Skip to main content

فروش لوازم آشپزخانه در تهران

لوازم آشپز خانه در تهران، از زمان های قدیم تا به حال آشپزی ایرانیان در دنیا زبانزد بوده است، از آنجایی که بانوان ایرانی دستپخت بسیار خوبی دارند، علاقه زیادی هم به تهیه لوازم آشپزخانه دارند. همیشه از آشپزخانه به عنوان قلب خانه یاد می شود، خانم های خانه دارهم بیشتروقت خود را در آشپزخانه می گذرانند، و اهمیت زیادی برای لوازم آشپزخانه قائل می شوند.
ظروف آشپزخانه به قدری مهم هستند، که از نوع  قدیمی آن به عنوان دکوری هایی با ارزش و آنتیک استفاده می شود.


لوازم آشپز خانه در تهران


لوازم آشپزخانه در تهران ، لوازم آشپز خانه تنوع بسیار گسترده ای دارد و شامل گروه های مختلفی می شود.
به طور کلی لوازم آشپزخانه، لوازمی هستند، که برای اماده سازی غذا و پخت و پز از آنها استفاده می شود.
چند نمونه از گروه های لوازم آشپزخانه در تهران به شرح زیر است :
ابزار آشپزی: ابزار آشپزی که شامل گستره وسیعی از وسایلی است ، که برای اماده کردن غذا و پخت و پز از ان ها استفاده می شود ، مثل : آبکش، ملاقه، هاون، هسته گیر و... .
لوازم آشپزخانه: لوازم آشپزخانه معمولا وسایلی هستند که با برق کار می کنند، مثل:  پلوپز، ابمیوه گیری، کتری برقی، چرخ گوشت، تست، یخچال و... .
لوازم آشپزخانه به تنهایی شامل 3 گروه کلی:لوازم خانگی کوچک ، لوازم خانگی اصلی و لوازم برقی مصرفی است.
اثاثیه آشپز خانه:اثاث آشپز خانه، شامل مبلمان موجود در اشپز خانه است که شامل: کابینت، میز و صندلی، نهار خوری، چراغ و....است.
ظروف:ظروف آشپز خانه یکی از مهمترین ابزار آشپز خانه است و وسایلی برای حمل، نگهداری و یا پخت غذا است. نمونه هایی ازاین ظروف: تابه، دیگ، قابلمه، کاسه و... است.
ابزار های پذیرایی: ابزار های پذیرایی از جمله ابزار های مهم ، برای پذیرایی از مهمان ها است که شامل وسایلی مثل:بشقاب، لیوان، جام، قاشق، چنگال و... است.
منسوجات آشپزخانه: به وسایل پارچه ای موجود در آشپزخانه مثل پیش بند، سربند، دستگیره، دستمال سفره و ... منسوجات آشپزخانه می گویند.
برای تهیه  لوازم آشپزخانه در تهران  و ارتباط با فروشگاه لوازم آشپزخانه در تهران، می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


فروش لوازم آشپزخانه در تهران


فروش لوازم آشپزخانه در تهران ، تاریخچه اختراع و تکمیل  وسایل آشپز خانه بسیار جالب است.
تاریخچه چند نمونه از وسایل آشپزخانه:
اولین یخچال الکتریکی در سال 1914 توسط ناتانیل بولز ولز، برای استفاده خانگی تولید شد. در ساخت این یخچال ها از گازهای امونیاک ، دی اکسید گوگرد و متیل کلرید برای خنک سازی استفاده می شد، که استفاده از این گاز ها ، این یخچال را خطرناک کرده بود. اگر موتور خنک کننده اسیب می دید و نشت می کرد ،مواد شیمیایی در فضا ی خانه پخش می شدند، ودر مواقعی منجر به مرگ می شدند.
در سال 1920 تولید کنندگان یخچال، به همکاری با یکدیگر پرداختند و توانستند با استفاده از گازفرئون که گازی بی خطر است یخچال بسازند.
ونتا هود برای اولین بار در سال 1937 هود را اختراع کرد و در خانه ای با زمین خاکی در دالاس نصب کرد، تولید این محصول بازخورد بسیار خوبی داشت وبه سرعت بین مردم محبوب شد و به فروش رسید.
اولین اجاق الکتریکی ،در سال 1896 توسط ویلیام هداوی اختراع شد. در ان زمان بسیاری از روستاها سیستم برق کشی نداشتند و امکان استفاده از این اجاق ها در روستا ها وجود نداشت و به همین خاطر زمان زیادی گذشت تا مردم ،به این اجاق علاقه مند شدند و به استفاده از ان پرداختند.
بعد از اجاق الکتریکی ،اولین اجاق گاز هم در سال 1906 توسط دیوید کورل اختراع شد . که به  سرعت به یکی از رقیبان اصلی اجاق برقی تبدیل شد، و بسیاری از مردم از این محصول استفاده می کردند.
اولین بخارپز هم در سال 1924 توسط خوزه الیکس اختراع شد، که کارکرد ان به این صورت بود که  پخت غذا به وسیله بخار موجود در ان سرعت میگرفت.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لوازم برقی بسیار زیادی به لوازم اشپزخانه در تهران اضافه شده است، که شما میتوانید این لوازم را از مراکز فروش لوازم اشپزخانه در تهران تهیه کنید.


پخش لوازم اشپزخانه در تهران


پخش لوازم اشپزخانه در تهران ، یکی از قدیمی ترین  شرکت های لوازم آشپزخانه در دنیا ،شرکت گانک است ، که لقب قدیمی ترین برند لوازم آشپزخانه را دارد.این شرکت در سال 1681 میلادی توسط فردی به اسم ،مارگراف لودویگ ویلهلم بادم،در شهر گانگ المان تاسیس شد، و نام این برند هم برگرفته از شهری است که این شرکت در آنجا بنا شده است.
این شرکت اولین بار کار خود را با تولید آهن الات آغاز و در سالهای بعد به تولید کولر، از نوع گازی و ذغال سنگی و اجاق گاز پرداخت.
هم اکنون شرکت گانگ بیش از 550 نیرو، در 50 کشور دارد و یکی از برند های لوکس و فوق پیشرفته محسوب می شود. چند نمونه از محصولات این شرکت شامل:هود های دکوراتیو، فرهای تو کار، اجاق های رو میزی ،قهوه ساز، مایکروویو، یخچال و...است.
از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم آشپزخانه در تهران و ایران ،می توان به شرکت های پارس خزر وارج اشاره کرد.
شرکت ارج در سال 1316 توسط اقای خلیل ارجمندی ،در خیابان شوش تاسیس شد.برخی معتقد بودند که اسم این شرکت از نام خانوادگی صاحب ان گرفته شده است، اما اسم این برند از سه کلمه اهن گری،ریخته گری و جوشکاری گرفته شده است. اولین محصولات این شرکت در میز و صندلی های تاشوی اهنی خلاصه می شد، اما با گذشت زمان کولر ابی، یخچال، ابگرمکن، ماشین لباسشویی و بخاری های ارج نیز به تولید رسید.
متاسفانه در سالهای اخیر، به دلیل اوضاع بد اقتصادی شرکت، تولید متوقف، و این شرکت اعلام ورشکستگی کرد.


یکی دیگر از شرکت های بنام ایرانی پارس خزر است ،که در اسفند ماه سال 1347 با همکاری فنی، کارخانه توشیبای ژاپن، این شرکت با نام پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان اغاز کرد. در ابان ماه سال 1361 نام شرکت از پارس توشیبا به پارس خزر تغییر کرد. تولیدات شرکت پارس خزر شامل ماشین لباسشویی، پلوپز، سرخ کن، غذاساز، چرخ گوشت و...است.
برای خرید محصولات آشپزخانه با برند های معتبر و نام اشنا از پخش لوازم آشپز خانه در تهران می توانید با شماره های درج شده در اگهی با پخش لوازم آشپزخانه در تهران در ارتباط باشید.


عرضه لوازم آشپزخانه در تهران


عرضه لوازم آشپزخانه در تهران، از زمان انسان های اولیه تاکنون، شاهد پیشرفت چشمگیر و روزافزون برای تولید، مایحتاج مورد نیاز زندگی بودیم.این اختراعات ریز و درشت نشانه ی خلاقیت  انسان ها بوده است. طبق تحقیقات تاریخ شناسان چاقو اولین ابزاری بود که تولید شد، و از ان برای شکار و تهیه غذا استفاده می شد. تا قبل از سال 1700 میلادی اکثر مردم از قاشق و چاقو برای غذا خوردن استفاده می کردند. اولین چنگال های تولید شده، 2 لبه بلند داشتند که با گذر زمان شکل ظاهری انها تغییر کرد.


در سده دهم استفاده از چنگال رواج پیدا کرد و در کنار قاشق سر سفره ها امد.اسم قاشق، از کلمه ترکی قاشیماق به معنی خراشیدن و پاره کردن گرفته شده است. قاشق در زبان های مختلف، اسم های مختلفی مثل:کفچه، کمچه و کچه دارد.امروزه قاشق هایی با جنس طلا، نقره و برنج تولید می شود، اما اغلب قاشق ها از جنس استیل هستند.
اولین بار گروهی به اسم بیزانس ها، از قاشق استفاده کردند و بعد از انها مردم اروپا بودند که رسم غذا خوردن با دست را کنار گذاشته، و با قاشق غذا می خوردند. ناگفته نماند که در ان زمان فقط اشراف وخانواده هایی با سطح بالای مالی، از قاشق استفاده می کردند و عموم مردم به رسم قبل خود غذا می خوردند. ورود قاشق به ایران حدود 130 سال پیش، توسط ناصر الدین شاه انجام شد.
امروزه قاشق و چنگال ها جزء جدایی ناپذیر لوازم آشپزخانه هستند. شما می توانید قاشق و چنگال هایی با طرح های جدید و خاص  را ،از عرضه لوازم آشپزخانه در تهران خریداری کنید، برای اطلاع از قیمت ها به عرضه لوازم آشپزخانه در تهران مراجعه کنید.


پخش عمده لوازم آشپزخانه در تهران


پخش عمده لوازم آشپزخانه در تهران، خرید جهزیه یکی از قدیمی ترین رسوم است ،که نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر نیز انجام می شود. حتی در قدیمی ترین گزارش ها ی موجود هم، به جهیزیه اشاره شده است و نشان دهنده این است، که در اقوام باستان هم جهاز دادن به عروس مرسوم بوده است.هدف از تهیه لوازم اشپزخانه و منزل به عنوان جهیزیه، کمک به همسر در تامین خانواده است.
در اواخر قرن 20 هم در اروپا قانونی گذاشته شد که اگر کسی دختر بچه ای را می دزدید، باید به عنوان جریمه جهیزیه او را تهیه میکرد، و خرید جهیزیه برای دختران فقیر هم اقدامی خیرخواهانه محسوب میشد. قوانین عجیب زیادی در مورد جهیزیه در دنیا وجود دارد، از جمله کشور هایی که خرید جهیزیه در آن مرسوم است، کشور های اروپا، چین، افریقاو...است.
دختر خانم های عزیزی که قصد خرید لوازم اشپزخانه را دارند، می توانند از طریق  شماره های موجود در اگهی، با پخش عمده لوازم اشپزخانه در تهران تماس بگیرند.


فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران


فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران، داستان کشف تفلون اولین بار در ازمایشگاه تحقیقاتی شرکت دویان روی داد.این پلیمر در سال 1938 به صورت اتفاقی در جریان، تحقیقات برای ساخت گاز بی خطر برای یخچال کشف شد، و در سال 1948 توسط شرکت دوپونت تولید و وارد بازار شد.
یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه قابلمه است، که امروزه انواع طرح و رنگ ان به بازار امده و یکی از محبوب ترین قابلمه ها، قابلمه ی تفلون است.
تمامی محصولات تفلون مثل قابلمه، تابه و... در فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران موجود است.


