Skip to main content

لنت پارس | فروشگاه بهزاد

لنت ترمز پارس ، یکی از قسمت های مهم ترمز، لنت آن می باشد. لنت ترمز یک وسیله مصرفی بوده که از طریق تماس با دیسک خودرو باعث توقف وسیله نقلیه می شود. یکی از برندهای معروف و معتبر تولید کننده لنت ترمز، لنت پارس می باشد. اولین بار، لنت پارس در سال 1964 خورشیدی در شهر کاشان تولید شد. در این آگهی سعی داریم تا شما را با لنت ترمز پارس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.



لنت پارس


با توجه به اینکه لنت ترمز جزو وسایل مصرفی خودرو می باشد باید در زمان مناسب در جهت تعویض آن اقدام نمود. عمر مفید لنت ترمز به نوع لنت، نوع و محل رانندگی بستگی دارد. یکی از انواع لنت های موجود در بازار، لنت ترمز پارس می باشد که به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده لنت ترمز در خاورمیانه شناخته می شود. این شرکت، انواع لنت های ترمز خودروهای سواری، واگن های ریلی و ماشین آلات کشاورزی، خودروهای سنگین و ... را تولید می کند. در ساخت انواع لنت پارس از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده می شود. تولیدکنندگان لنت پارس، انواع مختلفی از استانداردها و گواهینامه های بین المللی را دریافت نموده اند. این امر موجب شده تا محصولات متنوع لنت پارس از اعتبار بالایی برخوردار باشند.


فروش لنت ترمز پارس


انواع مختلف لنت پارس شامل لنت های ترمز دیسکی (دارای آزبست، نیمه فلزی، فلزی، ارگانیک و سرامیکی) و لنت های ترمز کفشکی می شوند. هر یک از این لنت ها دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. از مهم ترین ویژگی های انواع محصولات لنت پارس می توان به عدم خوردگی دیسک چرخ، ترمز گیری سریع و به موقع، استفاده از فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته، کیفیت بالا، عدم وجود صدا و بوی نامطبوع، عمر طولانی و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. اگر شما هم علاقمند هستید تا از محصولات با کیفیت لنت پارس استفاده کنید به مرکز فروش لنت پارس مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت لنت پارس با شماره های بخش فروش لنت ترمز پارس تماس بگیرید.


فروش عمده لنت پارس


شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند محصولات موردنیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. امروزه انواع مختلفی از لنت پارس در بازار وجود دارند. قیمت فروش عمده لنت ترمز پارس مناسب تر از فروش تکی آن می باشد. افرادی که به دنبال خرید لنت پارس با قیمتی ارزان هستند، می توانند از این فرصت استفاده نموده و تعداد زیادی لنت پارس را خریداری نمایند. از طرفی فروشندگان این محصول هم می توانند تعداد بیشتری از آن را به صورت یکجا به فروش برسانند. این امر موجب سود بیشتر مشتری و فروشنده می شود. برای اطلاع از قیمت فروش عمده لنت پارس با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


نمایندگی لنت پارس


نمایندگی لنت پارس ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. انواع لنت پارس که در این مرکز به فروش می رسند، اورجینال بوده و دارای قیمت مناسبی هستند. خدمات متنوع نمایندگی لنت پارس شامل فروش، تهیه و توزیع انواع لنت پارس، معرفی کالا، مشاوره و گارانتی می شوند. کارشناسان نمایندگی لنت پارس، اطلاعات دقیقی را در مورد کیفیت، عمر مفید و قیمت لنت پارس به مشتریان عزیز ارائه می دهند. یکی از خدمات ویژه نمایندگی لنت پارس، فروش عمده این محصول می باشد. همواره باید توجه داشت که انتخاب لنت ترمز اشتباه و بی کیفیت می تواند خسارت های شدیدی به افراد وارد نماید. برای جلوگیری از این مسائل، قطعاتی را خریداری کنید که مورد تایید کارشناسان ماهر این حوزه باشند. شما می توانید برای سرویس یا تعویض قطعات از کارشناسان نمایندگی لنت پارس کمک بگیرید. برای خرید لنت پارس اورجینال به نمایندگی لنت پارس مراجعه کنید. این مرکز، محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال می دارد.


قیمت لنت پارس


قیمت لنت پارس ، تحت تاثیرعوامل مختلفی مانند جنس لنت ترمز، نوع خودرو، اعتبار شرکت سازنده و نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن می باشد. کیفیت بالای لنت پارس باعث شده تا عمر طولانی تری داشته باشد. در این حالت نیازی به تعویض مداوم آن وجود ندارد. امروزه 3 نوع لنت برای انواع خودرو تولید می شوند. لنت های ترمز جلو، عقب و دستی در بازار وجود دارند که از نظر قیمت با هم متفاوت می باشند. معمولا قیمت لنت پارس برای موتورسیکلت و انواع خودروها از 70000 تومان به بالا می باشد. برای استعلام قیمت لنت پارس خودروی خود می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان اکباتان کوچه آهنین پلاک 29/4

موقعیت