Skip to main content

شرکت آسانسور آسیا

نوآوری در فن آوری و طراحی باعث شده است که نصب و داشتن آسانسور مسکونی با قیمت مناسب تری برای شما عزیزان ارانه داده شود. نصب آسانسور پروژه پیچیده و پرهزینه ای برای نوسازی خانه نیست که قبلاً آسانسور داشته است. با استفاده از تکنیک های موجود میتوان نصی و تعمیر آسانسور را  در حدود یک روز انجام داد . در ادامه مطب با چگونگی و نحوه انجام کار ، قیمت ، تعمیر و نصب آسانسور ها بیشتر توضیح میدهیم.

نصب آسانسور گیرلیس در اصفهان :

نصب آسانسور گیرلیس در اصفهان ، آسانسورهایی هستند که موتور آنها بدون گیربکس است و دور فلکه کششی آنها توسط درایو کنترل سرعت، کنترل می گردد. این آسانسورها به علت کم حجم بودن دستگاه، افزایش کارایی، نیاز به فضای محدود، حذف موتورخانه، نصب بسیار سریعی دارند و برای ساختمان ها بسیار مناسب می باشند. بدانید که برای نصب آسانسور گیرلیس چند نوع موتور وجود دارد که این موتور ها از چند بخش تشکیل می شود، مثل موتور Ac با آهن ربای دائمی، موتور Dc ولتاژ متغیر، موتور Ac ولتاژ متغیر و فرکانس متغیر که این موتور ها به دلیل استفاده نکردن از روغن با محیط زیست سازگاری خوبی دارند.

تعمیر آسانسور گیرلیس در اصفهان :

تعمیر آسانسور گیرلیس در اصفهان ، اگر قطعه یا قطعاتی خراب شود و به موقع تعمیر نشود، باعث اختلال در قطعات دیگر خواهد شد. برای تعمیر آسانسور گیرلیس از افرادی که مدرک تخصصی دارند بخواهید که آسانسور را تعمیر کنند، یک تعمیرکار با تجربه باید توانایی تشخیص قطعات قدیمی را داشته باشد و، قبل از به وجود آمدن اتفاقات دست به تعویض قطعات بزند. تعمیر آسانسور صرفا بعد از وقوع اتفاقات نیست، بلکه باید پیشگیری کرد تا از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود و مشکلی به وجود نیاید

فروش آسانسور گیرلیس در اصفهان :

فروش آسانسور گیرلیس در اصفهان ، زیبایی، کیفیت، استاندارد بودن و قیمت مناسب از موارد مهم فروش آسانسور گیرلیس می باشد که، نیازهای مشتری در انتخاب، سرویس و نگهداری و نصب و راه اندازی برآورده شود.
آسانسور های گیرلیس انواع مختلفی دارند مانند : آسانسور کششی و آسانسور هیدرولیک
آسانسورهای کششی : در موتور خانه نصب می شود و روی فلکه این موتورکابل های فولادی یا همان سیم بکسل وجود دارد که، از یک سمت به کابین آسانسور متصل هستند.
آسانسورهای هیدرولیک : آسانسور هیدرولیک بیشتر در بین کاربران تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع آسانسورها با عیب یابی آسان و عدم نیاز به موتورخانه در طبقات مختلف ساختمان نصب می شود و تمام کابین توسط موتورهای الکتریکی جا به جا می شود.

نصب آسانسور روملس در اصفهان :

نصب آسانسور روملس در اصفهان ، آسانسورهایی هستند که بدون موتورخانه هستند و توسط موتورهای بدون گیربکس انجام می شود. نصب آسانسور روملس باعث صرفه جویی در مصرف انرژی یک ساختمان می شود، افزایش زیبایی در بنای ساختمان و نگهداری آسان تر و... می شود. در این نوع از آسانسور قطعاتی که باید در موتورخانه باشد، در بخش چاه آسانسور نصب می شود و موتور آسانسور به داخل چاه آسانسور منتقل می شود و به صورت ریل های آسانسور قرار می گیرد، پس نیاز به ریل های قویتری برای نصب آسانسورهای روملس می باشد.

تعمیر آسانسور روملس در اصفهان :

تعمیر آسانسور روملس در اصفهان ، خرابی در آسانسور روملس دقیقا مثل آسانسور گیرلس است با این تفاوت که موتور بر روی آهنکشی آسانسور قرار گرفته است و دید کامل از آن نسبت به آسانسور موتور گیرلس سخت تر می باشد. در این آسانسورها یک وزنه متحرک وجود دارد که در خلاف جهت حرکت کابین حرکت می کند و معمولا وزن آن، برابر با وزن کابین می باشد که کم بودن این وزنه سبب سقوط کابین می شود و سنگین تر بودن آن سبب افزایش مصرف برق می شود.