فروش لوازم آشپزخانه عمده در تهران


فروش لوازم آشپزخانه عمده در تهران، اولین ظروف کشف شده توسط محققان، ظروف سرامیکی بودند که متعلق به بیش از 15 هزار سال پیش هستند، که شکارچیان باستانی در دوره یخبندان از انها برای پخت ماهی استفاده می کردند.
تکه هایی از ظروف سفالی هم در افریقا کشف شده است، که مربوط به هزاران سال پیش است. ساخت لوازم سفالی در ایران سابقه ای طولانی دارد. در زمان های قدیم هم از سفال برای ساخت لوازمی مثل: بشقاب، کاسه، لیوان، کوزه و... استفاده می کردند.
یکی از موزه های موجود در ایران، موزه ظروف سلطنتی آشپزخانه است که در سالهای 1315 تا 1318 به دستور رضا شاه در شرق کاخ سعداباد ساخته شده است.
این موزه از بی نظیر ترین موزه های موجود در ایران است، که بازدید کنندگان ایرانی و خارجی بسیار زیادی دارد. در این موزه بیش از 500 قطعه ظروف و اشیاء تزئینی وجود دارد که متعلق به کارخانه های معتبری مثل: لیموژ، سور، باواریا و...است.
.  
امروزه هم با پیشرفت فنون و کسب تجربه بیشتر، درساخت و تولید ظروف آشپزخانه این لوازم بسیار متنوع  تر از قبل و در همه ی طرح ها و رنگ ها در بازارموجود است.
فروش لوازم آشپزخانه عمده در تهران یکی از فروشگاه هایی است که، همه لوازم مورد نیازبرای چیدمان اشپزخانه ای زیبا را می توانید از آن تهیه کنید. برای اطلاع از موجودی اجناس در فروش لوازم آشپزخانه عمده در تهران می توانید با شماره های درج شده در اگهی تماس بگیرید.


فروش تجهیزات آشپزخانه عمده در تهران


فروش تجهیزات آشپزخانه عمده در تهران، پیدا کردن بهترین محصولات آشپزخانه با برند های نام اشنا، با کیفیت و قیمت مناسب کمی سخت است و نیاز به جست و جوی زیادی در مراکز فروش لوازم آشپزخانه دارد. اگر می خواهید بدون مراجعه به مغازه های لوازم اشپزخانه مختلف، با توجه به سلیقه خود لوازمی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید، پیشنهاد ما مراجعه به فروش لوازم آشپز خانه عمده در تهران است.


فروش هود آشپزخانه در تهران


فروش هود اشپزخانه در تهران، برای خرید بهترین هود ایرانی از بین برند های مطرح هود مثل :کن، اخوان ، بیمکث و.. علاوه بر ظاهر زیبا و شیک باید به کابرد خوب ان هم توجه کرد.
بیشتر هود های موجود در بازار بعد از مدتی به صدا می افتند، پس باید هودی را انتخاب کنید که بی صدا باشد. سایز هود هم بسیار مهم است پس به ان توجه کنید،  همیشه بزرگی هود نشانه کارکرد خوب ان نیست، پس شما باید هودی کارامد را انتخاب کنید و به سایز ان توجه زیادی نکنید.
قدرت مکش هود،همه چیز ان نیست، اغلب سازندگان هود قدرت مکش هود را برحسب متر مکعب در دقیقه بیان می کنند. بالا بودن این فاکتورها نشانه سریع بودن تخلیه هوای خروجی هود است، ولی به این معنا نیست که دود را بیشتر خارج میکند. یکی دیگر از عوامل موثر ومهم، نصب مناسب هود است، معمولا هود بین 45 تا 75 سانتی متر بالاتر از سطح گاز نصب می شود، و فیلتر های هود هم باید هر سه ماه یکبار تعویض یا شسته شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع هود ،در فروش هود آشپزخانه در تهران به فروش هود در آشپزخانه مراجعه کنید.


فروش سینک اشپزخانه در تهران


فروش سینک اشپزخانه در تهران،همانطور که گفته شد آشپزخانه مهمترین بخش هر خانه است.سینک های ظرفشویی علاوه بر کاربرد بسیار زیاد، نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارند. امروزه در بازار انواع مختلفی از سینک ها ی ظرفشویی موجود است، که از نظر جنس انواع مختلفی دارند:
سینک های ظرفشویی استیل:
این نوع سینک ها از استیل بدون الیاژ تولید می شود، که زنگ نمیزند و در برابر رطوبت و تغییر رنگ بسیار مقاوم است. مواد شیمیایی مثل جوهر نمک و جرمگیر دشمن سینک های استیل هستند و ان را لکه دار و کدر می کنند.
سینک های ظرفشویی شیشه ای:
 سینک های شیشه ای جزء انواع مجلل و فانتزی سینک به شمار می روند. جنس این سینک ها از سکوریت نشکن است که استحکام و دوام بالایی دارند.برای تمیز کردن سینک های شیشه ای می توان از اب و صابون استفاده کرد. قیمت این سینک ها از نوع استیل ان بیشتر و دوام ان نیز کمتر است.
سینک های گرانیتی:
سینک های گرانیتی از گران ترین سینک ها محسوب میشوند. سینک های گرانیتی دو نوع صاف و صیقلی دارند. این سینک ها ظاهری براق و بسیار زیبا دارند، و بهترین پاک کننده برای سینک های گرانیتی سرکه سفید است. این سینک ها که از جنس سنگ گرانیت هستند در برابر خراشیدگی، ورقه شدن، مقاومت می کنند و لکه های اب را نشان نمی دهند.
در فروش سینک آشپزخانه درتهران هر یک از شما می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و دکوراسیون اشپزخانه خود سینک مناسب خود را از فروش سینک اشپزخانه در تهران تهیه کنید.


فروش گاز آشپزخانه در تهران


فروش گاز آشپزخانه در تهران، آشپزخانه بدون اجاق گاز معنایی ندارد، یکی از وسایل مهم در آشپزخانه اجاق گاز است. به علت استفاده روزانه زیاد از گاز باید در خرید ان دقت کنید.در فروش گاز آشپزخانه در تهران علاوه بر گاز های مستطیلی  شکل ،همیشگی ،اشکال هندسی چندضلعی ،دایره و نیم دایره هم موجود است. اجاق گاز های توکار اجاق هایی هستند که روی کابینت یا میز های مخصوص نصب میشود. برخی از این گازها برقی هستند و تعداد شعله های مختلفی دارند و با توجه به بزرگی  و کوچکی ان تعداد شعله ها نیز متغیر است. تعداد شعله های گاز از 1 تا 6 با توجه به سایز ان متفاوت است.
یکی از مدلهای اجاق گاز، اجاق رو میزی است که بسیار سبک و قابل حمل است. این مدل گاز معمولا از تعداد شعله های کم برخوردار است و کارایی کمتری نسبت به دیگر گازها دارد. جنس اجاق گازها هم متفاوت است که شامل اجاق گاز های صفحه استیل، صفحه سرامیکی و شیشه ای است.
برای مشاوره و خرید اجاق گاز در تهران با شماره های درج شده در اگهی که متعلق به فروش گاز اشپزخانه در تهران است تماس بگیرید.


هزینه لوازم اشپزخانه در تهران


هزینه لوازم اشپز خانه در تهران، یکی از مشکلات اساسی مردم هزینه خرید لوازم اشپزخانه است.امروزه با توجه به تحریم های صورت گرفته علیه کشور،قیمت لوازم اشپزخانه خیلی بیشتر از قبل شده است.در این میان سودجویانی نیز هستند ،که با فروش لوازم با قیمت هایی بسیار بالا تر از قیمت اصلی، سود خوبی از این وضعیت می برند. اگر می خواهید با صرف هزینه کمتر لوازمی مثل یخچال و گاز و...تهیه کنید. می توانید از یخچال های 17فود که قیمت کمتری نسبت به یخچال های بزرگتر دارد استفاده کنید، یا با توجه به تعداد اعضای خانواده از گاز های کوچک تر با شعله های کمتراستفاده کنید تا کمتر هزینه کنید.
اگر برای اطلاع از هزینه لوازم اشپزخانه در تهران مشکل دارید،و به دنبال اجناسی هستید که علاوه بر زیبایی،کیفیت، قیمت مناسبی هم داشته باشند، حتما به فروشگاه لوازم آشپزخانه در تهران سر بزنید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت