Skip to main content

روکش زین موتورسیکلت

روکش زین موتورسیکلت ، نقش مهمی در زیبایی و ایمنی موتورسیکلت ایفا می کند. امروزه انواع مختلفی از موتورسیکلت را در خیابان ها مشاهده می کنید. بیشتر طرفداران موتورسیکلت را جوانان تشکیل می دهند. هدف افراد از خریدن موتورسیکلت متفاوت است. برخی از آنها برای ورزش و تفریح، برخی برای کار و گروهی برای جابه جایی از این وسیله استفاده می کنند. برخی از صاحبان موتورسیکلت اهمیت خاصی به آن می دهند و لوازم جانبی مختلفی را برای آن تهیه می کنند. یکی از این وسایل جانبی، روکش زین موتورسیکلت است که به زیبایی موتورسیکلت و دوام زین آن کمک می کند. اگر شما هم از علاقمندان به مدل های مختلف موتورسیکلت هستید این آگهی را مطالعه نمایید.



روکش زین موتورسیکلت


روکش زین موتورسیکلت ، پوششی است که می تواند از قسمت زین و باک موتورسیکلت محافظت نماید. این روکش از جنس های مختلفی ساخته می شود که جنس چرم آن کیفیت بالایی دارد. این روکش ها دارای تنوع رنگ و طرح می باشند و با توجه به سلیقه مشتری تهیه می شوند. برخی از نمونه های آن شامل روکش زین موتور توری و روکش زین موتور اسپرت می شوند. روکش زین و باک موتورسیکلت می تواند از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ رطوبت به زین و باک جلوگیری نماید. اگر شما هم تمایل دارید تا ظاهر موتورسیکلت خود را چشم نوازتر کنید، با شماره های مرکز تهیه و نصب روکش زین موتورسیکلت تماس بگیرید.


قیمت روکش زین موتورسیکلت


قیمت روکش زین موتورسیکلت به جنس، ابعاد، نوع موتور و ... بستگی دارد. برای دوخت روکش زین موتورسیکلت از جنس های مختلفی مانند چرم، پلاستیک و ... استفاده می کنند. هر چقدر جنس روکش زین موتورسیکلت با کیفیت تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است. تنوع طرح و رنگ باعث شده تا مشتریان بتوانند به راحتی روکش موردنظر خود را تهیه نمایند. برای استعلام قیمت روکش زین موتورسیکلت با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


روکش صندلی موتورسیکلت


روکش صندلی موتورسیکلت ، باید ضخیم و نرم باشد. ضخامت آن باعث می شود تا به آسانی پاره نشود و نرمی آن موجب می شود تا موتورسوار در رانندگی های طولانی احساس خستگی نکند. اگر روکش صندلی موتورسیکلت از جنس مرغوبی تهیه شود، به راحتی آسیب نمی بیند و پوست نمی اندازد.
امروزه شرکت های مختلفی در زمینه دوخت و نصب انواع روکش صندلی موتورسیکلت فعالیت می کنند. آنها روکش زین و باک را برای انواع موتورسیکلت های داخلی و خارجی می دوزند. همچنین طراحی و شنل دوزی موتورهای اسکوتری و برقی، adv، nmax، xmax، trail، harli، avenjer، clik، dino، luki و sr را نیز انجام می دهند. از دیگر فعالیت های طراحان روکش صندلی موتورسیکلت، تعمیر و فرم دهی انواع فوم موتورهای ورزشی و تفریحی می باشد. اگر صاحب موتورسیکلت هستید و به زیبایی و سلامت آن اهمیت می دهید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به قسمت دوخت و نصب روکش صندلی موتورسیکلت می باشند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت