Skip to main content

فروش دستگاه لیزر موهای زائد مدرن

لیزر موهای زائد بدن از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است . در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از میان بردن فولیکول های مو به کار برده شده است . در این راه نور لیزر به شکل مستقیم به فولیکول مو می خورد و آن ها را از ریشه می سوزاند .


فروش دستگاه لیزر موهای زائد در جردن :


فروش دستگاه لیزر موهای زائد در جردن ، در دنیای امروز برای دستگاه های لیزر از 4 فناوری استفاده می نمایند . فناوری ipl که لیزری نمی باشد و از پرتو نوری استفاده می کند . در بیشتر اوقات در دستگاه های خانگی ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و ماساژ به کار برده می شود . برای تماس با فروش دستگاه لیزر موهای زائد در جردن می توانید به شماره های موجود در آگهی رجوع نمایید .


خرید دستگاه لیزر موهای زائد در جردن :


خرید دستگاه لیزر موهای زائد در جردن ، از دستگاه هایی همانند الکساندریت ، دایود ، ان دی یاگ در کلینیک ها به کار برده می شوند و تنها توسط پزشک متخصص و یا اپراتور لیزر اجازه کار با آن دارند . دستگاه های لیزر در واقع باید برای این که بر روی موهای زائد بیشترین اثر را دارا باشد ، باید دو نکته رعایت بشود :
1-از فناوری سازگار با رنگ پوست به کار برده شود .
2- از دستگاه هایی با قطر تابش خوب ، وقفه های تابشی ایمن و سیستم خنک کننده خوب استفاده شود . برای تماس با خرید دستگاه لیزر موهای زائد در جردن می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


فروش دستگاه لیزر الکساندرایت در جردن :


فروش دستگاه لیزر الکساندرایت در جردن ، از دستگاه لیزر الکساندرایت در بسیاری از کلینیک ها استفاده می نمایند . دستگاه لیزر یکی از بهترین و سریع ترین دستگاه های لیزر به حساب می آید و در عملیات از بین بردن موهای زائد بسیار پر قدرت است . طول موجی که در این دستگاه وجود دارد به شکل مستقیم در ریشه و فولیکول مو نفوذ می کند و به شکل کلی آن را نابود می کند . اما در افرادی که از رنگ پوست تیره برخوردار هستند باید دقت داشته باشید که از سیستم خنک کننده ای استفاده کنید تا بشود ریشه مو آن ها را از بین برد . برای تماس با فروش دستگاه لیزر الکساندرایت در جردن به شماره های مندرج در آگهی مراجعه نمایید .


فروش دستگاه لیزر دایود در جردن :


فروش دستگاه لیزر دایود در جردن ، دستگاه لیزر دایود یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد . طول موج مورد استفاده از دستگاه لیزر برابر با 810 نانومتر است . این طول موج از طول موج های استاندارد و خوب برای از بین بردن موهای زائد می باشد . دستگاه لیزر دایود از کامل ترین وبهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که در دنیای امروز در دسترس باشد . دستگاه لیزر دایود با به کارگیری از چند موج و طول موج لیزر تفاوت دارد . دستگاه لیزر دایود سبب درمان و از بین رفتن موهای زائد بدن با ساده ترین راه ممکن شود و بهترین نتیجه ها را به دست می آورید . برای تماس با فروش دستگاه لیزر دایود در جردن می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


فروش دستگاه لیزر در جردن :


فروش دستگاه لیزر در جردن ، دستگاه لیزر دایود از مزایایی همانند : دارای نفوذ بیشتر نسبت به الکساندرایت ، کم شدن رسک به دلیل پالس یکنواخت ، خنک سازی سطحی ، توانایی استفاده در پوست های تیره را دارا می باشد . دستگاه های لیزر دارای انواع مختلفی همانند : ipl ، لیزر دایود ، لیزر اندی یگ ، لیزر الکساندرایت ، لیزر کندلا است . انتخاب دستگاه در لیزر موهای زائد بسیار مهم است . از سوال های متدوالی که پرسیده می شود این است که نحوه ی تشخیص اصل و یا تقلبی بودن این دستگاه ها به چه شکل است اما در حقیقت قابل تشخیص نیستند . لوازم کاربردی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت لیزر موهای زائد موثر می باشد . برای تماس با فروش دستگاه لیزر در جردن می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


فروش پخش دستگاه لیزر مو در جردن :


فروش پخش دستگاه لیزر مو در جردن ، لوازمی در دستگاه لیزر به کار برده می شوند عبارت است از : لنزها ، گاز مصرفی و ... را دارا باشد . دستگاه لیزر جنتل مکس پرو مجهز است به لیزر اندیگ می باشد . با طول موج 1064 مناسب برای پوست ها و قسمت های تیره می باشد . در آخر با بیشترین ایمنی کار برایتان صورت می پذیرد . لیزر الکساندرایت برای پوست های تیره و جاهای تیره بدن اصلا تاثیری ندارد و اگر که با درجه بالا استفاده شود هم حتما با سوختگی همراه خواهد شد . برای تماس با فروش پخش دستگاه لیزر مو در جردن به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید .


مرکز پخش دستگاه لیزر مو در جردن :


مرکز پخش دستگاه لیزر مو در جردن ، لیزر دایود از جمله لیزر های جامد است و از دسته لیزر های نیمه هادی می باشد . از آن جا که لیزر های دایود می توانند در عمق زیادتری از درم عمق بیشتری را نفوذ بنمایند . مرکز پخش دستگاه لیزر مو در جردن جزو بهترین ها در این زمینه است . برای تماس با مرکز پخش لیزر مو در جردن می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .

دستگاه لیزر ما با بهره گیری از تکنولوژی دایود ( non_ channel) و با دارا بودن هر ۳ طول موج ۱۰۶۴۸۱۰۷۵۵ نانومتر و توانایی انتخاب هر کدام به صورت مجزا و دار بودن چیلر مرکزی و تعداد زیادی TEC بر روی تمامی قسمت های مختلف فولیکول مو اثر گذاشته و قابلیت حذف موهای زائد در انواع پوست را دارا می باشد .

امروزه یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد زائد بهره گیری از تکنولوژی لیزر می باشد .در این فرآیند موهای زايد با قرار گرفتن در معرض پالس لیزر و با به کارگیری روشی به نام نور گرمایی از بین  میروند.جذب لیزر و انرژی آن توسط ملانین موجود در اطراف فولیکول های مو باعث افزایش دمایی آن شده که این افزایش دما باعث از بین رفتن فولیکول ها و در نتیجه حذف موهای زائد  می شود.

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت