Skip to main content

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی | گروه فنی مهندسی فوداتیس

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، گسترش علاقه مردم به نگهداری حیوانات خانگی باعث شده تا برخی از افراد برای سرمایه گذاری در این زمینه اقدام نمایند. با توجه به تازه بودن این رشته، رقیب جدی در بازار دیده نمی شود. برخی این شرایط را فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری می دانند.


فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی


فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند امنیت، تنهایی، سرگرمی و ... از حیوانات خانگی نگهداری می کنند. بیشتر آنها تمایل به خرید سگ، گربه، خرگوش و ... دارند. افرادی که حیوان خانگی دارند، باید بدانند که دارای یک مسئولیت بزرگ هستند. یکی از دغدغه های اصلی در این زمینه ، تهیه غذای حیوانات خانگی می باشد. به طور کلی، مقدار غذای هر حیوان به فاکتورهایی مانند گونه ، نژاد، سایز، ترکیب بدنی، سن، میزان فعالیت و محیط بستگی دارد. برخی از افراد بر این باورند که بهتر است تا غذای حیوان خانگی خود را در منزل تهیه نمایند. اگر چه غذایی که در منزل تهیه می شود، سالم تر و طبیعی تر است اما دارای نواقصی می باشد. معمولا این غذا از پروتئین بالایی برخوردار است در حالی که مقدار کافی ویتامین، کلسیم و مواد معدنی در آن وجود ندارد. علاوه بر این نسبت های درستی میان مقدار فسفر و کلسیم در آن وجود ندارد. غذاهای تهیه شده دارای انرژی کمی هستند و میزان کالری غذا مناسب نمی باشد. ضمن اینکه استفاده از استخوان و گوشت خام ممکن است باعث صدمه و عفونت های دستگاه گوارش حیوان شود.
افراد کمی در عرصه تولید غذای حیوانات خانگی فعالیت می کنند. امروزه این بازار از مشتریان زیادی برخوردار است و به همین دلیل فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. اگر علاقمند هستید تا در این زمینه فعالیت کنید می توانید با مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی تماس بگیرید. کارشناسان مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی آمادگی دارند تا اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.


خط تولید غذای حیوانات خانگی


خط تولید غذای حیوانات خانگی ، دارای چندین ویژگی بارز است. جنس دستگاه از فولاد ضد زنگ بوده و به صورت تمام اتوماتیک کار می کند. خط تولید غذای حیوانات خانگی از سیستم های تغذیه، اکسترودر، برش، گرمایشی، انتقال دهنده و کنترل کننده تشکیل شده است. مواد اولیه و کمکی مورد استفاده در این خط شامل آرد ذرت، آرد برنج، آرد لوبیا، وعده های غذایی ماهی، پودر استخوان یا ماهی تازه، گوشت و .. می شود. ازمحصولات نهایی خط تولید غذای حیوانات خانگی می توان به غذای سگ، غذای گربه، غذای ماهی، غذای میگو و خوراک مرغ اشاره کرد. این محصولات از تنوع بالایی برخوردارند و شامل انواع محصولات کنسروی مثل پته، چانک و تولیدات ساشه ای می باشند. برای راه اندازی خط تولید غذای حیوانات خانگی با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید.


خط تولید غذای سگ دست دوم


خط تولید غذای سگ دست دوم ، بسیاری از افرادی که تمایل به راه اندازی خط تولید غذای سگ دارند، قادر به پرداخت هزینه آن نمی باشند. برخی از آنها هم، زمان کافی را برای راه اندازی این خط در اختیار ندارند. این افراد می توانند اقدام به تهیه خط تولید غذای سگ دست دوم نمایند. برخی از کارخانه شرایطی را فراهم نموده اند تا مشتریانی که بودجه کافی را برای خرید خط تولید نو ندارند، بتوانند خط تولید غذای سگ دست دوم خریداری نمایند. این خطوط در صورت نیاز، اورهال می شوند. این امر موجب می شود تا عملکرد آنها مثل روز اول باشد. اگر برای راه اندازی خط تولید غذای سگ  بودجه کافی در اختیار ندارید، می توانید یک خط تولید غذای سگ دست دوم خریداری نمایید. برای آگاهی از قیمت این خطوط با شماره مرکز فروش خط تولید غذای سگ دست دوم تماس بگیرید. 


خط تولید تشویقی سگ


خط تولید تشویقی سگ ، به خوراکی هایی که در تربیت سگ به صاحبان آنها کمک می کند، تشویقی سگ گفته می شود. افرادی که از سگ نگهداری می کنند، می توانند تشویقی سگ را به صورت آماده و بسته بندی شده تهیه نمایند. تشویقی سگ در مواردی مانند تربیت و آموزش سگ، خوشحال کردن سگ، تشویق بعد از انجام یک کار خوب، تامین ویتامین ها، سلامت دندان و لثه ، سلامت پوست و مو و ... کاربرد دارد. بنابراین تولید تشویقی سگ دارای اهمیت بسزایی است. امروزه در خط تولید تشویقی سگ، محصولات مختلفی مانند بیسکویت های تشویقی، تشویقی های نرم، تشویقی های شبیه به استخوان برای سلامت دندان ها، تشویقی جویدنی، تشویقی های رژیمی و گیاهی تولید می شود. برای خرید و راه اندازی خط تولید تشویقی سگ با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

دستگاه تولید غذای سگ و گربه


دستگاه تولید غذای سگ و گربه ، به منظور تهیه غذاهای خشک برای سگ و گربه به کار می رود. این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و از جنس استیل می باشد. موتور به کار رفته در ساختمان دستگاه تولید غذای سگ و گربه، از نوع موتور اینورتردار دلتا کره بوده و کار کردن با آن بسیار ساده است.
مکانیزم عملکرد دستگاه تولید غذای سگ و گربه با مخلوط شدن مواد اولیه آغاز می گردد. این مواد اولیه شامل پودر گوشت، پودر آرد، خرده انواع غلات و ... می شوند. در ادامه ، این ترکیب به فیدراکسترودر و سپس اکسترودر منتقل می شود. این کار توسط کانوایر ماردون صورت می گیرد. در این مرحله، مخلوط مورد نظر پخته و فشرده سازی می شود. این مخلوط بعد از خروج از اکسترودر توسط کانوایر(حامل) هوایی به خشک کن انتقال می یابد. در این مرحله رطوبت زدایی شده و به وسیله نقاله تسمه ای به دستگاه دراژه منتقل می گردد. پس از آن، در معرض روغن پاشی قرار گرفته و طعم دار می شود. در انتها به میز سردکن رفته و آماده ی بسته بندی می گردد. برای خرید دستگاه تولید غذای سگ و گربه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


قیمت خط تولید غذای سگ و گربه


قیمت خط تولید غذای سگ و گربه ، برای تولید غذای سگ و گربه ای یک نوع اکسترودر استفاده می کنند. از ویزگی های محصول نهایی خط تولید غذای سگ و گربه می توان به تفذیه کامل، مقدار هضم و جذب بالا، فرمول های علمی، کیفیت و بهداشت استاندارد اشاره کرد. در صورتی که غذای تولید شده فاقد این ویژگی ها باشد باعث ایجاد بیماری در سگ و گربه می شود. هر روز شاهد افزایش گرایش افراد به نگهداری از حیوانات خانگی هستیم. این امر بسیاری از افراد را ترغیب نموده تا برای راه اندازی خط تولید غذای سگ و اقدام کنند. در این راستا، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای به مشتریان عرضه می شود.
قیمت خط تولید غذای سگ و گربه به عوامل مختفی مانند ظرفیت و کیفیت نجهیزات خط تولید، برند و کشور سازنده، نوسانات ارزی، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، جدید و دست دوم بودن دستگاه ها و ... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت خط تولید غذای سگ و گربه با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت