Skip to main content

خدمات پرستاری غرب تهران

خدمات پرستاری غرب تهران ، مرکز مشاوره و خدمات پرستاری و مراقبت پرنیان سلامت طراوت گستر ، این مرکز یکی از سابقه دارترین مراکز خدمات پرستاری در منزل در تهران و سایر شهرها به صورت شبانه روزی می باشد. گسترش شهرنشینی و مشکلات زندگی باعث شده تا افراد زمان آزاد کمتری داشته باشند. این امر موجب استقبال زیاد مردم از خدمات پرستاری شده است. مراکز خدمات پرستاری طبق ضوابط و مقرراتی که به وسیله وزارت بهداشت تعیین شده است ، اقدام به فعالیت می کنند. برای این منظور لازم است تا مجوزهایی را از دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت به دست آورند. پرستاران مشغول در این مراکز دارای مدرک کارشناسی و بالاتر می باشند که حداقل 5 سال سابقه خدمت دارند. بیشتر فعالیت این پرستاران در منزل صورت می گیرد که باعث کاهش هزینه های درمانی می گردد. خدمات پرستاری غرب تهران با بهره گیری از کادر درمانی متخصص اقدام به ارائه خدمات مختلفی نموده است.

خدمات پرستاری غرب تهران :

خدمات پرستاری غرب تهران ، زمانی که افراد قصد دارند تا یک پرستار حرفه ای را برای مراقبت از کودک، بیمار یا سالمند خود استخدام کنند، یک سری از نکات را مورد توجه قرار می دهند تا بتوانند به راحتی به او اعتماد کنند. مهم ترین ویژگی یک پرستار خوب این است که به کار خود علاقه داشته باشد تا بتواند سختی های موجود در این مسیر را تحمل کند. پرستاران و مراقبین شاغل در خدمات پرستاری غرب تهران تجربه کافی را در زمینه های مراقبتی دارند.

پرستاران مجرب خدمات پرستاری غرب تهران در ابتدا شناخت درستی از شرایط و روحیات کودک، سالمند یا بیمار به دست می آورند و سپس ارتباط موثری را با او برقرار می کنند. دقت کنید که این ارتباط باید دو طرفه باشد. در غیر این صورت پرستار نمی تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد. باید توجه داشت که ایجاد یک ارتباط دو طرفه موثر، مستلزم جلب اعتماد می باشد. پرستار در تمام شرایط باید از کودک، بیمار یا سالمند حمایت کند و از همه نظر پشتیبان او باشد. یک پرستار خوب از نگرش مثبتی در کار خود برخوردار می باشد.

خدمات پرستاری غرب تهران در زمینه مراقبت از بیمار، خدمات مختلفی مانند پرستاری از بیماران آلزایمری، دیابتی، بیماران مبتلا به MS و ALS ، بیماران قلبی، سرطانی، اعصاب و روان، پارکینسون ، آرتروز و ... را ارائه می دهد.

مرکز خدمات پرستاری غرب تهران دارای کادری مجرب و مسئولیت پذیرمی باشد. مسئولیت پذیری بالای یک پرستار باعث می شود تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و رضایت کسی که از او مراقبت می کند را به دست آورد.
اگر منزل شما در غرب تهران می باشد برای استفاده از این خدمات می توانید به خدمات پرستاری غرب تهران مراجعه نمایید.

خدمات پرستاری در غرب تهران :

خدمات پرستاری در غرب تهران ، خدمات پرستاری به دو دسته خدمات مراقبتی و بالینی تقسیم می شوند. خدمات مراقبتی شامل پرستاری از نوزادان و کودکان، پرستاری از بیماران مختلف، سالمندان و اعزام روانشناس و خدمات بالینی شامل انجام کلیه دستورات پزشکی، پیراپزشکی و بهداشتی در منزل می شود.
یک پرستار بسته به حوزه فعالیت خود دارای وظایف مختلفی می باشد. پرستاران نوزاد و کودک فعال در خدمات پرستاری غرب تهران در نقش یک روانشناس برای آنها می باشند و آگاهی کافی در مورد کودک و نیازهای او دارند. وجود این پرستاران کمک بزرگی به افراد شاغل، برای نگهداری از فرزندان خود می کنند.
زمینه دیگر فعالیت خدمات پرستاری غرب تهران مربوط به مراقبت از سالمندان می باشد. مراقبت از قشر سالمند بسیار حائز اهمیت است و سختی های خاص خود را دارد. پرستاران سالمند مرکز خدمات پرستاری غرب تهران ، روانشناسان خوبی هستند و به راحتی می توانند با سالمندان تعامل داشته باشند. در سالمندان بیمار علاوه بر نظارت بر امور روزانه وی، به صورت دقیق علائم حیاتی او را ثبت می کنند تا در صورت لزوم برای انتقال سالمند به بیمارستان اقدام نمایند.

خدمات پرستاری درغرب تهران به بیمارانی که دارای مشکلات ذهنی، حواس پرتی و آلزایمر هستند و نیز بیمارانی که از مشکلات جسمی و حرکتی رنج می برند و قادر به انجام امور مربوط به خود نیستند خدمات ویژه ای را ارائه می دهد. بیمارانی که در منزل بستری هستند و دوران نقاهت بیماری خود را می گذرانند، می توانند از خدمات پرستاری در غرب تهران کمک بگیرند. اگر شما در منزل خود بیماری دارید که مبتلا به زخم بستر می باشد یا بیماری که نیاز به مراقبت بعد از عمل جراحی دارد، می توانید با خدمات پرستاری در غرب تهران تماس بگیرید و یک پرستار برای بیمار خود استخدام نمایید.


خدمات پرستاری محدوده غرب تهران :


خدمات پرستاری محدوده غرب تهران ، خدمات پرستاری در منزل با خدماتی که در مراکز درمانی ارائه می شود، تفاوت هایی دارد. هزینه های بالای مراقبت و نگهداری در مراکز درمانی باعث شده تا مردم از خدمات پرستاری در منزل استقبال کنند. خدمات پرستاری محدوده غرب تهران به افراد ساکن در این محدوده کمک می کند تا از رفت و آمدهای زیاد و گرفتار شدن در ترافیک در امان بمانند. عدم رفت و آمد باعث کاهش هزینه ها می شود. کیفیت خدماتی که توسط خدمات پرستاری محدوده غرب تهران به بیمار ارائه می شود، بهتر از مراکز درمانی می باشد. در ضمن بیمار در محیطی آرام و امن ( از نظر بهداشتی و آرامش ) تحت مراقبت قرار می گیرد. انجام خدمات پرستاری در منزل موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. قیمت خدمات پرستاری محدوده غرب تهران مقرون به صرفه می باشد. برای بهره مندی از خدمات پرستاری محدوده غرب تهران می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

شرکت خدمات پرستاری غرب تهران :

شرکت خدمات پرستاری غرب تهران ، خدمات پرستاری به دو صورت روزانه و شبانه روزی ارائه می شوند. در پرستاری شبانه روزی ، پرستار به صورت 24 ساعته وظیفه مراقبت را بر عهده دارد. مراقبت های 24 ساعته در موارد زیر کاربرد دارند.
زمانی که کودک بیمار باشد یا وقتی که سالمند قادر به حرکت نباشد و برای امور شخصی خود نیاز به کمک داشته باشد و نیز در مواقعی که بیمار بعد از ترخیص از بیمارستان نیاز به مراقبت دائمی داشته باشد.
شرکت خدمات پرستاری غرب تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. این شرکت در قبال مشتریان خود مسئولیت پذیر بوده و به صورت دائمی به ارزیابی شرایط فرد مورد نظر می پردازد. خدمات پرستاری روزانه در طول ساعات محدودی از روز به فرد ارائه می شود. قیمت خدمات پرستاری که به صورت شبانه روزی ارائه می گردد بیشتر از خدمات روزانه می باشد. عوامل مختلفی مانند ساعاتی که پرستار مشغول مراقبت است، وظایفی که پرستار در کنار مراقبت انجام می دهد، میزان تحصیلات ، سوابق کاری پرستار و محل زندگی فرد بر قیمت خدمات پرستاری تاثیر می گذارد. شرکت خدمات پرستاری غرب تهران در شرایطی که مشکلی برای پرستار رخ دهد، برای رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام به استفاده از پرستارهای جایگزین می نماید.

دفتر خدمات پرستاری غرب تهران :

دفتر خدمات پرستاری غرب تهران ، هدفی که دفتر خدمات پرستاری غرب تهران دنبال می کند، حل قسمتی از مشکلات خانواده ها از طریق نظارت و پشتیبانی 24 ساعته می باشد. دفتر خدمات پرستاری غرب تهران با اجرای برنامه های دقیق در جهت رفع تنش های روحی و روانی سالمندان، کودکان و بیماران و نگهداری و مراقبت از این عزیزان در منزل خودشان ، قدم های موثری برداشته است. دفتر خدمات پرستاری غرب تهران تلاش نموده تا با غربالگری، مشاوره، آموزش و نظارت های مداوم بر عملکرد پرسنل خود، در جهت بهبود سطح سلامت افراد جامعه اقدام نماید.

تزریقات در منزل غرب تهران

تزریقات در منزل غرب تهران، یکی از خدماتی می باشد که برای راحتی بیمار ارائه می شود. موسسات مختلفی تزریقات در محل را برای بیماران در نظر گرفته اند اما موسسات کمی به صورت شبانه روزی این خدمات را انجام می دهند. پرستاران مجرب در زمینه تزریقات در منزل غرب تهران به صورت شبانه روزی در شهر آماده خدمت هستند. با اعزام پرستار به منزل در مدت زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی می شود. با تزریقات در منزل غرب تهران دیگر دردسر بیرون رفتن از خانه ، ماندن در ترافیک سنگین شهری و منتظر بودن برای نوبت دهی در مراکز درمانی را ندارید. اگر درخواست اعزام پرستار به خانه را دارید با شماره درج شده در آگهی تماس بگیرید.
تزریقات در منزل در غرب تهران ، باعث آرامش افراد در حین تزریق می شود. تزریقات عضلانی باید در شرایط مناسب و بی خطر باشد همچنین افراد باید در حالت بدون تحرک برای انجام تزریق قرار بگیرد. در مورد کودکان محل تزریق نسبت به سن کودک متغیر می باشد. همچنین پارامترهای دیگری از قبیل میزان توده عضلانی و غلظت حجم دارو در تعیین محل تزریق در منزل غرب تهران دخیل هستند. اگر امکان استفاده از خدمات تزریقات در منزل غرب تهران برای شما فراهم است می توانید برای آسایش افراد اعضای خانواده با ما تماس بگیرید.

تزریقات در منزل غرب تهران ، تزریقات پانسمان وصل سرم ، سونداژ آمپول ترک اعتیاد سم زدایی سریع و کلیه خدمات پرستاری درمنزل محدوده غرب تهران (پونک، جنت آباد، شاهین، شهر زیبا، کاشانی، شهران، صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب، ولنجک و ...) توسط پرستاران حرفه ای شبانه روزی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
صادقیه فردوس شرق نبش خیابان حسن اباد

موقعیت