Skip to main content

تولید و فروش مواد اولیه نایلون و نایلکس

آیا در تهیه مواد اولیه خود مشکل دارید!؟
پلیمر 24 این مشکل را حل میکند
تولید و فروش انواع مواد گرانول نایلون در رنگ‌های سبز _ عسلی تیره _ عسلی روشن _ شفاف و بی‌رنگ باکیفیت عالی و توری 80 دولا و قیمت فوق‌ العاده
ارسال به سرتاسر کشور

مواد اولیه نایلون پلی اتیلن سنگین است. اما همیشه از اتیلن سنگین استفاده نمی‌ شود، حدود 80 درصد آن ها از این جنس ساخته شده و 20 درصد باقی مانده نایلون‌ ها، از اتیلن سبک ساخته شده‌ اند.

مواد اولیه تولید نایلکس :


20 واحد پلی اتیلن سنگین فیلم
3 واحد پلی اتیلن سبک فیلم
2 واحد پلی اتیلن سبک خطی


تفاوت نایلون و نایلکس


این دو محصول هر دو جز نایلون‌ ها هستند، تفاوت‌ هایی با یکدیگر دارند که بیشتر تفاوت ظاهری می‌ باشد.
نایلون ظاهر شفاف، براق و نرم دارد که دلیل این ویژگی‌ ها میزان مواد اولیه سازنده آن است. در نایلون بیشتر از پلی اتیلن سبک استفاده میشود و دارای انواع مختلفی در بازار است. انواع نایلون : نایلون حبوباتی، نایلون گلخانه‌ ای، نایلون دسته بنددار، نایلون شیرینگ و نایلون حباب‌ دار. امروزه این محصولات بسیار پرکاربرد بوده، در بسیاری از موارد جایگزین نایلکس شده‌ اند. از دیگر ویژگی‌ های نایلون‌ که منجر به کاربرد بیشتر آن‌ شده است می‌ توان به دوخت پذیری این محصولات اشاره کرد.


اما نایلکس محصولی با جنس خشک است و مات تولید می‌ شود. نایلکس قابلیت تولید در ضخامت‌ های بسیار کمی را دارد، در صورتی که نایلون را به آسانی نمی‌ توان به این شیوه تولید کرد. در تولید نایلکس با ضخامت کم می‌ توان آنها را به گونه‌ ای ساخت که در وزن یک کیلو میزان قابل توجهی از نایلکس را شامل شود. نایلکس نیز دارای انواع مختلفی است که در زندگی‌ روزمره از آن ‌ها استفاده می‌ کنیم. انواع نایلکس شامل سفره یکبار مصرف، کیسه فریزر، دستکش یکبار مصرف، نایلکس‌ های فروشگاه‌ ها، نایلکس رکابی و کیسه زباله رولی می‌ باشد.

آیا در تهیه مواد اولیه خود مشکل دارید!؟
پلیمر 24 این مشکل را حل میکند
تولید و فروش انواع مواد گرانول نایلون در رنگ‌های سبز _ عسلی تیره _ عسلی روشن _ شفاف و بی‌رنگ باکیفیت عالی و توری 80دولا و قیمت فوق‌العاده
ارسال به سرتاسر کشور

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

اصفهان
نشانی

موقعیت