Skip to main content

کرکره برقی الکتروحفاظ

قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. تیغه کرکره برقی اتوماتیک ( درب ریموت دار ) ارزان قیمت و از جنس آلومینیم ضایعات می باشد .این نوع از کرکره برقی اتوماتیک( درب ریموت دار ) بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد.

کرکره اتوماتیک برقی ( درب ریموت دار ) مناسب ، باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود . این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد . مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد.

ویژگی های انواع موتور و تیغه های کرکره برقی ( تیغه های کرکره ریموت دار ) :
موتور توبولار ( Tubular Motors )
موتورهای توبولار در ظرفیت های ۳۰ ، ۶۰، ۸۰ ،۱۰۰ ،۱۲۰ و ۱۴۰ نیوتن
قابل نصب داخل شفت های گرد و هشت پر در فضای بسیار کم
حرکت روان ، صدای کم و ایمنی بسیار بالا
دارای سیستم خلاص کن دستی در هنگام قطع برق
مناسب برای ورودی های عریض تا حداکثر ۶ متر
موتور ساید ( Side Motors)
تیغه کرکره یا تیغه ریموتی
شرایطی که باید برای رنگ کرکره برقی یا ریموتی مد نظر گرفت بدین صورت می باشد . یک رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی اتوماتیک یا کرکره برقی ریموتی که باید چندین سال در شرایط جوی نامساعد اعم از تابش شدید نور ، باران ، برف و انواع مشابه ، دوام لازم را داشته باشد. مواد ، جنس رنگ و درجه حرارت کوره از جمله فرایندهایی است که در کیفیت تولید رنگ کرکره اتوماتیک برقی ریموت دار دخالت دارند.

منبع : کرکره برقی الکتروحفاظ

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهران، میدان فاطمی، جنب بیمارستان سجاد، ‍‍‍‌پاساژ هدیه، طبقه دوم، واحد ۴۳

موقعیت