Skip to main content

خرید ضایعات در صادقیه

خرید ضایعات در صادقیه ، به هر محصولی که سالم نیست اما خرید و فروش می شود ضایعات می گویند . ضایعات به مواد دور ریختنی که از صنایع مختلف مانند خودروسازی و ساختمان گفته می شود که دیگر قابل مصرف نیست .


خرید ضایعات در صادقیه :


ضایعات آن دسته از قطعات آهنی  هستند که با استاندارد های تعیین شده مطابقت ندارند . بازیافت آهن از استخراج های بی رویه آهن جلوگیری می کند و همچنین هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش می دهد. ضایعات کاربرد های زیادی دارند که این روز ها در پروژه هایی مثل پل سازی ، جاده سازی ...مورد استفاده قرار می گیرند.قیمت خرید ضایعات در صادقیه بسیار نوسان دارد. برای تماس با خرید ضایعات در صادقیه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید .


خرید و فروش ضایعات آهن در صادقیه :


خرید و فروش ضایعات آهن در صادقیه ، ضایعات آهن انواع گوناگونی دارد، مانند :
ضایعات آهن ویژه:
ضایعات آهن ویژه شامل ورق های روغنی سیاه ، سر تیر آهن ، میلگرد ، انواع تسمه های آهنی با ضخامت زیاد ، قالب های بتنی ، لوله های ضخیم ، رینگ اتومبیل می باشد.
سوپر ویژه :
ضایعات اهن تولید شده در ساختمان سازی ها مانند تیر آهن ، خرده میلگرد ، ورقه های روغنی زنگ زده ، شاسی خودرو های سنگین از انواع ضایعات سوپر ویژه هستند.
درجه یک :
لوله های صنعتی ، موتور های سنگین و سبک ، قوطی های پروفیل زنگ زده ، چرخ دنده ...گفته می شود.
درجه دو :
بدنه ی موتور و دوچرخه ، لوله های سبک ، سیم جوش ها ، میلگرد های کلاف شده ، فنر های بانداژ، درب و پنجره...
درجه سه :
منبع اگزوز ، حلب های بهداشتی ، ورقه های گالوانیزه ... ضایعات درجه سه هستند.
درجه چهار:
پلیسه های زنگ زده شامل ضایعات درجه چهار می باشند .
برای خرید و فروش ضایعات آهن می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


خرید ضایعات آهن با بهترین قیمت در صادقیه :


خرید ضایعات اهن با بهترین قیمت در صادقیه ، از مهم ترین مزیت های بازیافت قراضه های آهن صرفه اقتصادی آن است . استخراج آهن از معادن هزینه های زیادی به همراه دارد که بازیافت ضایعات و استفاده مجدد از آن می توان هزینه های آن را تا حد زیادی کاهش داد. ضایعات باعث از بین رفتن محیط زیست می شود که یکی از راه های از بین رفتن ضایعات بازیافت آن هاست .انواع گوناگونی از ضایعات استیل دارای تراشه و قطعات فولاد زنگ نزن است که از عناصری مانند کروم و نیکل برخوردار است.میلگرد همان میله می باشد که که به آن میلگرد می گویند.میلگرد هایی که در زمان استفاده اندازه مناسبی نداشته باشند یا در حال استفاده خراب شوند ، ضایعات میلگرد می گویند. برای تماس با خرید ضایعات آهن با بهترین قیمت در صادقیه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


بورس خریدار ضایعات آهن در صادقیه:


بورس خریدار آهن در صادقیه ، برای جدا کردن ضایعات فلزی از ضایعات غیر فلزی از اهنرباهای بزرگ استفاده می کنند. خریدار بعضی از خریداران ضایعات تولید شده را از درب منزل خریداری می کنند .ضایعات یا قراضه های آهن یکی از مهم ترین منابع برای تامین مواد اولیه برای محصولات فولادی و آهنی است. استیل آلیاژی است که که پایه اصلی آن از آهن است.میلگرد همان فولاد است ، از میلگرد ها برای بتن در زمان جبران مقاومت کششی پایین به کار می برند.برای تماس با بورس خریدار ضایعات آهن در صادقیه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


خرید آهن قراضه در صادقیه :


خرید آهن قراضه در صادقیه ، پلاستیک ها موادی که ضایعات بسیار زیادی تولید می کنند که بیشترین ضایعات پلاستیک تولید شده از ضایعات بیمارستانی است.امروزه با توجه به ساخت و سازه های فراوان ، پسماند های ساختمانی هم در حال افزایش است . ضایعات تولید شده باعث از بین رفتن محیط زیست شده است . یکی از راه هایی که باعث از بین رفتن ای ضایعات می شود بازیافت ضایعات است .پسماند های آهنی فقط هنگام ساخت و ساز تولید نمی شوند ، بعضی از این ضایعات در هنگام تعمیر خانه های قدیمی و فرسوده هم تولید می شوند. اگر به تازگی منزل خود را تعمیر کردید و به دنبال فردی برای خرید ضایعات آهن خود هستید ، می توانید به خرید آهن قراضه در صادقیه تماس بگیرید.


مزایده فروش ضایعات آهن در صادقیه :


مزایده فروش ضایعات آهن در صادقیه ، در این قسمت می خواهیم به انواع دیگری از ضایعات را معرفی کنیم .
1-گالوانیزه
آهن آلاتی که پوشش گالوانیزه دارند ضایعات گالوانیزه می گویند.کانال کولر  ، لوله های آب و...
2-ضایعات روغنی
به ورق هایی که با روش کار سرد تولید شده اند را ضایعات روغنی می گویند. که این ورقه ها در ماشین سازی کاربرد دارند.
3-آلیاژی
با ترکیب عناصر مانند : منگنز ، کروم ، نیکل  با آهن آلات آلیاژ تولید می شود . تسمه فنری ، سیم بکسل ..از آلیاژ ساخته شده و زمانی که قابل استفاده نیستند ، از انواع ضایعات آلیاژی هستند.
4-حلب
حلب های روغن ، پنیر ...همه ی حلب های مواد غذایی ضایعات حلب هستند .
5-سوفاله
ضایعات سوفاله به دو دسته تقسیم می شوند.
پوشالی : ضایعات پوشالی سوفاله فلزاتی با چگالی پایین و ذوب سخت تقسیم می شوند.
ناخنی : فلزاتی بین 3 تا 10 میلی متر است.
6-ضایعات آهن چدن
ضایعات آهن چدن شامل انواع قطعات از جنس چدن و سیلندر های ماشین می باشد .
برای تماس با مزایده فروش ضایعات اهن در صادقیه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت