Skip to main content

درب های اتوماتیک آریان در

سایر درهای اتوماتیک بر روی سنسورهای نوری یا حرکت کار می کنند. این سنسورها ممکن است در بالای مجموعه ای از درب های اتوماتیک نصب شده یا در قسمت بالا یا دو طرف قاب درب های اتوماتیک ساخته شوند. هنگامی که این سنسورهای نوری یا حرکات در نزدیکی حرکت را حس می کنند ، باعث می شوند که دربهای اتوماتیک باز و سپس بسته شوند. به همین دلیل است که وقتی به مجموعه ای از درب های اتوماتیک نزدیک می شوید ، به محض نزدیک شدن به اندازه کافی برای فعال کردن سنسورها ، آنها باز می شوند.

درب اتوماتیک در شهرک راه آهن:

درب اتوماتیک در شهرک ره آهن ، بیشتر درهای اتوماتیک از حسگرهای تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری که در طرفین درب نصب شده اند ، برای باز کردن بسته شدن دربها استفاده می کنند.بسیاری از افراد معتقدند که درب های اتوماتیک ابداعی از دنیای مدرن است ، اما ممکن است شما را شگفت زده کند که می دانید دربهای اتوماتیک تقریباً نیم قرن است. با گذشت زمان ، این درها از لحاظ فنی پیشرفته تر شده اند. درب اتوماتیک در شهرک ره آهن با قیمت مناسب عرضه می شود .

تولید درب اتوماتیک در شهرک راه آهن:

تولید درب اتوماتیک در شهرک راه آهن ، کلیه درب های اتوماتیک ، صرف نظر از نوع یا طراحی آنها ، از سنسورهایی تشکیل شده است که در صورت نیاز به باز و بسته شدن درها کمک می کند. تولید درب اتوماتیک در شهرک راه آهن را از ما بخواهید .

درب شیشه ای اتوماتیک در شهرک راه آهن :

درب شیشه ای اتوماتیک در شهرک راه آهن ،:"تشک های کنترلی" به عنوان سنسور برای تشخیص رویکرد عابران استفاده شد. این تشک ها تغییراتی در وزن / فشار در ناحیه خاصی از زمین در جلوی و پشت دروازه ها مشاهده کردند. اگر وزنی که یک منطقه خاص تجربه کرده بیشتر از حد تعیین شده باشد ("حد ماشه" پایین تر از میانگین وزن انسان است) ، درها باز می شوند. درب های شیشه ای اتوماتیک به مشتریان در شهرک راه آهن عرضه می گردد .

موتور درب اتوماتیک در شهرک راه آهن :

موتور درب اتوماتیک در شهرک راه آهن ، مزیت استفاده از این نوع سیستم این بود و هنوز هم این است که دربها تا زمانی که به حصیر فشار وارد شود باز می شوند و یا به عبارتی اگر شخصی در نزدیکی درها ایستاده باشد راه می رود. این امر نه تنها ورود سریع و خروج سریع را آسان می کند بلکه مانع از بسته شدن درها روی یک فرد می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای در شهرک راه آهن:

درب اتوماتیک شیشه ای در شهرک راه آهن ، این روزها اما ، بیشتر درب های اتوماتیک از حسگرهای تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری که در طرفین درب نصب شده اند ، برای باز کردن / بسته شدن درب ها استفاده می کنند. این سنسورها ، همانطور که از نام آنها پیداست ، حرکت یا "جستجوی" حرکت در جلوی دروازه را تشخیص می دهند. در این سنسورها ، حرکت توسط پرتوی مایکروویو (10.5 گیگاهرتز) تولید شده توسط آنتن که در هدر درب نصب شده است تشخیص داده می شود و به طور کلی در جهت رو به پایین و بیرونی نشان می دهد.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک در شهرک راه آهن :

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک در شهرک راه آهن ، این سنسورها کاملاً مؤثر هستند ، اما یک نقص عمده نیز دارند: آنها فقط می توانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین ممکن است فردی که در حال ایستاده است و یا بسیار آهسته راه می رود (مانند بزرگان) نمی تواند شناسایی شود ، که می تواند منجر به بروز حوادث شود. تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک در شهرک غرب را به کارشناسان ما واگذار کنید .

اجرا درب اتوماتیک در شهرک راه آهن :

اجرا درب اتوماتیک در شهرک راه آهن ، توجه داشته باشید که این سنسورها به تنهایی کارآمد هستند اما سنسورهای مختلف اغلب در ترکیبات مختلف در یک سیستم واحد برای جلوگیری از سکسکه یا نظارت استفاده می شوند. به عنوان مثال ، سنسورهای حرکتی به محض احساس حرکت یا "دیدن" جلوی درها ، وظیفه تحریک مکانیسم باز را انجام می دهند. اما اگر فرد خیلی آهسته حرکت کند یا هنوز در نزدیکی درها ایستاده باشد ، سنسورهای فشار وزن فرد را تشخیص داده و مانع از بسته شدن درها تا تسکین وزن نمی شوند ، یعنی فرد از آن دور می شود و یا از درگاه عبور می کند. . اجرا درب اتوماتیک در شهرک غرب توسط ما انجام می گیرد تنها با یک تماس به ما واگذار کنید .

تولید انواع درب اتوماتیک در شهرک راه آهن :

تولید انواع درب اتوماتیک در شهرک راه آهن ، پس از شناسایی سنسورها حضور یک فرد ، کار باز کردن / بستن درها باید به پایان برسد. سنسورها به یک قطار درایو الکترونیکی متصل شده اند که از طریق درایو کمکی یا چرخ دنده ای به پنل های درب متصل می شوند. درایو کمکی توسط کمربندهای لاستیکی متصل می شود که حرکت باز و بسته شدن درب ها را تنظیم می کند. در قسمت پایین این درب ها غلتکی وجود دارد که به راحتی اجازه می دهد درها بکشند.

تعمیر و نصب درب اتوماتیک در شهرک راه آهن :

تعمیر و نصب درب اتوماتیک در شهرک راه آهن ، این سنسورهای تخصصی از فن آوری مادون قرمز برای ایجاد باز و بسته شدن درها استفاده می کنند. این سنسورها تغییرات دما در ناحیه اطراف درها را تشخیص می دهند ، بنابراین وقتی فردی به درها نزدیک می شود ، گرمای آن ها توسط سنسورها تشخیص داده می شود و این باعث می شود که درها باز شوند! تعمیر و نصب درب اتوماتیک در شهرک راه آهن از ما بخواهید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت