Skip to main content

دکتر سهیلا جاوید نیا | مرکز روان درمانی و مشاوره سلام

روانشناس در امیرآباد


روانشناس در امیرآباد ، در زمینه های مختلفی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد. انواع مختلفی روانشناس وجود دارند. از جمله آنها می‌توان به روانشناسان بالینی، روان شناسان اجتماعی، روانشناسان شخصیت و یا روانشناسان تربیتی و ... اشاره کرد. ولی هر یک از این روانشناسان از روش‌های مختلفی برای درمان مراجعه کنندگان استفاده می کنند که برخی از آنها با کمک روش گفتار درمانی در مرکز روانشناس در امیرآباد، کار درمان بیماران را انجام می دهند.

روانشناسان در زمینه های کاری مختلفی فعالیت می‌ کنند و در زمینه تحصیلات نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال روانشناسان بالینی با روانشناسان شخصیت از نظر تحصیلات متفاوت می باشند و فعالیت های آنها نیز با یکدیگر فرق دارد. علم روانشناسی دارای دسته های مختلفی می باشد و روانشناسان وظیفه دارند که بر روی طیف گسترده ای از رفتارهای انسانی تمرکز داشته باشند. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، از نظر وظیفه و آموزش هایی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند.


روانشناس خوب در امیرآباد


روانشناس خوب در امیرآباد ، را باید از کجا پیدا کرد؟ در صورتی که شما نیز به دنبال پیدا کردن یک روانشناس خوب هستید و می خواهید از خدمات روانشناسی استفاده کنید، روانشناسی که در امیراباد هستند به شما در زمینه ارائه خدمات مختلف کمک می کند.
متخصصینی که در کلینیک روانشناسی امیرآباد، مشغول به فعالیت می باشند، مطابق با تخصص و نیاز روز جامعه به آنها در زمینه های مختلف روانشناسی خدمات گوناگونی ارائه می دهند. این کارشناسان در فرآیندهای روان درمانی و همچنین مشاوره و برخورد با مراجعه کنندگان دارای تخصصی می باشند و دوره‌های آموزشی کاربردی و مهارت های لازم در این زمینه را دیده اند.


کلينيک روانشناسی در امیر آباد


کلینیک روانشناسی در امیراباد ، با انواع خدمات به مراجعه کنندگان این تضمین را می دهد تا هر نوع خدماتی را با کیفیت های عالی دریافت کنند. کلینیک روانشناسی در امیرآباد، یکی از مراکزی است که در آن بهترین خدمات مشاوره ای به مراجعه کنندگان ارائه می شود. این کلینیک ها دارای مجوز نظام روانشناسی و مشاوره هستند و تمامی فعالیت‌های مربوط به حوزه روانشناسی که در این مراکز ارائه می گردد.
افراد در موقعیت های مختلف به مشاوره نیاز پیدا می کنند. یک روانشناس متخصص می تواند نقش تاثیر گذاری در موفقیت افراد داشته باشد. در موقعیت هایی مانند ازدواج، انتخاب رشته، مشکلات خانوادگی، مشاوره تحصیلی و ... مراجعه کردن به یک روانشناس متخصص و باتجربه امری مهم خواهد بود.

مشاوران با تجربه و متخصص می‌توانند در کلینیک روانشناسی در امیرآباد، با کمک روش های دقیق و به روز علمی به شناسایی و ریشه یابی مشکلات افراد پرداخته و به آنها کمک کنند تا این مشکلات را بهتر حل کنند. مشکلاتی که ممکن است افراد درگیر آن شوند، شخصی، خانوادگی و یا مربوط به دانشگاه مدرسه و محل کار آنها می باشد.
برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به کلینیک روانشناسی در امیرآباد را ندارند، شرایطی فراهم شده تا بتوانند از مشاوره های تلفنی و مشاوره های روانشناسی آنلاین استفاده کنند. خدماتی که در این کلینیک ها به مراجعه کنندگان ارائه می شود، شامل مواردی مانند مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، ‌مشاوره جنسی، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره کودکان و نوجوانان خواهد بود.

