Skip to main content

تعمیرگاه مکانیکی

تعمیرگاه مکانیکی مانو کیان ، تعمیرگاه مکانیکی مانو کیان به شما کمک می کند که اگر در محدوده های شرق تهران ، خودروی شما دچار مشکل شد به بهترین حالت خودروی شما تعمیر شوند .در مکانیکی شرق تهران تمام خدمات و تعمیرات همانند تعویض روغن موتور، تعویض تسمه تایمانجام سرویس های دوره ای و تعمیرات و خدمات باطری سازی مثل تعمیر استارت انجام می شوند.


مکانیکی شرق تهران: مکانیکی تهران آماده خدمات تخصصی خودرو برای محدوده های مختلف در شرق تهران (بهترین مکانیکی پاسداران / بهترین مکانیکی حکمیه /تخصصی ترین مکانیکی هنگام/ بهترین مکانیکی در رسالت / بهترین مکانیکی در پیروزی/ بهترین مکانیکی در نظام  آباد/بهترین مکانیکی هروی/بهترین مکانیکی مجیدیه / بهترین مکانیکی شرق تهران/بهترین مکانیکی محدوده شرق تهران/بهترین مکانیکی افسریه /بهترین مکانیکی مسعودیه /بهترین مکانیکی میدان امام حسین /بهترین مکانیکی شهرک چشمه/بهترین مکانیکی دماوند/بهترین مکانیکی هفت حوض/بهترین مکانیکی نارمک /بهترین مکانیکی سرخه حصار /بهترین مکانیکی تهران نو/ بهترین مکانیکی لویزان )

خدمات بهترین مکانیکی محدوده شرق تهران :

جدا از خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم خدمات و تعمیرات زیادی در مکانیکی های شرق تهران انجام می شود. مانند:

تعویض کمک فنر، تعویض سیبک فرمان، رفع لاستیک سابی، میزان فرمان تضمینی برای گرفتن معاینه فنی ، تعویض دیسک چرخ، تعویض لنت چرخ های جلو عقب، تنظیم موتور، تعویض صافی بنزین برای کاهش مصرف سوخت، تعویض واشر سرسیلندر ، تعویض شمع های موتور، تمامی این خدمات در مکانیکی شرق تهران انجام می شوند. 

 در مکانیکی شرق تهران خدمات و تعمیرات خودروهای ایرانی از جمله ایران خودرو، سایپا، و همچنین خودروهای خارجی مانند کیا، مزدا، هیوندا ، پژو و نیسان انجام می شود.

بهترین تعمیرگاه مکانیکی دارای چه ویژگی هایی است؟

جدا از مکان و تعمیرگاه دارای تمام تجهیزات ، تعمیرکار خوب نیز  یکی از ویژگی های مهم است که مکانیکی در شرق تهران دارای بهترین و باتجربه ترین مکانیک های خودرو می باشد. 

1. دادن شماره تماس به مشتریان خود 

مکانیکی قابل اعتماد مشتریان می باشد که  به راحتی به مشتری شماره تماس خودش را بدهد تا مشتری بتواند هر زمانی که به مشکل برمی‌خورد با تعمیرکار تماس بگیرد.

2. قبل از شروع کار قیمت تعمیر و دستمزد خود را به مشتری ارائه دهد.

تعدادی از مکانیک ها بعد از تعمیر های گزاف و سنگین برآورد هزینه می کنند و مشتری چون اطلاع دقیقی از ایراد ماشین ندارد به ناچار باید این هزینه سنگبن و گزاف را پرداخت کند پس مکانیکی خوب کسی است که قبل از شروع کار برآورد هزینه کند.

3. مکانیک خوب تعمیرگاه و یا گاراژی که در آنجا کار می کند را به مشتری نشان می‌دهد.

یک مکانیک خوب در شرق تهران باید حس اعتماد را در مشتری به وجود بیاورد و به او اطمینان دهد که مجهز به تمام تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر است. شما به عنوان یک مکانیک خوب می‌توانید از مشتری بخواهید تا به بخش های دیگر تعمیرگاه یا گاراژ  برود این کار باعث می‌شود که شخصی که برای تعمیر خودرو پیش شما آمده است احساس رضایت کند و به شما بیشتر اعتماد کند.

4. می توانید یک قرارداد یا یک فاکتور طراحی کنید

به عنوان یک تعمیرکار خوب، بهتر است برای جلب رضایت مشتری و جلب اعتماد او یک قرار داد یا فاکتور تحت عنوان خدماتی که ارائه می کنید و رفع ایرادات خودرو مورد نظر تنظیم نمایید و در این سند اطلاعات شناسایی خودرو و تاریخ مراجعه و تاریخ تکمیل و تحویل ماشین را بنویسید.

 

۵-مکانیک صبوری باشید.

به عنوان یک مکانیک خوب در شرق تهران ، بهتر است که آرام و صبور باشید و با حوصله و دقت به صحبت های صاحب ماشین گوش دهید، از او سوال بپرسید و با دقت به جواب سوال‌هایی که از مشتری می‌پرسید گوش دهید، این کار باعث می شود  تا مشکل ماشین را زودتر تشخیص دهید. در انتهای کار و یا در حین انجام تعمیر ممکن است صاحب خودرو از شما سوال‌هایی در رابطه با خودرو و ایرادات آن بپرسد. بهتر است صبور باشید و با آرامش به سوال‌هایش پاسخ دهید. این امر باعث می‌شود تا شخص ارتباط خوبی با شما برقرار کند و شما را به عنوان مکانیک خوب در شرق تهران انتخاب کند و برای هر مشکلی فقط به شما مراجعه کند.

 تخصصی ترین تعمیرگاه مکانیکی محدوده تهرانپارس:

سایر تعمیرات مکانیکی در شرق تهران:

1. تعمیرات تخصصی کلیه گیربکسهای اتوماتیک و دنده ای

2. تعمیرات تخصصی کلیه موتورهای خورجینی و خطی

3. تعمیرات تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو(جلوبندی سازی محدوده شرق تهران)

4. تعمیرات تخصصی برق خودرو و باطری سازی 

5. تعمیرات تخصصی سیستم انژکتور و سوخت رسانی خودرو در شرق تهران

6. خدمات تخصصی تنظیم موتور و سرویس انژکتور خودرو

7. اتوسرویس و تعویض روغن کلیه خودروهای خارجی و ایرانی(سرویس های اولیه)

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهرانپارس شرقی
نشانی
زین الدین شرق خیابان سلطانی خیابان واثقی پلاک 94 تعمیرگاه مانوکیان

موقعیت