Skip to main content

آتلیه نور و تصویر

عکاسی شاخه ای از هنر می باشد که خود دارای شاخه های گوناگونی می باشد. هر یک از این شاخه ها نیاز به تجهیزات خاص خودشان می باشند. آتلیه به مکانی گفته می شود که در آن تجهیزات پیشرفته عکاسی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها عکس های هنری و با کیفیت عالی خلق کرد.


آتلیه عکاسی در محدوده غرب تهران


آتلیه عکاسی در محدوده غرب تهران ، به کمک آتلیه ها می توان عکس های حرفه ای و با کیفیت، با استفاده از تجهیزات عکاسی و نورپردازی ایده آل، ایجاد کرد. چرا که برخی از این تجهیزات عکاسی و وسایل نورپردازی فقط در داخل آتلیه قابل استفاده می باشند، همین مسئله باعث می شود افراد بسیاری به منظور ثبت عکس های با کیفیت به آتلیه ها مراجعه نمایند.


آتلیه عکاسی عروس در محدوده غرب تهران


آتلیه عکاسی عروس در محدوده غرب تهران ، از جمله تجهیزات مورد استفاده در آتلیه ها می توان به سافت باکس، اکتاباکس، اسنوت، شیدر، زنبوری، خیمه نور، کاسه استاندارد، کاسه بک گراند، چترهای نور، پانتوگراف، رادیوفلاش، فون ها و ... را نام برد. هر یک از این تجهیزات کاربرد خاص خودشان را دارند و می توان به کمک آن ها تصاویر حرفه ای خلق کرد.


آتلیه عکاسی کودک در محدوده غرب تهران


آتلیه عکاسی کودک در محدوده غرب تهران ، عکاسی کودک مستلزم صبر و حوصله و دقت و ارتباط صمیمانه با کودک است. امروزه با توجه به افزایش روز افزون آتلیه های عکاسی کودک، انتخاب آتلیه عکس کودک اندکی سخت شده است. این آتلیه با دارا بودن عکاسان حرفه ای و مجرب و همچنین با پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی و با ارائه تعداد بی شماری نمونه عکاسی کودکان خیال شما را بابت کیفیت خدمات راحت خواهد کرد.


آتلیه کودک در محدوده غرب تهران


آتلیه کودک در محدوده غرب تهران ، این مرکز مجهز به آتلیه کودک با لباس، عکاسی کودک با تم تولد، تم دندونی و تم بارداری با لباس می باشد. این آتلیه یکی از با سابقه ترین عکاسی ها در سطح شهر تهران می باشد و شما می توانید عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، عکاسی در فضای باز، عکاسی مد و فشن کودک را با بهترین کیفیت از ما بخواهید. در ضمن مراحل عکاسی تا ظهور عکس در زمان کوتاهی انجام خواهد گرفت. هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد عکس وجود ندارد. دارای دکورهای متنوع و به روز بوده تا مطابق رده سنی کودکان و نوزادان باشد.


آتلیه عروس در محدوده غرب تهران


آتلیه عروس در محدوده غرب تهران ، یکی از مهم ترین انتخاب عروس و دامادها برای برگزاری مجالس خود، انتخاب آتلیه عروس مناسب می باشد. چرا که ثبت خاطرات ارزشمند به بهترین شکل، از اهمیت بالایی برخوردار است. این واحد با ارائه گالری عکس و انواع کلیپ های ویدیوئی به عنوان نمونه کار و شفاف سازی قیمت ها، انتخاب شما را راحت تر خواهد کرد.


لابراتوار در محدوده غرب تهران


لابراتوار در محدوده غرب تهران ، خدمات ارائه شد در این لابراتوار، شامل چاپ عکس، چاپ عکس بر روی شاسی، چاپ آلبوم دیجیتال با بکارگیری افراد حاذق و متخصص در این زمینه انجام خواهد شد. قیمت مناسب و کیفیت خدمات، تضمین خدمات ما خواهد بود.


لابراتوار در غرب تهران


لابراتوار در غرب تهران ، از خدمات دیگر در این مجموعه، چاپ عکس بر روی لیوان، چاپ بر روی ماگ، چاپ عکس بر روی کوسن، تبدیل عکس به پارزل، تبدیل فیلم قدیمی، چاپ عکس در کوچکترین و بزرگترین سایز با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ روز دنیا می باشد. در ضمن تنوع فوق العاده انواع قاب عکس چوبی، پی وی سی، سیلور متناسب با هر سلیقه ای موجود می باشد. در ضمن در این لابراتور امنیت و ایمنی عکس های شما در حد کمال اجرا خواهد شد تا هیچ نگرانی ای در خصوص افشای عکس های خود نداشته باشید.


چاپ عکس و لابراتوار در محدوده غرب تهران


چاپ عکس و لابراتوار در محدوده غرب تهران ، خط مشی این لابراتوار بر پایه کار تیمی، خلاقیت و ثبت ایده های مشتری به بهترین شکل، بنا نهاده شده است. رویکرد تیم ما، عملگرایی، صداقت، امنیت حریم خصوصی افراد است. ما دانش و تجربه خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم و به آنها اطمینان می دهیم که بر کار خود واقف هستیم.


لابراتوار و عکاسی در محدوده غرب تهران


لابراتوار و عکاسی در محدوده غرب تهران ، در این لابراتوار، کاغذهای مات و براق، مانند مات ساده یا همان لاسنر، سیلک و براق متالیک به منظور چاپ بر روی تخته شاسی با توجه به سلیقه و انتخاب شما استفاده می شود. در ضمن نوع دیگری از کاغذهای چاپ به نام کاغذهای بافت دار کنواس که برای چاپ آثار هنری می باشد استفاده می شود. علاوه بر این، هر سوالی که درباره چاپ دیجیتالی و یا چاپ مد رنگی، رزولیشن، ابعاد و ... دارید می توانید با شماره های درج شده در آگهی با مشاوران ما تماس بگیرید تا آن ها شما را در این مورد راهنمایی کنند.


آتلیه و لابراتوار عکاسی در محدوده غرب تهران


آتلیه و لابراتوار عکاسی در محدوده غرب تهران ، از خدمات دیگر این مجموعه چاپ عکس به صورت آنلاین می باشد. یعنی شما می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی فایل مورد نظر خود را ارسال کرده و پس از بررسی و اخذ مشاوره از کارشناسان ما نسبت به چاپ آن اقدام نمایید. این لابراتوار آماده پذیرش سفارشات در تیراژ بالا از تمامی موسسات و نهادهای دولتی، ارگان ها و سازمان ها در زمینه چاپ عکس و چاپ شاسی عکس در کمترین زمان البته با کیفیت فوق العاده می باشد. چاپ عکس بر روی شاسی در سطه عمده و یا خرده، نیازمند ارائه فایل با کیفیت می باشد. هر چه این فایل ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند به همان میزان، کیفیت خروجی عکس نیز بالا خواهد بود. تمامی فایل ها قبل از چاپ بر روی شاسی از نظر ابعاد و رزولیشن چک خواهند شد و در صورت دارا بودن استانداردهای لازم، به واحد چاپ لابراتوار ارسال می شوند. چاپ عکس بر روی تخته شاسی در ضخامت های متنوعی مانند 8، 16 و 30 میلیمتر انجام می شود. به منظور سفارش چاپ عکس و تخته شاسی می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت