Skip to main content

خدمات پرینتر Subashi

واردات و تامین کلیه قطعات و ملزومات دستگاه های کونیکا مینولتا
تونر
درام
دولوپر

واردات پرینتر در ایرانشهر تهران ، یکی از خدمات کارشناسان مجموعه است که شامل وارد کردن انواع پرینتر، پرینتر لیزری، پلاتر، تونر، دولوپر و کونیکا می باشد. جهت استفاده از خدمات چاپ یا خرید پرینتر و لوازم جانبی پرینتر در ایرانشهر تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


واردات پرینتر در ایرانشهر تهران


واردات پرینتر در ایرانشهر تهران ، انتقال یکی از مهمترین تجهیزات جانبی رایانه است که به کاربران، امکان چاپ متن یا تصویر ایجاد شده در سیستم های کامپیوتری بر روی کاغذ با ابعاد مختلف را می دهد. انواع پرینتر بر حسب مدل، رنگ و امکانات دستگاه در فرآیند واردات پرینتر در ایرانشهر تهران لحاظ می گردند. انواع دستگاه های پرینتر بر حسب رنگ، شامل پرینترهای سیاه و سفید و رنگی است. انواع پرینتر بر حسب مدل که توسط کارشناس واردات پرینتر در ایرانشهر تهران مد نظر قرار می گیرد، شامل پرینترهای لیزری رنگی، پرینتر چند منظوره، پرینتر جوهر افشان، پرینتر بارکد، پرینتر صنعتی، پرینتر بازبینی، پرینتر حرارتی، پرینتر قلمی و مدل های دیگر می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات پرینتر در ایرانشهر تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


فروش پرینتر در ایرانشهر تهران


فروش پرینتر در ایرانشهر تهران ، شامل عرضه و ارائه انواع پرینترهای حرفه ای و برندهای مختلف می باشد. از مولفه ها و نکاتی که حین خرید یا فروش پرینتر در ایرانشهر تهران، می بایست مورد توجه قرار گیرد، شامل کیفیت چاپ پرینتر، سرعت موتور چاپگر، حافظه داخلی، حداکثر صفحات چاپ شده در ماه، امکانات کار در شبکه، سینی های چند منظوره، پورت USB، سازگاری با سیستم عامل کامپیوتر، نمایشگر لمسی یا غیر لمسی، اسلات های کارت رسانه و پورت های پیکت بریج می باشد. در صورتی که قصد خرید یا فروش پرینتر در ایرانشهر تهران را دارید، با شماره های مجموعه تماس بگیرید.


واردات پلاتر در ایرانشهر تهران


واردات پلاتر در ایرانشهر تهران ، وارد نمودن نوعی دستگاه چاپ است که جهت چاپ تصاویر گرافیکی با عرض زیاد مد نظر قرار می گیرد. با توجه به قابلیت پلاتر جهت چاپ انواع اشکال، خطوط، تصاویر گرافیکی، ترسیم های بزرگ و تصاویر بُرداری از انواع پلاترها با برندهای مختلف استفاده می شود. انواع پلاترها یا رسام های که در واردات پلاتر در ایرانشهر تهران لحاظ می گردد، شامل پلاترهای جوهر افشان، پلاترهای قلمی، پلاترهای الکترواستاتیکی یا لیزری، پلاترهای عریض و پلاترهای کم عرض می باشد. در صورتی که قصد کسب اطلاع از خدمات واردات پلاتر در ایرانشهر تهران را دارید، تماس حاصل فرمایید.


فروش پلاتر در ایرانشهر تهران


فروش پلاتر در ایرانشهر تهران ، شامل عرضه کلیه پلاترها است که شامل برندهای مختلفی می شود. از برندهای دستگاه پلاتر می توان به پلاتر HP، پلاتر EPSON، پلاتر CANON و پلاتر OCE اشاره نمود. از مولفه هایی که حین خرید و فروش پلاتر در ایرانشهر تهران مد نظر قرار می گیرد، شامل عرض دستگاه، تعداد هد، تعداد رنگ، نوع چاپ، وزن، کمپانی سازنده و قیمت دستگاه پلاتر می باشد. از مزایای فروش پلاتر در ایرانشهر تهران، می توان به چاپ نقشه ها، چاپ نمودارها و چاپ تصاویر بزرگتر از سایز A3 اشاره نمود. جهت اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش پلاتر در ایرانشهر تهران تماس بگیرید.


واردات پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران


واردات پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران ، وارد کردن دستگاهی جهت چاپ دائمی داده ها از کامپیوتر بر روی برگه کاغذ است که یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع پرینتر محسوب می شود. از ویژگی های پرینتر لیزری، سرعت، تعداد چاپ بالا و کیفیت چاپ انواع فایل های تصویری و متنی می باشد. انواع چاپگرها که در فرآیند واردات پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران مد نظر قرار می گیرد، شامل پرینترهای تک کاره مشکی، سه کاره مشکی، چهار کاره مشکی، تک کاره رنگی و چهار کاره رنگی می باشد. ضمن تماس با بخش واردات پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران، از خدمات مشاوره کارشناسان مجموعه بهره مند گردید.


فروش پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران


فروش پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران ، شامل عرضه انواع چاپگرهای لیزری است که در برندهای متنوع ارائه می گردد. انواع برندهایی که توسط کارشناس فروش پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران به فروش می رسد، می توان به برندهای HP، Canon، Samsung، SHARP، XEROX، Sony، PANTUM و برندهای دیگر اشاره نمود. فروش پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران، با توجه به قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و فکس به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشد. در صورتی که قصد خرید یا فروش پرینتر لیزری در ایرانشهر تهران را دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


واردات تونر لیزری در ایرانشهر تهران


واردات تونر لیزری در ایرانشهر تهران ، خدماتی است که توسط وارد کنندگان تونرهای لیزری انجام می شود. تونر به پودری اطلاق می شود که دارای غلظت و فشردگی زیادی می باشد. تونرهایی که در پرینترهای لیزری مورد استفاده قرار گرفته و در فرآیند واردات تونر لیزری در ایرانشهر تهران لحاظ می شود، شامل رنگ های مشکی، آبی، زرد و قرمز می باشد. ترکیبات و متریال پودر تونر شامل پلی استر، کربن، پلیمرهای خاص، رزین و اکسید آهن است. هر چقدر ذرات تشکیل دهنده تونر لیزری کوچک تر باشند، کیفیت چاپ نیز بهتر خواهد بود. واردات تونر لیزری در ایرانشهر تهران شامل وارد کردن ذرات تونر درون کارترج و یا بسته های متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات تونر لیزری در ایرانشهر تهران، تماس بگیرید.


فروش تونر لیزری در ایرانشهر تهران


فروش تونر لیزری در ایرانشهر تهران ، با توجه به انواع برندهای تولید کننده و نوع رنگی یا مشکی بودن تونر لیزری توسط کارشناسان فروش صورت می گیرد. از برندهایی که در زمینه ساخت تونر فعالیت می کنند، می توان به برندهای آریا اچ پی، کانن، تندر، پرینت فید، سامسونگ، اچ پی، برادر، جی اند بی، میرا، کراس، شارپ، توشیبا، دیبا، دی جی و برندهای دیگر اشاره نمود. انتخاب رنگبندی تونر که شامل رنگ های مشکی، آبی، زرد، قرمز و چند رنگ می شود، زمان خرید یا فروش تونر لیزری در ایرانشهر تهران مورد توجه قرار می گیرد. جهت خرید و فروش تونر لیزری در ایرانشهر تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


فروش دولوپر در ایرانشهر تهران


فروش دولوپر در ایرانشهر تهران ، عرضه پودر سنگین یا توسعه دهنده دستگاه کپی است که عمل انتقال تونر بر روی سطح درام را انجام می دهد. مکان قرارگیری دولوپر در پشت یا بالای تونر است که در لوله ای درپوش دار ذخیره می شود. به دلیل اینکه امکان تعمیر دولوپر وجود ندارد، لازم است در صورت نیاز این ماده مصرفی تعویض گردد. قیمت دولوپرها که زمان خرید یا فروش دولوپر در ایرانشهر تهران مشخص می شود، به مولفه هایی همچون رنگ دولوپر، برند و کمپانی سازنده، وزن، اورجینال بودن و طرح دولوپر بستگی و ارتباط دارد. در صورتی که قصد خرید دولوپر را دارید با شماره تلفن مجموعه تماس گرفته و از خدمات مشاوره کارشناس فروش دولوپر در ایرانشهر تهران بهره مند گردید.


واردات دولوپر در ایرانشهر تهران


واردات دولوپر در ایرانشهر تهران ، از خدمات کارشناسان مجموعه است که در زمینه وارد کردن دولوپرهای اصل انجام می شود. دولوپرها دارای حالت مغناطیسی هستند که لازم است زمان انتقال دولوپر به داخل دستگاه، شیء خارجی با پودر دولوپر مخلوط نگردد. چرا که در این صورت، کیفیت چاپ کاهش یافته و رگه های سفید رنگی بر روی کاغذ نمایان خواهد شد. دولوپرهایی که در فرآیند واردات دولوپر در ایرانشهر تهران در نظر گرفته می شوند، در محیطی خشک و بدون حرارت نگهداری می شوند. از خدمات تخصصی مجموعه، واردات دولوپر در ایرانشهر تهران است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.


فروش کونیکا در ایرانشهر تهران


فروش کونیکا در ایرانشهر تهران ، توسط کارشناسان انجام می شود که شامل عرضه انواع محصولات کونیکا می باشد. تجهیزات اداری همچون چاپگر، چاپگر نساجی و دستگاه فتوکپی در مراحل خرید و فروش کونیکا در ایرانشهر تهران مورد توجه قرار می گیرد. یکی از محصولات فروش کونیکا در ایرانشهر تهران، شامل دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا است که از محبوب ترین و قدرتمندترین دستگاه های کپی رنگی به شمار می آید. از مزایای خرید یا فروش کونیکا در ایرانشهر تهران، می توان به قابلیت ذخیره اسکن در USB، ست کارتریج تونر چهار رنگ، قابلیت اتصال به شبکه، میز پایه دار و گارانتی محصول اشاره نمود. جهت خرید یا فروش کونیکا در ایرانشهر تهران، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


واردات کونیکا در ایرانشهر تهران


واردات کونیکا در ایرانشهر تهران ، از خدمات حرفه ای مجموعه است که شامل وارد کردن، عرضه و پخش انواع محصولات کونیکا می باشد. واردات کونیکا در ایرانشهر تهران، شامل وارد کردن انواع دستگاه فتوکپی، دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا با فینیشر، تونر کونیکا،ست کارتریج تونر کونیکا، چیپست کارتریج کونیکا و دستگاه های دیگر می شود. کارشناسانی که در بخش واردات کونیکا در ایرانشهر تهران فعالیت می کنند، محصولاتی اصل را از کمپانی مربوطه خریداری نموده و به مشتریان و خریداران ارائه می کند. ضمن تماس با مجموعه، در زمینه واردات کونیکا در ایرانشهر تهران اطلاعات لازم را کسب نمایید.


خدمات چاپ در ایرانشهر تهران


خدمات چاپ در ایرانشهر تهران ، توسط تیم مجرب و حرفه ای انجام می شود که شامل چاپ موضوعات مختلف می باشد. از خدمات چاپ در ایرانشهر تهران، می توان به چاپ کارت ویزیت، چاپ سربرگ، چاپ تراکت، چاپ پاکت نامه، چاپ بروشور، چاپ لیبل، چاپ فاکتور، چاپ ساک دستی، چاپ سررسید اختصاصی، چاپ پوستر دیواری و چاپ عکس و شاسی اشاره نمود. جهت اطلاع از انواع خدمات چاپ در ایرانشهر تهران، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان ایرانشهر

موقعیت