Skip to main content

روانشناسی در قلهک

روانشناسی در قلهک ، روانشناسی در حقیقت از کلمات آشنا برای عموم مردم است. روانشناسی از شاخه های مهم در رشته علوم انسانی می باشد. روان شناسی علمی است که کار آن بررسی رفتار است.


روانشناسی در قلهک :


روانشناسی در قلهک ، انسان ها از رفتار های گوناگون برخوردار هستند و برای شناخت این رفتار ها حتما باید از علم روان شناسی آگاهی کامل را دارا باشیم تا بتوانیم علت بروز هر گونه رفتار را در سن های مختلف تشخیص دهیم . روانشناسی در قلهک از بهترین و مجرب ترین روانشناس ها در هر زمینه ای برخوردار می باشد. برای برقراری ارتباط با روانشناسی در قلهک می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمائید.


مرکز روانشناسی در قلهک :


مرکز روانشناسی در قلهک ، روان شناسی دارای انواع گوناگونی می باشد که شامل : روانشناسی بالینی ، روانشناسی مشاوره ، روانشناسی تربیتی ، روانشناسی سلامت ، روان شناسی تطبیقی، روانشناسی شخصیت، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی تفاوت های فردی و ... است. مرکز روانشناسی در قلهک از تمامی مواردی که در بالا ذکر شد برخوردار می باشد و به بهترین نحو ممکن می تواند مشکلات شما را برطرف نماید . برای تماس با مرکز روانشناسی در قلهک می توانید به شماره های موجود در آگهی مراجعه کنید.


مرکز مشاوره در قلهک :


مرکزمشاوره در قلهک ، مشاوره در حقیقت گفت و گویی را که میان مشاور و مراجع انجام می شود تا به این وسیله مشکل فرد حل شود . افراد زمانی که با یک مشکل عاطفی و یا روحی مواجه می شوند ترجیح می  دهند به مشاور مراجعه کنند. زیرا تنها یک مشاور می تواند به خوبی ما را در حل مشکلاتمان راهنمایی نماید . زیرا او در این زمینه تحصیل کرده است و آگاهی های لازم را دارا می باشد . برای برقراری تماس با مرکز مشاوره در قلهک می توانید به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید . مرکز مشاوره در قلهک از مشاورین حرفه ای در هر زمینه ای برخوردار است.


مرکز مشاوره کودک در قلهک :


مرکز مشاوره کودک در قلهک ، مشاوره کودک نیز به نوعی از خدمات روانشناسی به حساب می آید . کار مشاوره کودک کمک به مشکلات کودک در دوره و زمان کودکی می باشد . همچنین با مراجعه به مشاوره کودک می تواند به تربیت والدین عزیز در حین تربیت کودک کمک و راهنمایی های بسزایی را بنماید . به شکل کلی مشاوره کودک در راستای سلامت روان کودک و نوجوانان عزیز و دلبندتان فعالیت می نمایند . در جلسات مشاوره ، مشاور به کودک کمک می نماید تا تمامی احساسات و هیجاناتش را بروز بدهد و به درون خودش نریزد . یک مشاور حرفه ای روند مشاوره را در قالب بازی انجام می دهد تا کودک را خسته ننماید . این کار سبب می شود تا کودک در بزرگسالی بتواند از مقابله با مشکلاتش نترسد و توانایی روبرویی با آن ها را دارا باشد و به شکل کلی بهترین تصمیم ها را بگیرد . برای ارتباط با مرکز مشاوره کودک در قلهک می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید .


مرکز مشاوره خانواده در قلهک :


مرکز مشاوره خانوده در قلهک ، خانواده از سیستم های بسیار مهم در جامعه می باشد . این خانواده از ازدواج دو فرد با یکدیگر تشکیل می شود . چگونگی نگهداری و حفط آن بسیار حائز اهمیت می باشد . از مشاوره خانواده در زمانی که احساس می کنید که مشکلاتی برایتان پیش آمده که به تنهایی از پس آن بر نمی آیید و یا کنترل مسائل از دسترستان خارج شده است باید استفاده کنید . مشاوره خانواده به شکل کلی برای راهنمایی و حل مشکلات شما بسیار می تواند موثر باشد . از مشاور خانواده در حل مشکلاتی همانند : خشونت در خانواده ، طلاق ، اختلافات والدین ، مشکلات رفتاری کودکان ، مشکلات بین خواهران و برادران ، و ... می توانید کمک بگیرید . برای برقراری ارتباط با مرکزمشاوره خانواده در قلهک می توانید به شماره های مندرج در آگهی مراجعه کنید .


مرکز مشاوره ازدواج در قلهک :


مرکز مشاوره ازدواج در قلهک ، به مشاوره ازدواج در اصطلاح به آن زوجین درمانی نیز گفته می شود . مشاوره ازدواج در قلهک به افراد کمک می نماید تا از سازگاری ها آشنایی پیدا بنمایید و مشکلات موجود را حل و فصل کنید . همینطور رابطه ی خوبی را با یکدیگر دارا باشید . با مشاوره ازدواج در قلهک می توانید ازدواج موفق و خوبی را تجربه نمایید . از دلایل بسیار مهم و ضروری استفاده از مشاوره مشاهده نتایج و آمارها با مراجعه به مشاوره ازدواج می باشد زیرا بسیاری از افراد با مراجعه به مشاوره ازدواج از نتیجه های مفیدی برخوردار شدند . مرکز مشاوره ازدواج در قلهک بهترین ها را برای شما عزیزان در نظر دارد . برای تماس با مرکز مشاوره ازدواج در قلهک می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید .


بهترین مرکز مشاوره در قلهک :


بهترین مرکز مشاوره در قلهک ، مشاوره در حقیقت عملی است که به رشد شخصیت فرد کمک می کند . مشاوره می تواند در زمینه های مختلف از جمله : عاطفی ، ذهنی ، اجتماعی ، اخلاقی ، تحصیلی ، خانوادگی و حتی شغلی باشد .
مشاوره می تواند به شکل فردی و گروهی صورت بگیرد . بهترین مرکز مشاوره در قلهک را از ما بخواهید . برای برقراری ارتباط با بهترین مرکز مشاوره در قلهک می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس حاصل فرمائید .


روانشناس خوب در قلهک :


روانشناس خوب در قلهک ، یک روانشناس باید کاملا حرفه ای عمل بنماید تا بتواند به خوب شدن بیمار خود کمک کند . روانشناس خوب باید از مجوز و پروانه ی اشتغال برخوردار باشد .  روانشناس باید در عین حال شنونده ی بسیار خوبی باشد . یعنی باید کم تر سخن بگوید و بیشتر گوش کند . روانشناس نیز باید از فن بیان خوبی دارا باشد و همینطور باید سنجیده شده حرف بزند . روانشناس خوب در قلهک موجود می باشد . برای تماس با روانشناس خوب در قلهک می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع کنید.

 

مرکز مشاوره و روانشناسی سپیدار (دکتر رحیمی نژاد)

با تیمی مجرب و متخصص از بهترین مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان
 
با مدیریت دکتر سپیده رحیمی نژاد
 
 حوزه های فعالیت کودک ، نوجوان و بزرگسال؛
فردی، زوج و خانواده

اضطراب، افسردگی، وسواس ،....
ارتقای مهارت های زندگی: عزت نفس ، کنترل خشم ، روابط بین فردی، مدیریت رابطه عاطفی...
درمان خیانت و شکستهای عاطفی و...
زوج درمانی و درمان تعارضات زوجین، غنی سازی روابط زوجین

مشاوره پیش از ازدواج، اجرای انواع تست های شخصیت و تشخیصی، همسان گزینی و ...
خانواده درمانی و اختلافات با خانواده همسر ، فرزندپروری ، بحران بلوغ نوجوان
مشاوره پیش از فرزنداوری، مشاوره پیش از طلاق
مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر روبروی ایستگاه بی آرتی نیایش ابتدای خیابان بهرامی پلاک 81 واحد 8

موقعیت