Skip to main content

خدمات پرستاری آوا گستر در شیراز

خدمات پرستاری در شیراز ، در زمینه ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی پرستاری از بیماران، نوزادان، کودکان و سالمندان فعالیت می کند. کادر مجرب و دلسوز که در مرکز خدمات پرستاری در شیراز مشغول به کار هستند، با داشتن دانش پرستاری و تجربه در زمینه مراقبت، آماده اعزام به منزل می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعزام نیروی پرستار به منزل، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


استخدام پرستار در منزل شیراز


استخدام پرستار در منزل شیراز ، یکی از فعالیت های موسسه پرستاری است که جهت افزایش رفاه و رفع نیاز گروهی از افراد صورت می گیرد. هدف از استخدام پرستار در منزل شیراز، ارائه خدمات پرستاری از کودک در منزل، پرستاری از بیمار در منزل و پرستاری از سالمند در منزل می باشد. با توجه به اینکه انتخاب پرستار جزء دشوارترین کارهایی است که توسط اعضای خانواده انجام می شود، موسسه پرستاری در زمینه استخدام پرستار در منزل شیراز با توجه به مولفه های مشخصی دقت فراوانی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استخدام پرستار در منزل شیراز، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل شیراز


مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل شیراز ، از مهمترین مراقبت ها در دوران سالمندی افراد است که موجب حفظ شأن، منزلت، سلامتی و عزت نفس سالمندان می گردد. از مزایای مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل شیراز، می توان به ارائه خدمات با کیفیت پرستاری-مراقبتی، امنیت و فضای مناسب خانه، توجه و خدمات با کیفیت اعضای خانواده در منزل، آشنایی سالمندان با محیط و لوازم خانه، افزایش سطح سلامتی و نشاط سالمندان، کاهش استرس، کاهش دفعات مراجعه به بیمارستان و ارتباط با اعضای خانواده و اطرافیان در منزل می باشد. در صورتی که نیاز به مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل شیراز دارید، با شماره کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


موسسه پرستاری در منزل در شیراز


موسسه پرستاری در منزل در شیراز ، مرکز اعزام پرستار مجرب و دلسوز است که با داشتن دانش در زمینه مراقبت و پرستاری از سالمندان و بیماران، به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. لازم است پرستارانی که در منزل به مراقبت و پرستاری مشغول می شوند، دارای ویژگی ها و خصایص مشخصی باشند. از خدمات مراقبتی که توسط موسسه پرستاری در منزل در شیراز به متقاضیان ارائه می شود، می توان به مصاحبت با سالمند، یاری رساندن برای انجام فعالیت های بدنی، کمک به سالمندان جهت رسیدگی به بهداشت فردی، انجام امور نظافتی منزل و امور دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات موسسه پرستاری در منزل در شیراز، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


موسسه پرستاری در شیراز


موسسه پرستاری در شیراز ، مرکزی تخصصی است که کلیه خدمات پرستاری را به متقاضیان ارائه می دهد. از جمله خدمات و فعالیت های موسسه پرستاری در شیراز، می توان به پرستار بیمار در منزل، پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک در منزل، مشاوره انتخاب پرستار، اورژانس و سایر خدمات تخصصی پرستاری اشاره نمود. از مزایای استفاده از خدمات موسسه پرستاری در شیراز، پاسخگویی سریع، مشاوره حرفه ای، هزینه های مناسب، اعزام پرستار مجرب و ارائه خدمات پرستاری در بازه های زمانی روزانه، شبانه روزی و مقطعی می باشد. در صورتی که قصد تماس با موسسه پرستاری در شیراز را دارید، با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز


خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز ، شامل ارائه فعالیت ها و خدمات تخصصی است که به سالمندان، کودکان و بیماران داده می شود. از جمله وظایف و خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز، می توان به تزریق انسولین، گاواژ و لاواژ، اجرای دستورات پزشکی، مراقبت از سوند، مراقبت از زخم، سرم تراپی، تعویض پانسمان، کنترل درد، پیشگیری از عفونت، تزریقات عضلانی، مانیتور فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن، قند خون و تعداد تنفس می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز، با شماره کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره مجموعه بهره مند شوید.


مرکز خدمات پرستاری در شیراز


مرکز خدمات پرستاری در شیراز ، در زمینه اعزام پرستاران مجرب و دلسوز، جهت نگهداری، مراقبت و پرستاری از کودکان فعالیت می کند. پرستاران کودک دارای دانش عمومی و اختصاصی است که در کنار توانمندی و تجربه های قبلی، از کودکان به صورت حرفه ای مراقبت و پرستاری می کنند. از خدمات پرستاری کودک که توسط مرکز خدمات پرستاری در شیراز به والدین و کودکان ارائه می گردد، شامل خواباندن نوزاد، ماساژ دادن نوزاد، مراقبت از کودکان، مراقبت از نوزادان، آماده کردن استریل و بهداشتی شیر خشک نوزاد، دادن شیر به نوزاد، تهیه غذای کودک، کمک در یادگیری، بازی و ورزش با کودک، تهیه غذای خانواده، کمک به نظافت منزل و اتاق کودک و همراهی کودک در ویزیت های پزشکی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت های مرکز خدمات پرستاری در شیراز، با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی در منزل شیراز


کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی در منزل شیراز ، شامل اعزام پرستاران مجرب و استفاده از تجهیزات و لوازم تخصصی پزشکی در راستای سلامتی و بهبود بیماران می شود. با توجه به شرایط بیماران و سطح بیماری، کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی در منزل شیراز، زیر نظر پزشک متخصص و پرستاری پرسنل مجرب صورت می گیرد. پرستاری از بیماران ICU، بیماران CCU، بیماران CVA، بیماران CP، بیماران MS و ALS، بیماران جراحی شده، بیماران در بستر، بیماران قلبی، بیماران سرطانی، بیماران روان پزشک، بیماران اعصاب و روان، بیماران آلزایمر، بیماران پارکینسون و کلیه افرادی که نیاز به پرستار دارند، از کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی در منزل شیراز به شمار می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعزام نیروی متخصص، با شماره تلفن های قید شده در سایت تماس بگیرید.


مرکز مراقبت و پرستاری در منزل شیراز


مرکز مراقبت و پرستاری در منزل شیراز ، متشکل از کادر پزشک، پرستار، ماما، کودک یار، بهیار، کمک بهیار، مراقب، فیزیوتراپ و ماساژور است که به صورت تمام وقت و شبانه روزی فعالیت می نمایند. برخی از خدمات مرکز مراقبت و پرستاری در منزل شیراز، شامل فیزیوتراپی، مراقبت از سالمندان، درمان زردی نوزاد، تعبیه سوند ادراری، تعبیه سوند معده، تزریق انواع سرم، دقت در زمان ارائه دارو، عکس رادیولوژی، حمام بیماران، مراقبت از نوزادان و اطفال، مراقبت و ترمیم زخم، فراهم کردن امکانات آی سی یو در منزل، گرفتن نمونه آزمایشگاهی و فعالیت های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مرکز مراقبت و پرستاری در منزل شیراز، با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید.


مرکز خدمات پرستاری خوب در شیراز


مرکز خدمات پرستاری خوب در شیراز ، شامل ارائه فعالیت های حرفه ای و با کیفیت پرستاری می باشد. از ویژگی های پرستارانی که در مرکز خدمات پرستاری خوب در شیراز، مشغول به فعالیت هستند، می توان به باوجدان، مطمئن، دلسوز، مجرب، کارکرده، قابل اطمینان، قابل اعتماد و دقیق بودن اشاره نمود. پرستاران مرکز خدمات پرستاری خوب در شیراز، با انجام کلیه امور شخصی سالمندان، کنترل فشار و قند خون، ارتباط کلامی مناسبی با سالمندان جهت افزایش روحیه سالمندان برقرار می نمایند. در صورتی که قصد درخواست اعزام پرستار به منزل جهت نگهداری از سالمندان، بیماران و کودکان خود دارید، با شماره تلفن مرکز خدمات پرستاری خوب در شیراز تماس بگیرید.


مرکز خدمات پرستاری معتبر در شیراز


مرکز خدمات پرستاری معتبر در شیراز ، موسسه ای است که به صورت شبانه روزی، آماده ارائه خدمات پرستاری به متقاضیان می باشد. مراحل مختلف سفارش تا اعزام نیروی پرستار در مرکز خدمات پرستاری معتبر در شیراز، شامل تماس با مشاوران، اعزام کارشناس به محل و تعیین هزینه، اعزام پرستار و مصاحبه با کارفرما، انتخاب پرستار توسط کارفرما، عقد قرارداد با مجموعه، انجام وظایف محوله توسط پرستار، ارزیابی مداوم عملکرد پرستار، ارزشیابی و ساماندهی عملکرد پرستار، تعویض پرستار در صورت درخواست کارفرما و تلاش جهت جلب رضایت متقاضیان می باشد. جهت درخواست نیروی مجرب پرستار از مرکز خدمات پرستاری معتبر در شیراز، با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


مرکز خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز


مرکز خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز ، با در نظر گرفتن شرایط متقاضیان، کلیه خدمات تخصصی و حرفه ای پرستاری را ارائه می کند. با توجه به نیاز خانواده ها به نگهداری از نوزادان، کودکان، سالمندان و بیماران، مرکز خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز، خدمات پرستاری خود را به صورت شبانه روزی به متقاضیان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه پرستاری شبانه روزی، با شماره تلفن های مرکز خدمات پرستاری شبانه روزی در شیراز تماس حاصل فرمایید.

درمان تخصصی زردی نوزاد:

- با پیشرفته ترین دستگاه های درمان زردی نوزاد

- تحت نظر پزشک متخصص اطفال و پرستاران مجرب

- ارسال دستگاه فتوتراپی به منزل همراه با آموزش استفاده توسط کارشناس

- اعزام پرستار نوزادن به منزل جهت انجام مراقبت های حین فتوتراپی

- انجام آزمایش زردی از طریق پوست در منزل

- تست زردی نوزاد توسط دستگاه بیلی چک بدون خونگیری در منزل

ویژگی های دستگاه بیلی چک:

- دارای سنسور تشخیص نوزاد و روشن شدن خودکار دستگاه

- مجهز به سیستم محاسبه ی زمان واقعی درمان نوزاد

- مجهز به سیستم ثبت میزان کارکرد کلی ذستگاه

- دماسنج بسیار دقیق جهت کنترل دائمی دمای محیط و بدون نوزاد

- بدون اشعه مضر Uv

- گرما تولید نمی کند

اجاره انواع دستگاه فتوتراپی (درمان زردی نوزاد) :

- دستگاه فتوتراپی تونلی LED و  SMD شش لامپه

- دستگاه فتوتراپی REP شش لامپه

- دستگاه فتوتراپی 4 لامپه فیلیپس آلمان

- دستگاه فتوتراپی توسن 4 لامپه فیلیپس آلمان

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی

موقعیت