Skip to main content

ساخت ویلا در نوشهر

ساخت ویلا در نوشهر، با ساخت ویلا در دیگر نقاط کشور فرق دارد و لازم است در این زمینه به نکات مهمی دقت کرد. نوشهر از جمله شهرهای شمالی کشورمان می باشد که ساخت و ساز ویلا در آن زیاد صورت می‌گیرد. در نتیجه این شهر روز به روز در حال پیشرفت می باشد. نوشهر شهری ساحلی و جنگلی است که در آن انواع ویلای های ساحلی، جنگلی و شهرکی ساخته می شود. ساخت هر یک از این ویلا ها مطابق با معیارهای خاصی صورت می گیرد. به علت وجود رطوبتی که در اطراف ساحل این شهر وجود دارد، لازم است که ویلاهای ساحلی در این شهر به شکل عایق رطوبتی ساخته شوند. همچنین دیگر ویلاهای جنگلی و شهرکی نیز برای اینکه رطوبت روی آنها تاثیر نگذارد، بهتر است که به شکل عایق رطوبتی ساخته شوند.


در زمان های گذشته ویلاهایی که در شهر نوشهر ساخته می‌ شد از امکانات کمی برخوردار بودند. اما در سال های اخیر با رشدی که صنعت گردشگری و صنعت ساخت و ساز در قسمت مسکن پیدا کرده است، در نوشهر ویلا های لوکس زیادی که دارای امکانات مختلفی هستند، در حال ساخت می باشند. این ویلاها به سبک سقف های شیبدار ساخته می شوند‌. این سقف ها به علت وجود بارندگی زیاد در نوشهر و دیگر شهرهای شمالی در نظر گرفته می شوند.


طراحی و ساخت ویلا در نوشهر


طراحی و ساخت ویلا در نوشهر، امروزه طراحی ویلاها در شمال کشور و به ویژه در شهر نوشهر در سبک های مختلفی صورت می گیرد. ویلاهای دوبلکس و تریبلکس زیادی در این منطقه ساخته می‌شوند و پیشرفت قابل توجهی در زمینه معماری این ویلاها صورت گرفته است. طراحی ویلا های نوشهر با سبک های مختلفی در این شهر صورت می گیرد. از جمله امکانات به کار برده شده در ویلاهای نوشهر می ‌توان به مواردی مانند وجود آبنماها، درب ورودی برقی در حیاط، سیستم امنیتی مجهز، استخر، تراس، حیات بزرگ و درخت کاری شده به همراه پارکینگ، نمای رومی یا سنگ اشاره کرد. در زمان طراحی و ساخت ویلا در نوشهر اگر نکات طراحی و ساخت به خوبی رعایت شوند، می توان یک ویلای لوکس و لاکچری ساخت.
بیشتر ویلاهای طراحی شده در نوشهر و دیگر شهرهای شمالی به شکل نماهای رومی و سنگ شده با رنگ و طرح هایی جذاب و شیک هستند. این طراحی ها موجب لوکس و زیباتر دیده شدن ویلاها می ‌شوند. این طراحی ها روی ارزش مادی ویلا نیز تأثیرگذار خواهد بود.


هزینه ساخت ویلا در نوشهر


هزینه ساخت ویلا در نوشهر، یکی از موارد مهمی است که برای سرمایه‌گذاری در صنعت ویلا باید به آن دقت کرد‌. لازم است در مورد هزینه ها ساخت ویلا مطابق با مکانی که قرار است در آن ویلا ساخته شود، برآورد لازم انجام شود. در رابطه با هزینه ساخت ویلا در نوشهر می توان گفت که این هزینه برای ویلای ساحلی با نوع جنگلی و شهرکی آن متفاوت خواهد بود. بنابراین تعیین نوع ویلا یکی از موارد مهمی است که باید به آن دقت کرد. طراحی نقشه ویلا یکی دیگر از موارد مهمی است که روی هزینه ساخت ویلا در نوشهر تاثیر می گذارد. به هر اندازه که تعداد اتاق، طبقات و دیگر امکانات رفاهی در ویلا بیشتر باشد، هزینه ساخت آن نیز بیشتر خواهد بود. پس از طراحی نقشه،‌ هزینه های لازم برای مصالح مورد نیاز مشخص می شوند. بعد از اینکه امکانات مهم و اساسی ویلا در نظر گرفته شد، دیگر امکانات رفاهی مثل استفاده از نمای سنگی، استخر، نمای داخلی، امکانات رفاهی، طراحی حیاط و ... باید در نظر گرفته شود.


ساخت ویلا در شمال نوشهر


ساخت ویلا در شمال نوشهر، پیش از اینکه ساخت و طراحی ویلا در شمال نوشهر انجام شود، لازم است که به تراکمی که شهرداری برای نقاط و مکان های شهری و روستایی در نظر گرفته است ، دقت کافی را داشت. ویلا سازی در شمال نوشهر از همان مراحل نخست که شامل خرید زمین ویلا و همچنین اقدامات مربوط به ساخت و ساز و کسب مجوزهای لازم می باشد تا فروش ویلا، لازم است که زیر نظر یک متخصص و مشاور املاک صورت گیرد.


ساخت ویلا لاکچری در نوشهر


ساخت ویلا لاکچری در نوشهر، را می توان با کمک سرمایه کافی انجام داد. در ویلای لاکچری نوشهر امکانات و مختلفی وجود دارد و این ویلاها با طرح های متنوع ساخته می شوند. اما نمای خارجی این ویلاها بسیار لوکس و مجلل می‌باشد و هر بیننده ای جذب آن می ‌شود. به کار بردن سنگ های ساختمانی گران قیمت و نورپردازی های شیک و حرفه ای در این ویلاها موجب شده تا دارای ظاهری شیک و لوکس باشند.
در میان ویلاهای لاکچری که در شهر نوشهر وجود دارند، ویلای دوبلکس و تریبلکس دارای بیشترین طرح و نقشه می باشند. ساخت ویلا لاکچری در نوشهر با معماری صورت می ‌گیرد که دارای بیشترین فضا باشد و به راحتی بتوان سبک مورد نظر خود را برای چیدمان داخلی انجام داد‌. این ویلاها دارای اتاق خواب مستر در طبقات بالا می باشند و بیشتر آنها رو به طبیعت زیبای شمال هستند.


پیمانکاری ساخت ویلا در نوشهر


پیمانکاری ساخت ویلا در نوشهر، زیر نظر مشاورین املاک معتبر موجب می‌ شود تا از همان ابتدای سرمایه گذاری تا پایان آن بتوان از راهنمایی های کافی استفاده کرد. با مراجعه به مشاورین املاک می‌توان از خدماتی که در زمینه ساخت ویلا در اختیار مشتریان گذاشته می‌شود، استفاده بهینه کرد. معمولا ساخت ویلا در نوشهر و شمال کشورمان به شکل شخصی و پیمانکاری انجام می شود. برخی از مشاورین املاک همکاری های لازم با پیمان کارهای موفق در نوشهر و شمال کشور را دارند، بنابراین این مشاورین و پیمانکاران ساخت ویلا در نوشهر عملکرد خوبی در زمینه ارائه خدمات ساخت ویلا در نوشهر را خواهند داشت.


پیمانکاری ساخت ویلا در نوشهر با بررسی کردن کلیه نکات، مزایا و معایبی که ساخت و ساز ویلا دارد و همچنین با توجه به شرایط و سرمایه گذاری ها، راهنمایی های لازم را در اختیار سرمایه گذاران می گذارد و به سرمایه گذار کمک می کند تا بتوانند تصمیم درستی در رابطه با ساخت ویلا مطابق با سلیقه ی خود داشته باشند.
شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان، صفر تا صد طراحی و ساخت ویلا را انجام می دهد و به صورت حرفه ای و با به کارگیری نیروهای جوان و متخصص در هر بخش از اجرا به شما در ساخت ویلا کمک می کند. از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• مجهز به استودیو معماری و ارایه فول پکیج طراحی ویلا با کلیه نقشه های اجرایی.
• مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح مطابق طرح و استانداردهای اجرایی
• اعزام اکیپ اجرایی از دفتر مرکزی و تهران.
• تهیه و اجرای متریال های به روز و با کیفیت مناسب
• ارایه گزارش های مالی و صورت وضعیت های شفاف و قابل استعلام.
• گزارش تصویری از مراحل اجرایی پروژه به صورت هفتگی
• اجرا تا مرحله دکوراسیون داخلی و تجهیز مبله با حضور کارشناس interior design.
• عقد قرارداد به صورت مدیریت پیمان با درصد توافقی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت