Skip to main content

خودرو بر رضا

خودرو بر سیار وسیله ای است که می توان به وسیله آن، انواع خودروهای آسیب دیده را در مناطق مختلف اعم از خیلبان ها و جاده های کوچک و بزرگ، جا به جا نمود. خودروبرها انوع مختلفی دارند مانند کفی خودروبر جرثیقیل دار، کامیونت، چرخگیر یدک. که هر یک از اینها در مواقع به خصوص مورد استفاده قرار می گیرند.

خودروبر سیار در تهرانپارس

خودروبر سیار در تهرانپارس ، این خودروبرها جز تجهیزات پیشرفته حمل و نقل به شمار می روند . سطح ایمنی و اطمینان بالایی نسبت به نمونه های پیشین خود دارند. در ضمن سرعت انتقال خودرو توسط این خودروبرها نیز زیاد می باشد. شما با استفاده از این تجهیزات می توانید انواع خودروهای خود را با سرعت و اطمینان بالا انجام دهید. به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی، استفاده از این خودروبرها روز به روز در حال افزایش می باشد.

حمل خودرو با خودروبر در تهرانپارس

حمل خودرو با خودروبر در تهرانپارس ، خودروبرهای سیار مصارف گوناگونی دارند. به عنوان مثال می توان با استفاده از این تجهیزات، تحویل خودرو صفر از کمپانی، انتقال خودرو برای فک پلاک خودرو، انتقال و جابجایی خودروهای خراب و از کار افتاده در جاده ها و یا خودروهای تصادفی که دیگر قادر به ادامه حرکت نیستند، انجام می پذیرد.

کفی خودروبر در تهرانپارس

کفی خودروبر در تهرانپارس ، خودوبر وزنی معادل 6 تن دارد که با یک کفی هیدرولیکی همراه می باشد. کفی خودروبر قادر است خودروی آسیب دیده را بر روی کفی قرار دهد و آن را به محل مورد نظر برساند. این خودروبرها به گونه ای طراحی شده اند که قادرند مسافت های طولانی را طی کنند. کفی خودروبر قابلیت های فراوانی دارد، آنها می توانند خودروهایی که چهار چرخ آنها ثابت است و به هیچ عنوان قادر به حرکت نیستند را از زمین بلند کرده و به مقصد برسانند.

خودروبر ارزان در تهرانپارس

خودروبر ارزان در تهرانپارس ، در حال حاضر کفی های خودروبر انواع مختلفی دارند. کفی خودروبر مکانیزه ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به یدک کش های معمولی دارند. با استفاده از این تجهیزات صاحبان خودروهای لوکس می توانند با خیال راحت، خودروهای خود را که خراب شده اند به تعمیرگاه برسانند و دیگر نگران آسیب های احتمالی نباشند. ما ضمانت خواهیم کرد تمامی قیمت ها براساس نرخ مصوب انجام می شود.

هزینه کفی خودرو بر در تهرانپارس

هرینه کفی خودرو بر در تهرانپارس ، تیم تخصصی در این مجموعه پاسخگوی نیازهای رور افزون متقاضیان بوده و آماده خدمت رسانی در تمامی ایام هفته به صورت 24 ساعته می باشد. تمامی تعرفه ها در این مرکز بر طبق نرخ مصوب بوده و کیلومتری محاسبه می شود. این هزینه شامل هزینه های راه اندازی، هزینه قطعات تعویضی، مدت زمان انجام کار، میزان مسافت طی شده بر حسب کیلومتر، هزینه توقف به درخواست راننده می باشد. در ضمن در شب و ایام تعطیل هزینه ها اندکی بیشتر خواهد شد.

اعزام خودرو بر سیار در تهرانپارس

اعزام خودرو بر سیار در تهرانپارس ، این مرکز تعهدات خود را شامل مواردی از قبیل هرینه اجرت تعویض و یا تعمیر قطعه، قیمت قطعات تعویضی می باشد. شرایط استفاده از خدمات گارانتی داشتن کارت هوشمند خودروو همچنین خودرو در محدوده زمانی و کیلومتری معتبر برای دوره گارانتی، باشد. البته در مواردی گارانتی شامل حال خودرو نمی شود. به عنوان مثال دست کاری در کیلومتر خودروی مزایده ای، قطعات غیر استاندارد، شرایط بد نگهداری، بی توجهی به علائم هشدار دهنده مانند درجه آب، تصادفات و بلایای طبیعی و هر گونه تخریب با عامل بیرونی.

اعزام خودرو بر تهرانپارس

اعزام خودرو بر تهرانپارس ، امداد رسانی در تمامی نقاط شهر تهران و اعزام به تعمیرگاه تخصصی به منظور برطرف کردن عیوب خودرو در محل، استفاده از قطعات و لوازم یدکی اصلی و اورجینال توسط افراد متخصص و دارای دانش فنی انجام خواهد شد. با توجه به شناخت کافی از تعمیرگاههای شهر تهران و نمایندگی های مجاز در صورت تایید تمایل مشتری، خودروهایی که در محل قادر به تعمیرنیستند را به بهترین و معتبرترین تعمیرگاههای شهر تهران انتقال می یابند.

هزینه کفی خودروبر در تهرانپارس

هزینه کفی خودرو بر در تهرانپارس ، یک خودروبر با تجربه ، قبل از حمل خودرو، اقدام به تعمیر و بررسی خودرو خواهد کرد تا جایی که امکان دارد خودرو به تعمیرگاه اعزام نشود و هزینه های شما زیاد نشود و شما بتوانید با خودروی خودتان به مسیر ادامه دهید. لذا این وظیفه شماست که در انتخاب خودرو بر دقت کافی را داشته باشید. این مرکز با بیش از 20 سال سابقه در امر حمل و نقل خودرو، با رعات تمامی استانداردها و قوانین و رعایت حقوق مشتری، بدون کوچک ترین خبطی، اتومبیل شما را به مقصد مورد نظر خواهد رساند. هزینه برای حمل خودرو در تهران به مسافت طی شده بستگی دارد برای خودروهای سنگین این هزینه بیشتر خواهد شد. چرا که ماشین های سنگین وزن هزینه و اصطکاک خودرو بر را افزایش خواهند داد.

هزینه حمل خودرو در تهرانپارس

هرینه حمل خودرو در تهرانپارس ، تیم ما همواره در تلاش است تا با فراگیری روش های نوین به دانش خود افزوده و خدمات نوین را به مشترین خود ارائه دهد. جابجایی های آسان، مطمعن و با صرفه وقت و هزینه پایین را می توانید از ما بخواهید.

هزینه کفی خودرو بر در تهرانپارس

هزینه کفی خودرو بر در تهرانپارس ، خودرو برها بر اساس ظرفیت انتقال به دو دسته تقسیم می شوند. خودرو برهای تکی که انتقال فقط یک خودرو را انجام می دهند و اگر قصد حمل بیش از یک خودرو را داشته باشید باید از تریلی خودروبر استفاده نمایید. که در دو مدل شش تایی و هشت تایی برای جابجایی بین شهری استفاده می شوند. هزینه حمل توسط خودرو بر تریلی بیشتر از خودرو بر تکی می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات از این مرکز با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن کارشناسان فنی ما در محل حاضر و اقدامات لازم را برای تعمیر و راه اندازی خودروی شما انجام دهند. برای اطلاع از قیمت و تعرفه های دقیق و مصوب حمل خودرو باید با کارشناسان ما در واحد روابط عمومی تماس بگیرید و از مشاوره های آنها بهره مند شوید.

سایر خدمات خودرو بر رضا:

  • حمل انواع خودرو صفر
  • کلاسیک
  • آفرود
  • تصادفی وخاموش
  • حمل انواع تراکتور و دستگاه فوم بتن توسط خودروسوار(کفی)مجهز به وینچ بالابر بدون آسیب به خودرو شما
  • حمل به تمام نقاط کشور وحومه تهران بابیمه وبارنامه مسئولیت
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهرانپارس شرقی
نشانی

موقعیت