Skip to main content

سایلنت باکس در اصفهان

ماینر چیست؟ ماینر دستگاهی است که جهت استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده اعم از بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی عملیات ماینینگ، فرآیند تأیید تراکنش های رمزارزها و ثبت آن در دفتر توزیع استخراج است که می توان با فروش ارزهای استخراج شده به سود و درآمد مشخصی دست یافت. یکی از معایب استفاده از دستگاه های استخراج ارزهای دیجیتال این است که دارای سر و صدای زیادی هستند. امروزه جهت کاهش صدای دستگاه ماینر، از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده می شود. سایلنت باکس یکی از کاربردی ترین روش های کاهش صدای ماینر است که امروزه با قیمت مناسبی به خریداران ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایلنت باکس در اصفهان، با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


سایلنت باکس در اصفهان


سایلنت باکس در اصفهان ، به ابزاری اطلاق می شود که موجب کاهش صدای دستگاه ماینر می شود. جنس سایلنت باکس که توسط تولید کنندگان عرضه می شود، از ملامین و پیویسی است. بخش ورودی سایلنت باکس از جنس فومیزه بوده و کاملاً ضد آب می باشد. سایلنت باکس 28 تایی بوده و دارای قدرت صداگیری تا 95 درصد می باشد. جهت تهویه هوای داغ دستگاه ماینر، از دو عدد فن 60 دور در بخش خروجی سایلنت باکس استفاده شده است. با توجه به اینکه سایلنت باکس ها از ملامین ساخته شده است، اتصال بدنه وجود ندارد. پریزهای سایلنت باکس در بخش بالا و پایین تعبیه شده است. با توجه به میزان دبی، خروجی ماینرها در بخش خروجی فن قرار می گیرد. سایلنت باکس در اصفهان در دو مدل کولینگ دار و بدون کولینگ ساخته می شود که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود هستند. در صورتی که قصد خرید هر یک از انواع سایلنت باکس های کولینگ دار یا بدون کولینگ را دارید، می توانید با شماره سایلنت باکس در اصفهان تماس بگیرید. همچنین با سفارش از طریق واتس آپ و اینستاگرام، می توانید انواع سایلنت باکس را خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


سایلنت باکس ماینر در اصفهان


سایلنت باکس ماینر در اصفهان ، یکی از روش های کاهش صدای دستگاه ماینر جهت استخراج ارزهای دیجیتال است که امروزه طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده است. انواع سایلنت باکس ماینرهایی که در این مجموعه تولید می شوند، به صورت کولینگ دار و بدون کولینگ هستند. تفاوت دو مدل سایلنت باکس در این است که مدل بدون کولینگ، نیاز به قرار دادن کولر آبی داشته و در نتیجه دور فن ها نیز بهینه می شود. به دلیل استفاده از کولر آبی در مدل سایلنت باکس ماینر بدون کولینگ، دمای ماینرهای طبقه های بالا، همانند ماینرهای طبقه پایین کاهش یافته و در نتیجه موجب خنکی ماینرها می شود. از نکاتی که زمان استفاده از سایلنت باکس ماینر باید مورد توجه قرار گیرد، این است که جهت افزایش ایمنی کاربران، پیشنهاد می شود پریزها و جعبه فیوز، بیرون باکس ماینر و در قسمت بدنه نصب گردد. به طور کلی سایلنت باکس ها با هدف تهویه کامل هوای داغ دستگاه ماینر تولید می شوند که می توانید جهت خریداری با فروشندگان سایلنت باکس ماینر در اصفهان تماس بگیرید. لازم به ذکر است قیمت سایلنت باکس های مجموعه، نصف قیمت سایلنت باکس های فلزی و حتی کمتر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا درخواست سفارش خرید سایلنت باکس خود را در پیج اینستاگرام یا واتس آپ مجموعه درج نمایید. فروشندگان سایلنت باکس ماینر در اصفهان، پس از دریافت درخواست خرید شما، سایلنت باکس را به تمام شهرهای کشور ارسال خواهند نمود.


تولید کننده ماینر در اصفهان


تولید کننده ماینر در اصفهان ، دستگاه های قدرتمند ماینر را جهت استخراج ارزهای دیجیتال تولید می کند. دستگاه های ماینر این قابلیت را دارند که فرآیند استخراج ارز دیجیتال را انجام دهند. به طور کلی پروسه استخراج ارز دیجیتال اعم از بیت کوین شامل خرید ماینر متناسب با بودجه، استفاده از کیف پول ایمن بیت کوین، اتصال به استخر جهت استخراج و شروع عملیات استخراج ارز دیجیتال می باشد. امروزه تولید کنندگان ماینر، مدل های متنوعی را جهت استخراج بیت کوین طراحی و تولید می کنند. هر کدام از مدل ماینر، دارای قیمت های مختلفی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه با کیفیت ماینر، پیشنهاد می کنیم از تولید کننده ماینر در اصفهان خرید نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در آگهی سایت، تماس حاصل فرمایید.


فروش ماینر کولینگ دار در اصفهان


فروش ماینر کولینگ دار در اصفهان ، از خدمات فروشندگان ماینر است که با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می شود. امروزه استفاده از ماینر کولینگ دار یکی از پرطرفدارترین روش های استخراج ارز دیجیتال و خنک کردن قطعات سخت افزاری ماینر به شمار می آید. خنک کننده ها از مایعات خنک کننده و یا آب جهت کاهش دمای ماینر بهره می برند. قطعات ماینر کولینگ دار، از لوله های انتقال آب، سیال خنک کننده، فن های خنک کننده و یک هیت سینک اصلی که بر روی پردازنده نصب می شود تشکیل می شود. کارکرد ماینر کولینگ دار به این صورت است که فن های خنک کننده در مسیر لوله و مخزن آب قرار گرفته و سیال سرمایشی یا آب را خنک می نمایند. در مرحله بعدی، آب خنک در جهت هیت سینک جریان یافته و موجب کاهش دمای CPU می گردد. از ویژگی های فروش ماینر کولینگ دار، این است که در طول زمان، هزینه های مصرف انرژی را کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه های سرمایشی دستگاه ماینر می شود. در صورتی که قصد خرید ماینر کولینگ دار را دارید، می توانید از خدمات فروش ماینر کولینگ دار در اصفهان استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


فروش ماینر بدون کولینگ در اصفهان


فروش ماینر بدون کولینگ در اصفهان ، از خدمات مرکز فروش ماینر است که با قیمت های مناسب صورت می گیرد. امروزه از انواع روش ها و خنک کننده ها، جهت کاهش صدا و گرمای دستگاه های ماینر استفاده می شود. یکی از انواع خنک کننده های ماینر، خنک کننده های بادی است. دستگاه ماینر بدون کولینگ، روشی خوب جهت استخراج ارزهای دیجیتال است که از دو بخش اصلی تشکیل می شود. بخش اول هیت سینک است که مستقیماً روی پردازنده نصب شده و بخش دوم یک فن کوچکی است که در بخش بالایی هیت سینک و یا با فاصله کم از آن قرار می گیرد. از مزایای فروش ماینر بدون کولینگ، سادگی سیستم ماینر و روش خنک سازی است. در صورتی که قصد خرید یا فروش ماینر بدون کولینگ در اصفهان را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.


تولید کننده سایلنت باکس ماینر در اصفهان


تولید کننده سایلنت باکس ماینر در اصفهان ، انواع سایلنت باکس های کولینگ دار یا بدون کولینگ را با کیفیت بالا تولید می کند. با توجه به اینکه صدای دستگاه های ماینینگ آزار دهنده است، بسیاری از کاربران دستگاه های ماینر، از انواع سایلنت باکس ها استفاده می نمایند. مزیت استفاده از سایلنت باکس، علاوه بر کاهش صدا، کاهش گرمای تولید شده است که موجب افزایش عملکرد دستگاه ماینر می گردد. نگهداری، کنترل و خنک سازی ماینر، با استفاده از سایلنت باکس های کولینگ دار یا بدون کولینگ آسان می گردد. در صورتی که شما نیز در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت می کنید و نیاز به تهیه یک سایلنت باکس با کیفیت دارید، پیشنهاد می شود با تولید کننده سایلنت باکس ماینر در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

اصفهان
نشانی

موقعیت