Skip to main content

دندانپزشکی در فاطمی | دکتر یاسین اسدی

دندانپزشکی در فاطمی ، آیا تا به حال از خدمات دندانپزشکی استفاده کرده اید؟ سلامتی دندان ها نقش مهمی در سلامت بدن و زیبایی لبخند افراد دارد. امروزه کلینیک های دندانپزشکی انواع مختلفی از خدمات را به بیماران ارائه می دهند.


هزینه های سنگین خدمات دندانپزشکی باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند از این خدمات استفاده کنند. برخی از مراکز دندانپزشکی برای حل این مشکل، شرایط اقساطی را برای ارائه خدمات خود قرار داده اند.

دندانپزشکی در فاطمی


دندانپزشکی در فاطمی ، دندانپزشکی یک رشته تخصصی از علم پزشکی است که هدف آن تامین سلامت دهان و دندان می باشد. دندان عضوی از بدن بوده که در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات نقش مهمی ایفا می کند. با کمک علم دندانپزشکی می توان بسیاری از بیماری ها را در مراحل ابتدایی تشخیص داد و از پیشرفت آنها جلوگیری نمود. متخصص دندانپزشکی در فاطمی برای درمان بیمار، اقدامات مختلفی را انجام می دهد. در ابتدا بیمار را معاینه نموده و در صورت لزوم از تصویربرداری برای تشخیص علت مشکل دندانی استفاده می کند. بعد از تشخیص، بهترین راه درمان را انتخاب کرده و برای بیمار انجام می دهد.
او در طول درمان، آموزش های لازم را در زمینه بهداشت دهان و دندان به بیمار خود ارائه می دهد. یکی از خدمات دندانپزشکی در فاطمی ، آرامش دادن به کودکان و افرادی است که از پروسه دندانپزشکی وحشت دارند. این کار موجب می شود تا بیماران بدون استرس و نگرانی مراحل درمان خود را انجام دهند. برای استفاده از خدمات دندانپزشکی در فاطمی با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی در فاطمی


کلینیک دندانپزشکی در فاطمی ، دارای فضایی آرام بوده و از تهویه مناسبی برخوردار می باشد. کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی در آن رعایت می شود و برای جلوگیری از آلودگی محیط کلینیک، تمام سطوح، ابزارها و لوازم دندانپزشکی به بهترین شکل ضدعفونی و استریل می شوند. متخصصین کلینیک دندانپزشکی در فاطمی افرادی حرفه ای هستند که با تکیه بر دانش روز و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات اقدام به درمان بیماران می کنند. آنها برای رسیدن به نتایج دلخواه، بهترین متد روز را به کار می برند.
کلینیک دندانپزشکی در فاطمی خدمات متنوعی مانند جراحی لثه، ترمیم، عصب کشی، کشیدن دندان، بازسازی کامل تاج دندان، جرم گیری، روکش، دندانپزشکی اطفال، بلیچینگ، ایمپلنت، پروتزهای ثابت و متحرک و ... را به بیماران خود ارائه می دهد. در صورت مواجه شدن با مشکلات مختلف دندانی با کلینیک دندانپزشکی در فاطمی تماس بگیرید.

مرکز دندانپزشکی در فاطمی


مرکز دندانپزشکی در فاطمی ، یکی از خدماتی که در مرکز دندانپزشکی در فاطمی به بیماران ارائه می شود، خدمات روکش دندان است. در بسیاری از موارد برای حفاظت از دندان و ماندگاری آن به بیمار توصیه می شود تا دندان خود را روکش کند. یکی از مواردی که نیاز است تا از روکش استفاده شود، زمانی است که دندان بیمار عصب کشی شده است. متخصصین مرکز دندانپزشکی در فاطمی به این بیماران توصیه می کنند تا برای محافظت از دندان خود آن را روکش نمایند. روکش علاوه بر محافظت از دندان، مقاومت آن را بالا برده و باعث عملکرد بهتر دندان می شود.
روکش ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. برخی از آنها تمام سرامیکی، بعضی تمام فلزی و دسته ای سرامیکی – فلزی هستند. هریک از این روکش ها دارای مزایا و معایبی هستند. روکش های سرامیکی از نظر زیبایی موردپسند می باشند اما نسبت به سایر روکش ها استحکام کمتری دارند. اگر تمایل دارید تا برای حفاظت از دندان های خود از روکش دندان استفاده کنید به مرکز دندانپزشکی در فاطمی مراجعه یا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

دکتر دندانپزشکی در فاطمی


دکتر دندانپزشکی در فاطمی ، از ایمپلنت برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته استفاده می کند. ایمپلنت یک پایه از جنس تیتانیوم خالص می باشد که در زیر لثه قرار گرفته و نقش ریشه دندان را ایفا می کند. امروزه ایمپلنت دندان به عنوان تنها راه دائمی برای جایگزینی دندان های از دست رفته بیمار محسوب می شود. ایمپلنت دندان دارای مزایای زیادی است که از آن جمله می توان به طول عمر بالا، افزایش زیبایی و کاشت دندان با سرعت بالا اشاره کرد. دکتر دندانپزشکی در فاطمی از ایمپلنت به عنوان یک روش درمان عالی برای پر کردن جای خالی دندان ها و بهبود عملکرد و سلامت دهان بیمار استفاده می کند. باید توجه داشت که میزان موفقیت ایمپلنت به عواملی مانند سبک زندگی، محل دندان از دست رفته و سطح سلامت افراد بستگی دارد.
اگر دندان خود را به هر دلیلی از دست داده اید می توانید به دکتر دندانپزشکی در فاطمی مراجعه نمایید. او با معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان های شما بهترین راه درمان را به شما پیشنهاد می کند.

دندانپزشکی زیبایی در فاطمی


دندانپزشکی زیبایی در فاطمی ، با هدف اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها صورت می گیرد. اشخاصی که با مشکلاتی مانند دندان های زرد، دندان های تغییرشکل یافته و مشکلات مشابه مواجه هستند، به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنند. دندانپزشکی زیبایی در فاطمی خدماتی مانند ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت و ... را به مراجعین ارائه می دهد. پیشرفت های صورت گرفته در علم پزشکی باعث شده تا سطح درمان های ارائه شده به مردم بهبود یابد. امروزه بسیاری از دندانپزشکان و بیماران تمرکز خود را بر روی درمان های زیبایی دندان قرار داده اند. با استفاده از درمان های زیبایی دندانپزشکی می توان دندان هایی مناسب، زیبا و درخشان داشت که تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد دارد.


متخصصین دندانپزشکی در فاطمی تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات، لبخندی زیباتر برای افراد ایجاد نمایند. این امر باعث افزایش روحیه و کیفیت زندگی آنها می شود.
امروزه بسیاری از افراد برای زیبایی دندان های خود از روش کامپوزیت استفاده می کنند. دندانپزشکی زیبایی در فاطمی، کامپوزیت را به عنوان راه حلی مناسب برای دندان های بد رنگ، تراشیده، ترک خورده، دارای کجی جزئی یا شکاف بین دندان ها به کار می برد.


برای کامپوزیت دندان ابتدا مواد به صورت مستقیم بر روی سطح دندان قرار داده می شوند. دندانپزشک با استفاده از ابزار مخصوصی اقدام به شکل دهی آنها می کند. در ادامه برای محکم شدن مواد از یک نور سفت کننده استفاده می نماید. پس از این کار، سطح مواد را صیقل می دهد. باید توجه داشت که کامپوزیت دندان به عنوان یک راه کم تهاجمی شناخته می شود و قیمت آن مقرون به صرفه می باشد. اگر شما هم علاقمند هستید تا لبخندی زیبا و درخشان داشته باشید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به دندانپزشکی زیبایی در فاطمی می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان فاطمی، خیابان شهید بهرام مصیری، پلاک 9، طبقه 2، واحد4

موقعیت