Skip to main content

شرکت مهندسی رهنما سازه پارس

ساخت و نصب سوله در شیراز ، شامل فرآیندی است که ضمن آن، انواع سوله ها با کاربردهای مختلف طراحی، ساخته و اجرا می گردند. از انواع سوله ها می توان به خر پایی، تیر ورقی و یو بی ام اشاره نمود. با توجه به مزیت های ساخت و نصب سوله در شیراز، استفاده از این سازه ها در عملیات و فرآیندهای صنعتی کاربردهای زیادی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه اجرا و هزینه های مربوط به ساخت سوله، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


ساخت و نصب سوله در شیراز


ساخت و نصب سوله در شیراز ، عملیات و فرآیندی است که جهت طراحی و ساخت سازه های فلزی با سقف شیب دار بر اساس محاسبات فنی خاص صورت می گیرد. کاربرد ساخت و نصب سوله در شیراز، در زمینه سازه های مربوط به کارخانه، انبار، مرغداری، ساختمان، تعمیرگاه، فروشگاه، سالن های ورزشی و موارد دیگر مطرح می شود. ساخت و نصب سوله در شیراز به دلیل کاربردهای صنعتی، دارای خصوصیات متفاوتی نسبت به سایر سازه های می باشند. از ویژگی های سوله می توان به شیب دار بودن سقف و بزرگتر بودن دهانه ها نسبت به سازه های دیگر می باشد. همچنین ابعاد تیرها و ستون ها در سوله بزرگ بوده که نیز به ساخت آن ها وجود دارد دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت ونصب سوله در شیراز، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


ساخت و نصب انواع سوله در شیراز


ساخت و نصب انواع سوله در شیراز ، در زمینه انواع سوله ها و کاربردهای مختلف هر کدام انجام می گیرد. انواع سوله هایی که در عملیات ساخت و نصب انواع سوله در شیراز طراحی و ساخته می شوند، سوله تک دهانه، سوله دو یا چند دهانه با ستون مشترک، سوله دو دهانه، سوله قوسی و سوله چند ضلعی می باشد. زمان ساخت و نصب انواع سوله در شیراز، لازم است به اجزا و بخش های مختلف سوله توجه گردد. اجزای سوله عبارت اند از قاب خمشی با تکیه گاه ساده، مهارهای طولی، مهارهای عرضی، میل مهارها، زد یا لایه، بادبند، نبشی سینه بند، براکت، پوشش سقف و دیوارها. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت و نصب انواع سوله در شیراز با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.


ساخت سوله صنعتی در شیراز


ساخت سوله صنعتی در شیراز ، علاوه بر کاربردهای مشخصی که دارد، دارای مزایای زیادی نیز می باشد. از جمله مزایای ساخت سوله صنعتی در شیراز، می توان به هزینه ساخت کم سوله صنعتی، استفاده چند منظوره از سوله صنعتی، زیبایی و دل انگیز بودن سوله صنعتی و درآمد زایی طولانی مدت از سوله صنعتی اشاره نمود. اجزای کلی که در فرآیند ساخت سوله صنعتی در شیراز لحاظ می گردد، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره ها و کف سوله می باشد. در ساخت سوله صنعتی در شیراز، از پانل های فوق پیشرفته و مدرن جهت ساخت سقف و دیوار استفاده می شود. پانل های سوله صنعتی از فوم های داخلی پلی یورتان و پلی استایرن نسوز تشکیل شده و پوشش ورق گالوانیزه پانل ها موجب افزایش مقاومت و زیبایی سوله می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سوله صنعتی در شیراز، تماس بگیرید.


سوله سازی در شیراز


سوله سازی در شیراز ، نیاز به طراحی حرفه ای، ساخت و نصب سوله دارد که توسط کارشناسان و مهندسان متخصص صورت می گیرد. مرحله طراحی در سوله سازی در شیراز، نیاز به در اختیار داشتن اطلاعاتی در زمینه سوله دارد که می توان به بارگذاری بار مرده، بار برف و بار نامتقارن، بارگذاری جانبی سوله، بارگذاری جرثقیل برای سوله، ضریب منطقه ای، ارتفاع جانبی سوله، ارتفاع دیوار، دهانه و طول سوله، تعداد قاب های طولی سوله، محاسبه ضریب طول موثر، درز انقطاع، کنترل جابجایی، تنش مجاز خاک، نوع زمین، پوشش سقف سوله، طراحی برلین، طراحی تیر حمال جرثقیل، طراحی اتصالات، بیس پلیت سوله، ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله، طراحی میل مهار و موارد دیگر اشاره نمود. کارشناسانی که در سوله سازی در شیراز فعالیت می نمایند، به انواع ترکیبات بارگذاری دخیل در طراحی سوله توجه می نمایند که شامل بار مرده سوله، بار برف سوله، بار باد سوله، بار زلزله سوله، بارهای خاص و بارهای جرثقیل در سوله می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل و هزینه های مربوط به سوله سازی در شیراز، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


ساخت و اجرای سوله در شیراز


ساخت و اجرای سوله در شیراز ، دارای مراحل مشخصی است که توسط مهندسان به صورت حرفه ای و تخصصی صورت می گیرد. نحوه ساخت و اجرای سوله در شیراز شامل بخش های بازدید از زمین مورد نظر توسط مهندسان و بررسی جنس خاک و میزان تراکم، طراحی نقشه سوله با استفاده از نرم افزارهای مهندسی ARCHICAD و XSTEEL، خرید ورق، ساخت سوله، آماده سازی محل ساخت سوله و حمل سوله می باشد. در ساخت و اجرای سوله در شیراز، ورق بر اساس نقشه های طراحی شده برش خورده و عملیات سوراخ کاری صورت می گیرد. سوله ها بعد از مراحل جوشکاری صفحات و رنگ کاری دو لایه، آماده استفاده می گردند. در مرحله آماده سازی محل ساخت سوله نیز مراحل خاکبرداری، تراز سازی، آرماتوربندی و بتن ریزی انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت و اجرای سوله در شیراز، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


اجرای سوله در شیراز


اجرای سوله در شیراز ، شامل مراحلی است که در نهایت موجب استفاده از سوله در مکان مورد نظر می شود. گام هایی که در اجرای سوله در شیراز لحاظ می شوند، شامل نصب ستون و مهاربندی موقت سوله، نصب تیر رفتر بالای ستون سوله، نصب رفتر قاب دوم سوله در محل، نصب مهارها و تنظیم قاب سوله، شاغول کردن ستون و نصب سوله می باشد. در مرحله آخر اجرای سوله در شیراز، قابهای اصلی و ثانویه نصب و برپا شده و پانل گذاری انجام می شود. در پایان فرآیند بالانس قابهای ثانویه توسط کارشناسان و مهندسان متخصص انجام می شود. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای سوله در شیراز دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


اجرا و نصب سوله در شیراز


اجرا و نصب سوله در شیراز ، به طور کلی شامل بخش ها و مراحل مشخصی است که نیاز به پیگیری دقیق و حرفه ای کارشناسان مجرب دارد. جهت اجرا و نصب سوله در شیراز، لازم است مراحل تهیه جواز شغل مورد نظر، دریافت زمین از شرکت، دریافت معرفی های لازم جهت تهیه نقشه ساخت سوله، مشاوره کارفرما با مهندسان خبره، تهیه دفترچه محاسبات و نقشه های ساخت سوله، ارائه اصل و کپی نقشه های ساخت سوله به شرکت، اخذ مجوز احداث و انشعاب های مورد نیاز آب، برق و گاز، لایه برداری، خاک ریزی، آلموتوربندی و قاب بندی فونداسیون سازه، نظارت ساخت سوله، اخذ مجوز بتن ریزی و آزمایش بتن، سوله سازی و اسکلت قلزی همزمان با اجرای فونداسیون، تأیید ناظر سازه، حمل و نصب قطعات سوله به محل و صدور مجوز دیوار چینی، پوشش سقف و بدنه سوله پیگیری گردد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات اجرا و نصب سوله در شیراز دارید، ضمن تماس با مشاوران و کارشناسان مجموعه، از خدمات مشاوره تخصصی بهره مند گردید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی
شهرک بزرگ صنعتی

موقعیت