دکتر روانشناس در امیر آباد


دکتر روانشناس در امیراباد ، به مراجعه کنندگان کمک می کند تا کیفیت زندگی بهتری داشته باشند و مشکلات آنها راحت تر و سریعتر برطرف شود. با توجه به اینکه در دوره امروزی استرس ها افزایش پیدا کرده اند، توجه کردن به سلامت روان و مراقبت از آن یکی از موارد بسیار مهم محسوب می شود.
در زمان مواجه شدن با بحران های زندگی و مشکلات عاطفی ها یا مشکلاتی که مربوط به سلامت روان هستند، باید به یک روانشناس با تجربه مراجعه کرد. رفتن نزد دکتر روانشناس در امیرآباد، به مراجعه کنندگان کمک می کند تا در زمان مواجهه با مشکلات زندگی یک روش سالم و کم خطر انتخاب کنند.
علم روانشناسی از جمله علوم انسانی می باشد که علاوه بر روش های علمی به شناخت انسان نیز می پردازد. روانشناسان در زمینه های مختلفی می توانند به افراد کمک کنند، این علم از گستردگی بالایی برخوردار می باشد. روانشناسان در حیطه کاری مختلف دارای نظریه ها و رویکردهای گوناگون می باشند و از نظر تحصیلات با یکدیگر تفاوت دارند. از جمله فعالیت روانشناسان می توان به مواردی مانند اشاره کرد.
روانشناسی علمی وسیع می باشد که دارای حیطه های کاری متنوع بوده و در آن رویکردها و نظریه های مختلفی وجود دارد. ولی این علم با تخصصات دیگر متفاوت می باشد و دارای حیطه های فعالیتی مانند مشاوره روانشناسی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره جنسی، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره تربیت کودک و نوجوان است.


مرکز روانشناسی در امیر آباد


مرکز روانشناسی در امیراباد ، دارای گروهی روانشناس متخصص می باشد که بهترین خدمات روانشناسی در زمینه های مختلف مانند تست های روانشناسی، روانسنجی، تست هوش و استعدادیابی، رواندرمانی اختلالات بالینی، مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی و شغلی به بیماران خود ارائه می دهند.

در مرکز روانشناسی در امیراباد، متخصصین و تیم روانشناسی دارای تجربه و مهارت لازم در این زمینه بوده و با تجهیزات پیشرفته و به روز درمان چند وجهی و تیمی مراجعه کنندگان را انجام می دهند. همچنین این مرکز دارای آرامش فیزیکی و دسترسی مناسب می باشد که از جمله مزایای آن به شمار می‌آید.

مخاطبینی که به مرکز روانشناسی در امیرآباد مراجعه می کنند، معمولاً کودکان نوجوانان والدین و خانواده‌ها یا مدیران سازمان ها و یا زوجین می باشند و خدمات این مرکز برای کلیه افرادی که به سلامت روان آرامش و پیشرفت در این زمینه اهمیت می‌دهند، ارائه می گردد.

زوج درمانی در امیرآباد 


زوج درمانی در امیرآباد ، زوج درمانی یکی از روش های درمانی است که طی آن درمانگر یا روانشناس که در زمینه خانواده و ازدواج تخصص دارد تلاش می کند مشکل زوجین را با گفتگو برطرف کند.
زوج درمانی یکی از بهترین راه ها برای حل مشکلات زوجین می باشد. حفظ و تداوم زندگی زناشویی یکی از مهم ترین مسائل در زندگی مشترک افراد می باشد. اگر تمایل دارید ارتباط خود و همسرتان را ارتقاء دهید و بهیود بخشید می توانید از مشاورین و زوج درمان ها کمک بگیرید. پیشنهاد ما به افرادی که ساکن امیرآباد هستند مراجعه به مرکز زوج درمانی در امیرآباد می باشد.

سکس تراپ در امیرآباد

سکس تراپ در امیرآباد ، تمایلات جنسی یکی از مهم ترین مسائلی است که باعث سلامت و کیفیت زندگی افراد می شود. روابط جنسی در صورتی که سالم باشند باعث رضایت و افزایش کیفیت زندگی زناشویی می شوند. همه ی زوجین برای ارتقاء رضایت از روابط زناشویی باید مهارت هایی داشته باشند. این مهارت ها را می توان با کمک سکس تراپ ها کسب کرد.
فعالیت های سکس تراپ شامل: درمان مشکلات جنسی، درمان نارضایتی جنسی، سلامت جنسی زوجین، تمایل اندک جنسی، جلوگیری از ارتباط جنسی، عدم رضایت از رابطه ی جنسی، مشکلات مربوط به انزال و نعوظ، مشکلات ارگاسم، نزدیکی دردناک، واژینیسموس، احساس گناه، درمان ناتوانی جنسی زن، درمان ناتوانی جنسی مرد و... می باشد. اگر از روابط جنسی خود راضی نیستید و قصد مراجعه به سکس تراپ را دارید می توانید به سکس تراپی در امیرآباد مراجعه کنید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به سکس تراپی در امیرآباد می باشد.


رزومه و سوابق خانم دکتر جاوید نیا


گواهی نامه های اخذ شده توسط خانم دکتر سهیلا جاویدنیا شامل : دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری بزرگسال، دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری کودک و نوجوان، مدرس مهارت‌های زندگی، زوج ‌درمانی، شناختی و رفتاری، مشاوره پیش از ازدواج، دوره های متعدد طلاق و خیانت، طرح واره درمانی، اجرا و تفسیر آزمون هوش بینه، اجرا و تفسیر آزمون d2 ( توجه و تمرکز)، اجرا و تفسیر آزمون های شخصیت و استعدادیابی، دوره فرزند پروری، دوره ی کامل درمانگری هیجان مدار (ئی اف تی) مقدماتی و پیشرفته، دوره زوج درمانگری هیجان مدار (EFT)، دوره سکس تراپی می باشد.

سوابق پژوهشی:
مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسی و دین)، مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)، بررسی و مقایسه خود کارآمدی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری (دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی در ایران)، مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ، بد تنظیمی هیجان و تاب آوری در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر تاب آوری  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر بد تنظیمی هیجانی  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ و بد تنظیمی هیجانی

سوابق تحصیلی: کارشناس رشته بیهوشی( دانشگاه شهید بهشتی)، کارشناس رشته روان‌شناسی عمومی، کارشناس ارشد رشته روان‌شناسی بالینی، دکترای روان‌شناسی بالینی

دکتر سهیلا جاویدنیا سوابق بسیار زیاد و حرفه ای دارند که شامل : سابقه خدمت در مراکز درمانی بقیه الله الاعظم، نجمیه، فیروزگر، بیمارستان ولیعصر ناجا (۱۲ سال)، مرکز مشاوره و روان‌درمانی شریف، مشاوره فردی _ زوج درمانگر - مشاوره پیش از ازدواج _ خانواده درمانی، مرکز مشاوره و روان‌ درمانی تارا (درحال خدمت)، مرکز شمیم، زوج‌درمانی، بیمارستان عرفان از سال ۹۶، روان‌شناس بالینی درمانگاه فرهنگیان (در حال خدمت) از سال ۹۷، روان‌شناس بالینی مرکز مشاوره و روان‌درمانی سلام (درحال خدمت)، زوج‌درمانی مشاوره پیش از ازدواج _ خانواده درمانی، کلینیک تارا (در حال خدمت)، زوج‌درمانی _ مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره نوجوان می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان کارگر شمالی _ بعد از جلال آل احمد _ خیابان هفتم _ بن بست هفتم _ پلاک 8 _ مرکز روان درمانی و مشاوره سلام

موقعیت