Skip to main content

شیشه سکوریت های ARYAN GLASS

شیشه سکوریت یا سفت شده نوعی شیشه ایمنی است که با استفاده از روشهای کنترل حرارتی یا شیمیایی کنترل شده پردازش می شود تا مقاومت آن در مقایسه با شیشه های معمولی افزایش یابد. معتدل ، سطوح بیرونی را به صورت فشرده سازی و فضای داخلی را به حالت تنش در می آورد.

شیشه سکوریت در قیطریه  :

شیشه سکوریت در قیطریه ، چنین استرس هایی باعث می شود که شیشه ، در هنگام شکسته شدن ، به جای اینکه در قسمتهای کوچک بلندی مانند شیشه بشقاب شکسته شود ، به تکه های کوچک دانه ای خرد شود. تکه های دانه کمتر احتمال آسیب دیدن را دارند. شیشه سکوریت در قیطریه را تنها با یک تماس رزرو کنید .

انواع شیشه سکوریت در قیطریه  :

انواع شیشه سکوریت در قیطریه ، شیشه سکوریت از نظر جسمی و حرارتی از شیشه معمولی قوی تر است. انقباض بیشتر لایه داخلی در طول تولید باعث ایجاد فشارهایی در سطح شیشه می شود که در اثر تنش های کششی در بدن شیشه متعادل می شود. برای اینکه شیشه مورد توجه قرار بگیرد ، این فشار فشاری در سطح شیشه باید حداقل 69 مگاپاسکال باشد. برای اینکه آن را به عنوان شیشه ایمنی در نظر بگیریم ، فشار سطح باید از 100 مگاپاسکال بیشتر کند.دارنده انواع شیشه سکوریت در قیطریه هستیم .

اجرای شیشه سکوریت در قیطریه  :

اجرای شیشه سکوریت در قیطریه ، بسیاری از سازندگان شیشه ای شیشه ای را از طریق فرایندی که شامل گرمای شدید و سرمایش سریع است ، خنک می کنند. ابتدا یک صفحه شیشه استاندارد برش داده شده ، شسته می شود ، ماسه سنگ می شود و مورد بازرسی قرار می گیرد ، زیرا بعد از اینکه شیشه خو گرفته شد ، هرگونه تغییر در شکل آن منجر به خرد شدن می شود. سپس شیشه در مدت زمان کوتاهی در فر با دمای 620 درجه سانتیگراد گرم می شود. هنگام خروج از اجاق گاز ، شیشه سریعاً با انفجارهای فشار زیاد هوا سرد خاموش می شود.این فرایند خنک کننده دمای بیرونی شیشه را کاهش می دهد ، در حالی که مرکز گرم می شود. بنابراین ، مرکز در تنش باقی می ماند در حالی که قسمت بیرونی وارد فشرده سازی می شود و بدین ترتیب تنش شیشه را متعادل می کند و نیروی مورد نیاز برای خرد کردن شیشه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگرچه شیشه خو بسیار قوی تر از شیشه معمولی است ، اما فقط در پنجره های عقب و جانبی در خودروها استفاده می شود. اجرای شیشه سکوریت در قیطریه را به ما واگدار کنید .

نصب شیشه سکوریت در قیطریه  :

نصب شیشه یسکوریت در قیطریه ، درهای طوفان ، پنجره های شیشه ای ، شیشه های ورودی ساختمان ، درب های دوش ، درب های کشویی ، کارواش های سازنده قهوه ، پنجره های فر ، میزهای رومیزی ، صفحه نمایش رایانه ، صفحه نمایش تلفن های همراه ، ماسک های غواصی و صفحه های اجاق های مایکروویو همه از جنس شیشه سکوریت هستند ، همانطور که اغلب مورد استفاده و احاطه فعالیتهای انسانی است. کدهای ساختمان اغلب به ساختمانهای عمومی نیاز دارند تا از شیشه های خزنده در ساخت ویندوزها یا ویژگی های تزئینی خود استفاده کنند. نصب شیشه یسکوریت در قیطریه را به ما محول کنید .

تعمیرات شیشه سکوریت در قیطریه  :

تعمیرات شیشه سکوریت در قیطریه ، شیشه سکوریت تولید شده توسط یک فرایند عملیات حرارتی ایجاد می شود که فشارهای مرکزی و خارجی شیشه را متعادل می کند و ساختار داخلی ذرات را تغییر می دهد. اگر شیشه خو خراب شود ، فوراً به جای بندهای تیز و فشرده ، می توانید سنگریزه هایی با اندازه کوچک و نسبتاً بی ضرر خرد کنید ، که می تواند به شدت صدمه ای به فرد وارد کند. شیشه خواری به طور گسترده ای در صنایع ساخت و ساز ، خودرو ، الکترونیکی و لوازم خانگی آشپزخانه استفاده می شود. تعمیرات شیشه سکوریت در قیطریه نسبت به تعویض آن هزینه کم تری را به دنبال دارد .

شیشه سکوریت مات در قیطریه  :

شیشه سکوریت مات در قیطریه ، هرگونه برش یا آسیاب باید قبل از خنک شدن انجام شود. برش ، سنگ زنی و تأثیرات شدید بعد از خنک شدن باعث شکستگی شیشه خواهد شد.الگوی کرنش ناشی از معتدل شدن را می توان با مشاهده از طریق قطبش نوری ، مانند یک جفت عینک آفتابی قطبی ، مشاهده کرد.

طراحی شیشه سکوریت در قیطریه :

طراحی شیشه سکوریت در قیطریه ، هنگامی که مقاومت ، مقاومت حرارتی و ایمنی از مهمترین ملاحظات استفاده می شود ، از شیشه سکوریت استفاده می شود. برای مثال وسایل نقلیه مسافری هر سه مورد را دارند. از آنجا که در خارج از منزل نگهداری می شوند ، آنها در معرض گرمایش و سرمایش مداوم و همچنین تغییرات چشمگیر دما در طول سال قرار می گیرند. علاوه بر این ، آنها باید از تأثیرات ناچیز در برابر آوارهای جاده ای مانند سنگ و همچنین تصادفات اتومبیل مقاومت کنند. از آنجا که محافظ شیشه ای بزرگ و تیز خطر اضافی و غیرقابل قبول برای مسافران ایجاد می کند ، از شیشه خو استفاده می شود به طوری که در صورت شکسته شدن ، قطعات صاف و عمدتا بی ضرر هستند. در عوض از شیشه جلو اتومبیل یا شیشه جلو از شیشه چند لایه ساخته شده است که در صورت شکسته شدن در حالی که پنجره های جانبی و شیشه جلو عقب به طور معمول شیشه ای هستند ، خرد نمی شوند. 

تعمیر کننده شیشه سکوریت در قیطریه :

تعمیر کننده شیشه سکوریت در قیطریه ، این استرس فشاری است که قدرت شیشه ای را افزایش می دهد. دلیل این امر این است که شیشه های آنیل که تقریباً هیچ فشار داخلی ندارند ، معمولاً ترک های سطح میکروسکوپی را تشکیل می دهند و در صورت عدم وجود فشرده سازی سطح ، هر گونه تنش اعمال شده بر روی شیشه باعث ایجاد تنش در سطح می شود که می تواند باعث انتشار ترک شود. هنگامی که یک ترک شروع به انتشار می کند ، تنش بیشتر در نوک ترک متمرکز می شود و باعث می شود که با سرعت صدا در مواد پخش شود. در نتیجه ، شیشه های آنیل شکننده هستند و به قطعات نامنظم و تیز می شکنند

قیمت شیشه سکوریت در قیطریه :

قیمت شیشه سکوریت در قیطریه ، نتیجه افزایش استرس سطح ، اگر شیشه شکسته شود ، فقط بر خلاف میله های تیز تیز ، به قطعات کوچک دایره ای شکسته می شود. این ویژگی باعث می شود شیشه های خوشرنگ برای کاربردهای فشار قوی و ضد انفجار ایمن باشند.

شیشه سکوریت های مات شونده در قیطریه :

شیشه سکوریت های مات شونده در قیطریه ، شیشه های سکوریت در انواع کاربردهای خواستار ، از جمله پنجره های وسایل نقلیه مسافر ، درهای دوش ، درها و جداول شیشه ای معماری ، سینی های یخچال ، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه ، به عنوان جزئی از شیشه ضد گلوله استفاده می شود. ماسک های غواصی ، و انواع بشقاب و وسایل آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد . شیشه سکوریت های مات شونده در قیطریه با نازلترین قیمت در تهران .

خدمات : 

  • مشاوره رایگان در محل پروژه
  • طراحی و اجرای کرکره برقی
  • طراحی و اجرای شیشه سکوریت 
  • طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای  
  • طراحی و اجرای درب های اتوماتیک 
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

ستارخان
نشانی
ستارخان خیابان باقر. خان پلاک ۸۳

موقعیت