فروش آسانسور روملس در اصفهان :

فروش آسانسور روملس در اصفهان ، این مدل آسانسور جایگزین مناسبی برای آسانسورهای قدیمی بوده است و از موتورهای کوچک اما بسیار قدرتمند استفاده می شود که سرعت شان از موتورهای گیرلس بالا تر است. علت استفاده از این موتورها برای فروش آسانسور روملس ابعاد کوچکشان، وزن کم و کارایی بالاترشان می باشد.

طراحی و اجرای آسانسور روملس :

طراحی و اجرای آسانسور روملس ، مهم ترین نکته در طراحی و اجرای آسانسور روملس این است که در هر حالت هنگامی که کابین در بالاترین نقاط توقف است یک فضای کاری 180 سانتی متری را ایجاد می کند و این مسئله، باعث می شود که در کمترین ارتفاع بدون صدمه زدن به فضای پشت بام بتوان این آسانسور را طراحی کرد.

نصب آسانسور هیدرولیک در اصفهان :

نصب آسانسور هیدرولیک در اصفهان ، آسانسورهایی هستند که با نیروی فشار روغن کار می کند و در حرکت از امنیت بالایی برخوردار هستند و مجهز به سامانه ایمنی ضد سرقت مجهز هستند. زمانی که موتور آسانسور روشن می شود پمپ هیدرولیک را به چرخش در می آورد تا، روغنی که داخل مخزن است را به سمت جک منتقل کند و آسانسور به سمت بالا حرکت کند و، زمانی که شیر برق روشن شود روغن داخل مخزن به درون تانک تخلیه می شود دستگاه به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

تعمیر آسانسور هیدرولیک در اصفهان :

تعمیر آسانسور هیدرولیک در اصفهان ، علت عیب آسانسورهای هیدرولیک عدم حرکت و از کار افتادن آسانسور می باشد. کارشناسان برای تعمیر آسانسور هیدرولیک به منظور عیب یابی، باید شناخت کافی از اجزای آسانسور داشته باشند، درک کامل از قطعات به کار رفته ، دقت و توانایی داشته باشند.

فروش آسانسور هیدرولیک در اصفهان :

فروش آسانسور هیدرولیک در اصفهان ، آسانسورهای هیدرولیک به جهت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت جا به جایی وسایل سنگین و طراحی ساده و.. از موارد فروش آسانسور هیدرولیک هستند. انواع آسانسورهای هیدرولیک شامل مسافربر، بیمارستانی، خودرو بر و باربر می باشد و، هزینه راه اندازی آسانسورهای هیدرولیکی به عوامل نوع و مدل آسانسور، محل نصب آن، قدرت موتور و... بستگی دارد و فضای کمی را اشغال می کند.

آسانسور کششی در اصفهان :

نصب آسانسور کششی در اصفهان ، آسانسور کششی از قدیمی ترین آسانسورها است و یکی از پر استفاده ترین نوع آسانسورها برای کاربرد خانگی و کاربرد تجاری است. نصب آسانسور کششی که از کابین، وزنه ای متصل به دو سر بگسل که بر روی قرقره ای بزرگ به نام فلکه حرکت می کنند، تشکیل شده است و، وزنه و کابین این آسانسور تمایل به تعادل دارند که، باعث می شود زمانی که کابین به سمت پایین حرکت می کند، وزنه به سمت بالا حرکت کند. کابین آسانسور کششی و وزنه معمولا روی، ریل های عمودی به علت خارج نشدن آن ها از مسیر نصب می شوند.

فروش آسانسور کششی در اصفهان :

فروش آسانسور کششی در اصفهان ، سادگی سیسستم، کاهش هزینه برق، حرکت نرم و روان و.. از موارد فروش آسانسور کششی می باشد.
آسانسورهای کششی انواعی دارند مانند : آسانسورهای سرعت متغیر و آسانسورهای دو سرعته.
آسانسورهای سرعت متغیر: در زمان حرکت کابین هیچگونه حرکت ناگهانی به کابین وارد نمی شود.
آسانسورهای دو سرعته : موتور آسانسور با 1400 دور بر دقیقه شروع به حرکت می کند و، این حرکت ناگهانی درون کابین ایجاد می شود.

تعمیر آسانسور کششی در اصفهان :

تعمیر آسانسور کششی در اصفهان ، علت عیب در آسانسورهای کششی این است که وزن هر نفردر محاسبات مربوط به آسانسور 75 کیلو گرم است که دلیل قرار دادن وزنه در سیستم آسانسور کمک به بالا بردن آسانسور است، در غیر این صورت باید ازموتورهای بسیار قوی استفاده کرد، پس با این کار توان موتور کاهش می یابد و در پایین آمدن وزنه مزاحمت ایجاد می کند.

طراحی و نصب آسانسور در اصفهان :

طراحی و نصب آسانسور در اصفهان ، طراحی و نصب آسانسور در ساختمان های مسکونی بزرگ به دلیل خطرات زیاد ممنوع می باشد و فروش انواع بخش های آسانسور در اصفهان شامل، درب طبقات سیم بکسل، درب کابین، قفل درب و... می باشد.

سرویس و نگهداری آسانسور در اصفهان :

سرویس و نگهداری آسانسور در اصفهان ، نظارت بر کل سیستم پس از نصب آسانسور، که به طور کلی هیچ سیستمی وجود ندارد که نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای نداشته باشد. برای سرویس و نصب آسانسور باید حداقل در ماه یک بار توسط متخخص بازرسی شود.

تعمیرتخصصی آسانسور در اصفهان :

تعمیر تخصصی آسانسور در اصفهان ، در میان قطعات بی شمار آسانسور یافتن به موقع خرابی از اهمیت زیادی برخوردار است که، تعمیر تخصصی آسانسور به دو بخش تقسیم می شود، تعمیرات تخصصی قطعات و یا تعویض قطعه خراب ، تنظیم مجدد قطعه سالم. بیشتر خرابی های آسانسور شامل مورد دوم می باشند که تعمیر آسانسور، نیاز به دانش کامل دارد.

تعویض قطعات آسانسور در اصفهان :

تعویض قطعات آسانسور در اصفهان ، نصب آسانسور و توانایی تعویض قطعات آسانسور بسیار مهم است که باید به متخخصان به صورت حرفه ای آموزش داده شود که بدون بروز اشتباه انجام شود.

شرکت آسانسور آسیا صعود آپادانا ارائه دهنده آسانسورهای( کششی- هیدرولیک) و پله برقی می باشد. شرکت آسیا صعود آپادانا امنیت آسانسور و پله برقی های خود را طبق استانداردهای جهانی قرار داده و به شما مشتریان عزیز تضمین می نماید. این شرکت با چندین سال تجربه و مشارکت در پروژه های بسیار به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که به راحتی پروژه مد نظر خود را به ما بسپارید.

نصب و راه اندازی آسانسور در اصفهان

نصب و راه اندازی آسانسور در اصفهان ، شرکت آسانسور آسیا صعود آپادانا با به کار گیری تکنولژی نوین در نصب و راه اندازی با کادری مجرب و بازرسیهای متداول باعث افزایش دقت در نصب در کمترین مدت زمان با کیفیت کم نظیر می باشد که هدف ارتقای ایمنی افراد و تجهیزات و افزایش، بازدهی کامل دستگاه می باشد و بعد از اتمام کار اخذ گواهی استاندارد برای هر دستگاهی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از وظایف این شرکت می باشد.

شرکت آسیا صعود آپادانا  : 

شرکت آسیا صعود آپادانا ، آنچه آسیا صعود آپادانا ارائه می دهد خدمات، سرویس و نگهداری با توجه به توانایی در امر سرویس و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی، شرکت آسانسور و پله برقی آسیا صعود آپادانا آمادگی اعزام کارشناسان واحد اجرای خود جهت سرویس و نگهداری را دارا می باشند دستور عمل های مدون شده شرکت آسانسور آسیا صعود آپادانا جهت سیستم های سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی به همراه پرسنل آموزش دیده دست به دست هم داده تا ارائه خدمات سرویس و نگهداری به بهترین نحو انجام گردد.

  (با آسیا صعود آپادانا بهتر دیده شوید)  شرکت آسانسور و پله برقی آسیا صعود آپادانا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه آسانسور و پله برقی عضویت رسمی در سندیکای  آسانسور و پله برقی ایران و همچنین دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت     صنعت (معدن و تجارت) در موارد ذیل آماده ارائه و در سراسر کشور می باشد.

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

اصفهان
نشانی

موقعیت