Skip to main content

فتوتراپی در منزل تابش

اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی در تبریز ، توسط کارشناسان متخصص با هدف درمان زردی نوزادن در محیط خانه صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از تعرفه ها و خدمات اجاره دستگاه فتوتراپی در تبریز، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.


اجاره دستگاه زردی در تبریز


اجاره دستگاه زردی در تبریز ، اجاره دستگاهی است که بدون ایجاد درد و استرس برای نوزادان، در زمان کوتاهی موجب بهبود زردی نوزادان می شود. کارشناسان مجموعه با ارائه خدمات مشاوره و اجاره دستگاه زردی در تبریز، دستگاه را نصب کرده و آموزش های لازم را جهت استفاده در منزل به والدین می دهند. اجاره دستگاه زردی در تبریز، استفاده از روش درمانی مقرون به صرفه ای می باشد که با هدف درمان زردی نوزادان در محیط منزل انجام می شود.


اجاره دستگاه زردی نوزاد در تبریز


اجاره دستگاه زردی نوزاد در تبریز ، با توجه به کیفیت بالای درمان، نسبت به درمان نوزاد در محیط بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه و بهداشتی تر می باشد. اجاره دستگاه زردی نوزاد در تبریز به همراه چشم بند زردی استریل و استاندارد، در کوتاه ترین زمان به متقاضیان ارائه می گردد. طول مدت درمان زردی جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد در تبریز، 48 ساعت است. در صورتی که نوزادی علاوه بر زردی، مبتلا به بیماری فاویسم نیز باشد، مدت زمان بیشتری نیاز به استفاده از دستگاه زردی خواهد داشت.


اجاره دستگاه فتوتراپی در تبریز


اجاره دستگاه فتوتراپی در تبریز ، جهت درمان تضمینی زردی نوزاد همراه با گارانتی به متقاضیان داده می شود. دستگاه های فتوتراپی دارای انواع مختلف و متنوعی می باشد. اجاره دستگاه فتوتراپی در تبریز، اجاره انواع دستگاه های 4، 6 و 8 لامپه است که به متقاضیان و مشتریان ارائه می شود. از مزایای اجاره دستگاه فتوتراپی در تبریز، درمان زردی بدون درد، بدون نیاز به خونگیری، اندازه گیری میزان زردی از طریق پوست و امکان تست زردی در زمان خواب می باشد.


اجاره دستگاه کنترل زردی در تبریز


اجاره دستگاه کنترل زردی در تبریز ، توسط کارشناسان مرکز درمان زردی صورت می گیرد که در زمینه درمان زردی نوزادان صورت می گیرد. از خدمات مرکز اجاره دستگاه کنترل زردی در تبریز، می توان به مشاوره تخصصی کارشناسان متخصص به والدین، عدم محدودیت ساعتی جهت اجاره دستگاه، اعزام تیم مجرب به محل مورد نظر، ارائه مشاوره و آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه، ارائه چشم بند استریل و تحویل دستگاه به والدین جهت درمان اشاره نمود. از ویژگی ها و مزایای اجاره دستگاه کنترل زردی در تبریز، کاهش هزینه های درمانی، عدم اتلاف وقت والدین، قابلیت حمل آسان دستگاه و طول درمان کم می باشد.


اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در تبریز


اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در تبریز ، دارای فواید و مزایای زیادی می باشد که والدین را در جهت استفاده از دستگاه کنترل زردی در منزل ترغیب می کند. از فواید استفاده از خدمات اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در تبریز، می توان به عدم نیاز به بستری نوزاد در بیمارستان، عدم اتلاف وقت والدین، امکان جابجایی ساده دستگاه، عدم نیاز به جدا نمودن مادر از نوزاد، مدت زمان کوتاه درمان زردی و هزینه های پایین اجاره اشاره نمود. کارشناسان متخصص پس از اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در تبریز، تا زمان اطمینان یافتن از درمان کامل نوزاد، دستگاه را با قیمتی مناسب در اختیار والدین قرار می دهند.


دستگاه زردی در تبریز


دستگاه زردی در تبریز ، دستگاهی هست که جهت درمان زردی نوزادان به والدین اجاره داده می شود. زردی نوزادان با زرد شدن مخاط، پوست صورت و سفیدی چشم همراه است. علت زردی نوزادان، رسوب ماده بیلی روبین در مخاط و پوست نوزادان می باشد. انواع دستگاه زردی در تبریز، در مدل های 4، 6 و 8 لامپ تولید می شود که دارای کاربردها، ویژگی ها و اندازه های مختلف می باشند. دستگاه زردی در تبریز دارای فواید زیادی جهت درمان زردی نوزادان می باشد. کارشناسان متخصص در زمینه استفاده از دستگاه زردی در تبریز، به والدین عزیز و متقاضیان محترم، آموزش های لازم و کافی را ارائه می دهند.


دستگاه فتوتراپی در تبریز


دستگاه فتوتراپی در تبریز ، دستگاهی است که با تاباندن نورهای سفید، آبی یا سبز به بدن نوزاد، موجب کاهش سطح بیلی روبن خون نوزاد می شود. والدین می توانند شاهد کاهش میزان بیلی روبین پس از استفاده از دستگاه فتوتراپی در تبریز، ظرف 4 تا 6 ساعت باشند. زمانی که نورهای دستگاه فتوتراپی در تبریز به بدن نوزاد تابیده می شود، بیلی روبین به ایزومرها تجزیه شده و بدون ورود به کبد، از بدن نوزاد دفع می شود. به این صورت زردی نوزاد با استفاده از دستگاه فتوتراپی در تبریز، در کوتاه ترین زمان درمان می شود.


کرایه دستگاه زردی در تبریز


کرایه دستگاه زردی در تبریز ، موجب استفاده از روشی کاربردی و مقرون به صرفه می شود که توسط کارشناسان متخصص ارائه می گردد. اجاره و کرایه دستگاه زردی در تبریز، همراه با ارائه چشم بند جهت محافظت چشمان نوزاد صورت می گیرد. والدین می توانند با استفاده از خدمات کرایه دستگاه زردی در تبریز، آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه را از متخصصان کسب کرده و جهت درمان زردی نوزاد خود اقدام نمایند.


کرایه دستگاه فتوتراپی در تبریز


کرایه دستگاه فتوتراپی در تبریز ، دارای مزایای زیاد و مشخصی می باشد که جهت درمان زردی نوزادان در محیط خانه بسیار مناسب می باشد. در صورتی که تمایل دارید زردی نوزاد دلبندتان در محیطی به دور از فضای بیمارستان و در آغوش مادر درمان شود، می توانید از خدمات مرکز کرایه دستگاه فتوتراپی در تبریز استفاده نمایید. یکی از فواید کرایه دستگاه فتوتراپی در تبریز، طول درمان بسیار پایین زردی نوزاد می باشد. نوزادان در طول مدت کوتاهی با استفاده از دستگاه فتوتراپی درمان می شوند.


قیمت دستگاه زردی در تبریز


قیمت دستگاه زردی در تبریز ، با توجه به انواع مختلف دستگاه و تعداد لامپ های به کار رفته در دستگاه، متفاوت و متنوع می باشد. از عواملی که در افزایش یا کاهش قیمت دستگاه زردی در تبریز تأثیرگذار است، تعداد لامپ ها، طول عمر لامپ ها و میزان ساعت کارکرد آنها می باشد. ویژگی های صفحه نمایشگری که جهت ارائه عملکردهای دستگاه همچون مدت زمان نور درمانی و مدت طول عمر لامپ در دستگاه قرار دارد، موجب تغییر قیمت دستگاه زردی در تبریز می شود. جنس، اندازه، وزن و مجهز بودن دستگاه زردی به سیستم هشدار صوتی، در تغییر قیمت دستگاه زردی در تبریز موثر می باشد.


قیمت دستگاه فتوتراپی در تبریز


قیمت دستگاه فتوتراپی در تبریز ، به عوامل مختلفی از جمله میزان ساعت استفاده از دستگاه، تعداد لامپ های دستگاه و ویژگی های ساخت دستگاه فتوتراپی بستگی دارد. منابع نور از بالا و طرفین و انتشار اشعه نور به بدن نوزاد در هر یک از دستگاه های فتوتراپی متفاوت می باشد. تفاوت در تعداد لامپ ها و کارآیی دستگاه در تغییر قیمت دستگاه فتوتراپی در تبریز تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت دستگاه فتوتراپی در تبریز و استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تبریز
نشانی

موقعیت