Skip to main content

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

((یک گام دیگر برای حمایت از اقشارجامعه هدف و اهدا ۱۵۰۰ سری کمک جهیزیه به استان های محروم به مناسبت دهه کرامت))
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است، از همان شروع کار خود، با نگاهی کارشناسی و پژوهش محور به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش کرده تا شرایط خدمتگزاری و کمک به محرومان جامعه را فراهم آورد. این بنیاد دارای ۹۰۰ نمایندگی در کل کشور و ۱۸۰ نمایندگی در استان تهران می باشد و همچنین 450 هزار مهرجو درکل کشور را تحت حمایت دارد. همچنین بیش از 11 هزار نفر در استان تهران تحت حمایت قرارگاه محرومیت زدایی می باشند.
سرکار خانم فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها طی مصاحبه ای اذعان داشتند :
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت دهه کرامت و ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) برای نوعروسان تحت حمایت این بنیاد اهداء جهیزیه را در برنامه خود قرار داده است که قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها توسط خیرین و نیکوکاران عزیزمان در استان تهران جمع آوری نموده است و به استان های کم برخوردار از قبیل هرمزگان ؛ ایلام ؛ خراسان شمالی ؛ خراسان جنوبی؛ اردبیل ؛ کهکیلویه و بویراحمد ؛ چهارمحال و بختیاری و.... که ارزش ریالی هر سری 80 میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان و جمع ارزش ریالی ۱۵۰۰ سری کمک جهیزیه مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال معادل ۱۲ میلیارد تومان است و این هدایا را برای این عزیزان در برنامه کاری خود قرار داده ایم، که در روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ با یاری پروردگار این مهم در قالب رزمایش احسان همدلی در میدان آزادی استان تهران ساعت ۱۱ الی ۱۳ برگزار گردید.
ایشان ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران استان تهران و سراسر کشورکه در همه لحظات و همه برنامه هایی که دارند چه بحث جهیزیه ، چه بحث اهدای ویلچر برای معلولین و چه بحث توزیع سبدکالا و ... همیشه کنار این عزیزان بوده اند تشکرکردند و آروزی سلامتی و طلب دعای خیر جهت نیکوکاران گرامی را از خداومند منان خواستاریم. کد مهربانی*741*3*800#
شماره کارت : 5892107044215500
شماره حساب :187875977205001
شماره شبا : 270150000187875977205001IR

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

آذری
نشانی
خیابان قزوین دوراهی قپان خیابان امامزاده حسن ساختمان ملیکا پلاک 62

موقعیت