکی، شمع پلاتینیومی، شمع ایریدیومی و شمع چند الکترودی دارد.
همه ی قطعات خودروهای سایپا از جمله فن موتور، واتر پمپ، تسمه تایم، سوزن انژکتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن، اهرم دستی، سپر و... در نمایندگی فروش لوازم یدکی سایپا در قم موجود می باشد. همه ی اطلاعات موجود در آگهی متعلق به نمایندگی فروش لوازم یدکی  سایپا در قم می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

قم
نشانی
قم

موقعیت