Skip to main content

فولاد 4006-میلگرد 4006-ورق 4006-استنلس استیل

فولاد 4006، فولاد ضد زنگ تزئینی از خانواده مارتنزیت ها از ویژگی های بارز آن می توان اشاره کرد.که به ضخامت 3 به معنی قابلیت سخت پذیری آنها در عملیات حرارتی.استنلس استیل-فولاد نسوز-فولاد ضد خوردگی-فولاد ضد زنگ
بهترین و ساده ترین تعریفی که برای این نوع ورق می شود بیان کرد. این است که این نوع ورق جزء ورق های استیل بگیر است. و دارای کاربردهای متنوع و گوناگونی در صنایع دارد. و در نهایت آن را به دو صورت گوناگون در دو جنس ساده کربنی و زنگ نزن تولید می کنند. در حالی که ورقه های ساده کربنی که به نوبه خود. در فرآیند چگونگی و نحوه تولید به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند. این در حالی است که در فرآیند تولید نوع گرم آنها از فرایند نورد در دمای بالا استفاده می کنند. و ورق های سرد حاصل نرد ورق های گرم در دمای پایین می باشند. و در حالت کلی در قیاس ورق های گرم دارای ضخامت کمتری هستند.
مقاومت فولاد 4006 در برابر خوردگی
به طور روشنتر باید بیان کرد که مقاومت ورق استیل 410 که در معرض عملیات حرارتی قرار می گیرد. مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی در هوای عادی، آب و حتی تعدادی از اسیدهای شیمیایی دارد. در یک بیان ساده و دقیق بیان می شود. که مقاومت مطلوبی در مقابل نیتریک اسید. سولفوریک اسید غلیظ، نفتالیک، اسیدهای غذایی همچون استیک اسید رقیق دارد. در حالیکه در شرایط آنیل قابل ذکر است از آن بکارگیری نشود. زیرا به دلیل مقاومت پایینی که در برابر خوردگ پیدا می کند.
شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان ))
صنعتگران عزیز، افتخار داریم که سالها تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهران -بعداز شیر پاستوریزه-بزرگراه فتح -مجتمع تجاری پارس امیر پلاک 17

موقعیت