Skip to main content

سایلنت باکس ماینر

سایلنت باکس ماینر چیست؟ سایلنت باکس ماینر یکی از لوازم مورد نیاز افرادی است که در حوزه استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند. امروزه با گسترش ارزهای دیجیتال در فرآیند خرید و فروش، استخراج ارز دیجیتال با استفاده از دستگاه ماینر، برای بسیاری از افراد ضروری شده است. دستگاه سایلنت باکس ماینر، با ویژگی های خاصی که دارد موجب کاهش صدا و گرمای دستگاه ماینر می شود. به این ترتیب می توان بدون شنیدن صدا و یا گرم شدن دستگاه، به ماینینگ کردن ارزهای دیجیتال ادامه داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ساینلت باکس ماینر، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.


سایلنت باکس ماینر در تهران


سایلنت باکس ماینر در تهران ، ابزاری است که جهت کاهش شدید صدای ماینر و کاهش دمای ماینر طراحی شده است. آیا از کاربردهای جالب سایلنت باکس ماینر مطلعید؟ سایلنت باکس ماینر با طراحی خاص، جهت کاهش صدای دستگاه های ماینر مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های پر سروصدا و سودآور ماینینگ، از لوازمی است که امروزه افراد مختلفی از آن جهت کسب درآمد استفاده می کنند. بسیاری از افرادی که در حوزه ماینینگ فعالیت می کنند، به دنبال راه حلی جهت کاهش صدای دستگاه ماینر هستند. سایلنت باکس ماینر در تهران، از ابزارهایی است که می توان جهت کاهش صدای این دستگاه پول ساز استفاده نمود. اجزای یک سایلنت باکس ماینر شامل دماسنج، امپرسنج، رطوبت سنج، خنک کننده، کنتاکتور کنترل فاز، درب رکی، پنجره هواکش، بدنه گالوانیزه، تهویه و فیلتر هوا است. در صورتی که قصد خرید سایلنت باکس ماینر در تهران را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


قیمت سایلنت باکس ماینر در تهران


قیمت سایلنت باکس ماینر در تهران ، به مولفه ها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوامل موثر در تغییر قیمت سایلنت باکس، می توان به تجهیزات شبکه، تعداد ماینرهای قرار گرفته شده در باکس، ابعاد و اندازه باکس، تهویه هوا، برق، مدل دستگاه، خنک سازی و ظرفیت دستگاه اشاره نمود. سایلنت باکس ماینر روشی مقرون به صرفه است که بر اساس ابعاد و حجم ماینر متفاوت می باشد. باکس های ماینر از ورقه های پلی اورتان یا سازه های مختلف عایق دار تشکیل شده که موجب کاهش صدای ماینر می گردد. در صورتی که قصد خرید سایلنت باکس ماینر در تهران را دارید و از آخرین قیمت این دستگاه مطلع نیستید، با شماره تلفن های قرار داده شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجموعه، شما را از قیمت خرید دستگاه سایلنت باکس ماینر مطلع می کنند.


فروش سایلنت باکس ماینر در تهران


فروش سایلنت باکس ماینر در تهران ، خدماتی است که توسط کارشناسان فروش در تهران صورت می گیرد. آیا از صدای دستگاه ماینر به ستوه آمده اید؟ جالب است بدانید صدای دستگاه ماینر حدود 76db است که صدایی مشابه ترافیک شهر یا صدای کامیونی در فاصله یک متری را دارد. با این وجود، بسیاری از افراد از دستگاه ماینر جهت استخراج ارزهای دیجیتال بهره می برند. دستگاه سایلنت باکس، ابزاری است که جهت کاهش شدید صدای دستگاه ماینر طراحی شده است. این دستگاه با اشغال کردن کم فضا، کاهش گرما و صدا، یکی از بهترین روش های کاهش صدای دستگاه ماینر است. جهت اطلاع از شرایط فروش سایلنت باکس ماینر در تهران، با شماره تلفن های قید شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


خرید سایلنت باکس ماینر در تهران


خرید سایلنت باکس ماینر در تهران ، با توجه به کیفیت کالا و هزینه های مناسب انجام می شود. بسیاری از سایلنت باکس ها ظرفیت چندین ماینر را داشته و به گونه ای طراحی می شوند که موجب کاهش دمای دستگاه ماینر نیز می گردند. برخی از مزایای عایق صوتی سایلنت باکس ماینر، شامل کیفیت بالای متریال باکس، تراکم بالای عایق صوتی، کیفیت قطعات داخل جعبه، ضد حریق و نسوز بودن باکس، سهولت در جا به جایی و قابلیت استفاده در مکان های مختلف از جمله آپارتمان می باشد. جهت خرید سایلنت باکس ماینر در تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


صدا خفه کن ماینر در تهران


صدا خفه کن ماینر در تهران ، ابزاری جهت خفه کردن صدای دستگاه ماینر است که دارای مزایای زیادی می باشد. از فواید استفاده از صدا خفه کن ماینر می توان به کاهش گرد و غبار، عدم اتصال هوای محیط با دستگاه، قابلیت استفاده برای انواع دستگاه های ماینر، قابلیت ساخت طبق ابعاد دستگاه ماینر، سازگاری با ورودی ها و خروجی های سیم، عدم رسانایی عایق صوتی ماینر و کاهش دمای دستگاه اشاره نمود. جهت کسب اطلاع بیشتر در زمینه خرید صدا خفه کن ماینر در تهران، با شماره تلفن های قید شده در آگهی تماس بگیرید.


تولید کننده سایلنت باکس ماینر در تهران


تولید کننده سایلنت باکس ماینر در تهران ، در زمینه تولید انواع باکس های ماینر با کیفیت بالا فعالیت می کند. با توجه به اینکه امروزه از روش های مختلف و متعددی جهت کاهش صدای دستگاه ماینر استفاده می شود، لازم است از جعبه و باکس حرفه ای جهت کاهش صدای دستگاه ماینر بهره برد. به این دلیل که سایلنت باکس ماینر دارای مزایای زیادی نسبت به روش های دیگر کاهش صدا دارند. تولید کننده سایلنت باکس ماینر، جعبه هایی با کیفیت بالا و عایق کاری دقیق و حرفه ای تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می رساند. از قطعات سایلنت باکس ماینر، می توان به کنتاکتور کنترل فاز، خنک کننده، فیلتر هوا، بدنه گالوانیزه و پنجره هواکش اشاره نمود. جهت تماس با تولید کننده سایلنت باکس ماینر در تهران، با شماره تلفن های قید شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


کاهش صدای ماینر در تهران


کاهش صدای ماینر در تهران ، به فرآیندی گفته می شود که طی آن، صدای دستگاه ماینر کاهش می یابد. روش های مختلفی جهت کاهش صدای ماینر وجود دارد که می توان به استفاده از عایق های صوتی، تعبیه راه خروجی صدا، باکس های صداگیر و روغن مینرال اشاره نمود. از کاربردی ترین روش های کاهش صدای ماینر، باکس های صداگیر هستند که می توان از این باکس در فضاهای مختلف آپارتمان و خانه استفاده نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایلنت باکس ماینر، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

گروه صنعتی تهران ماینینگ تقدیم می کند :
طراحی و تولید سایلنت باکس های خنک کننده برای تمامی ماینر های موجود در بازار در تمامی مقیاس ها و گنجایش های مختلف..
صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز برای استخراج بیتکوین این طلای دیجیتالی با ارزش رو با تهران ماینینگ در اختیار خواهید داشت به صورت کاملا استاندارد و آزمون خطا شده طی سال ها تولید این محصول و ارسال آن به 4 گوشه ی کشور و تمامی شرایط  جغرافیایی و اقلیمی....
خنک سازی تهویه سانتریفیوژی ، تابلو برق حرفه ای ، سیستم هوشمند کنترل از راه دور ماینر با گوشی ، سیستم ضد آتشسوزی ، سنسور حرارتی و...همه ی این امکانات در یک محصول یکپارچه و مقرون به صرفه ، برای ماینینگ استاندارد و پر سود ..
پشتیبانی و ساپورت رایگان مشتریان به مدت یک سال ، توسط متخصصین با تجربه ی تهران ماینینگ ، متشکل از افراد پیشکسوت و بنیانگزاران اولیه ی صنعت ماینینگ در کشور ....
ضمانت و گارانتی 100 درصدی اصالت محصول و رضایت مشتری ....

انواع سایلنت باکس در مدل های دو فن و تک فن موجود می باشد. ویژگی های سایلنت باکس ماینر شامل: جت فن 1900 سیم پیچ مسی، شبیه ساز دیپ اورجینال با تمام سوکت های فن دستگاه و پاور با گارانتی مادام العمر، سنسور قطع کن تا 20 آمپر (واقعی) با گارانتی تعویض یکساله و باکس تمام ام دی اف دو فن و تک فن
طراحی و ساخت سنسور قطع کن بادی برای اولین بار در ایران توسط گروه مستر کوین انجام می شود. فروش عمده و تکی انواع فن حلزونی و سیمیلاتور (شبیه سازفن) تمام ماینرها و فروش عمده و تکی سنسور قطع کن بادی توسط این تیم ارائه می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت