Skip to main content

خدمات زیبایی و لیزر

لیزر و زیبایی در تهرانپارس ،  بخشی از خدمات تخصصی مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات لیزر جهت درمان بیماری های پوستی ، لاغری و تناسب اندام و زیبایی صورت ، رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی را به لیزر درمانی جلب می نماید .


خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس :

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی ، کاشت مو ، لاغری ، تناسب اندام و خدمات لیزر صورت و بدن می باشد . پیشینه لیزر درمانی به سال 1960 باز می گردد که با توجه به رشد تکنولوژی و فنی در زمینه لیزر ، این پدیده نیز دچار تغییرات تکاملی شده است . در حال حاضر لیزرهای متعددی در بخش های زیبایی و سلامتی افراد تولید و استفاده می شود . متقاضیان لیزر درمانی جهت زیبایی و لاغری به مراکز خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه می کنند . از خدمات لیزر درمانی می توان به لیزر موهای زائد ، پاک کردن تاتو ، از بین بردن لکه های صورت ، رفع جای جوش و زخم از روی پوست و لاغری توسط دستگاه های لیزر اشاره نمود .

کاربرد لیزر و زیبایی در تهرانپارس :

کاربرد لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، مربوط به خدماتی است که متخصصین لیزر درمانی در تهرانپارس به متقاضیان ارائه می دهند . از جمله کاربرد لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، جهت درمان بیماری های پوستی و زیبایی صورت و بدن ، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

از بین بردن موهای زائد صورت و بدن در تهرانپارس

درمان خال های عروقی در تهرانپارس

درمان ضایعات رنگی در تهرانپارس

رفع رنگدانه های پوست در تهرانپارس

کاهش چین و چروک صورت در تهرانپارس

بهبود جای جوش های پوستی بر صورت در تهرانپارس

درمان انواع بیماری های پوستی در تهرانپارس

رفع سلولیت و چاقی موضعی در تهرانپارس

زیبایی صورت و بدن با لیزر درمانی در تهرانپارس

حذف جای تاتو و لکه های صورت در تهرانپارس

لاغری و تناسب اندام با لیزر درمانی در تهرانپارس

لایه بردای از پوست با لیزر در تهرانپارس

لیفتینگ پوست در تهرانپارس

جوانسازی و زیبایی پوست صورت در تهرانپارس

درمان ضایعات عروقی در تهرانپارس

فیلر در تهرانپارس

میکرودرم در تهرانپارس

بوتاکس در تهرانپارس

پیکر تراشی لیزری در تهرانپارس

مرکز لیزر در تهرانپارس :

مرکز لیزر در تهرانپارس ، مرکز و کلینیکی تخصصی در زمینه درمان بیماری های پوستی و زیبایی صورت و بدن از طریق لیزر توسط پزشکان متخصص می باشد . در مرکز لیزر در تهرانپارس ، خدمات زیبایی و لیزر با توجه به نوع بیماری و درخواست متقاضی صورت می پذیرد . تیم تخصصی و مجرب در زمینه ارائه خدمات جراحی ، زیبایی و لیزر با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه لیزر ، جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان در مرکز لیزر در تهرانپارس به هموطنان خدمت می کنند .

بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس :

بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس ، کلینیکی درمانی و پزشکی در زمینه ارائه خدمات لیزر در تهرانپارس می باشد . از جمله خدماتی که در بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس به مراجعه کنندگان ارائه می شود ، رفع موهای زائد با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در دنیا می باشد . با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، متقاضی لیزر ، احساس درد نخواهد داشت . جوانسازی و لایه برداری پوست از دیگر خدمات بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که طی آن ، پزشکان متخصص با استفاده از کریستال های ظریف اکسید آلومینیوم عمل لایه برداری سریع پوست را انجام داده که موجب بهبود جریان خود در صورت می شود . اندرمولوژی پوست از دیگر خدمات بهترین مرکز لیزر در تهرانپارس بوده که پس از آن ، پوست سفت شده و موجب زیبایی اعضای صورت می گردد . برداشتن خال ، جای جوش ، زائده های پوستی توسط دستگاه لیزر توسط پزشکان متخصص صورت می گیرد .

لیزر موهای زائد در تهرانپارس :

لیزر موهای زائد در تهرانپارس ، یکی از بهترین روش های از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن می باشد . موهای زائد به موهایی اطلاق می شود که در نواحی صورت ، پشت لب ، شکم ، ناحیه تناسلی ، گردن ، گوش ، پیشانی ، چانه ، زیر چانه و گونه ها وجود دارد . در روند لیزر موهای زائد در تهرانپارس ، لیزر به گرما تبدیل گشته و طی نفوذ به فولیکول مو ، بوسیله پیگمنت های مو جذب مو شده و در نهایت موجب از بین بردن پیاز مو می شود . لیزر موهای زائد در تهرانپارس ، عارضه خاصی نداشته و تأثیری بر بافت های پوست و گوشت نخواهد گذاشت . تعداد جلسات لیزر موهای زائد در تهرانپارس با معاینه و نظر پزشک متخصص مشخص و تعیین می شود . از مزایای لیزر موهای زائد در تهرانپارس می توان به از بین رفتن دائمی مو در تمام نقاط بدن اشاره نمود که علاوه بر سریع بودن روش ، دارای هزینه هایی مناسب نسبت به روش های دیگر می باشد . از مزیت های دیگر ، رفع مشکلات زیر پوستی ، عفونتی و دردهای بدن می باشد . از دستگاه های لیزر موهای زائد در تهرانپارس می توان به لیزر الکساندرایت ، لیزر یاگ ، لیزر روبی و سیستم نور پالسی اشاره نمود . 

قبل از لیزر موهای زائد :

قبل از لیزر موهای زائد ، لازم است که متقاضیان و مراجعه کنندگان ، نکاتی را در نظر گرفته و رعایت نمایند . برخی از نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد در تهرانپارس مورد توجه قرار دهند موارد زیر می باشد :

مراجعه به کلینیک و مرکز لیزر 

مشورت با پزشک متخصص لیزر موهای زائد

استفاده از سولاریوم ، حمام آفتاب ، موم انداختن ، تزریق کلوژن سه ماه قبل از لیزر ممنوع است

استفاده از کرم های روشن کننده برای افرادی با پوست تیره ، دو ماه قبل از لیزر

تراشیدن مو در روز قبل از لیزر

استفاده از کرم بی حس کننده حوی لیدوکائین و پریلوکائین در روز انجام لیزر

استفاده از عینک مخصوص زمان لیزر درمانی

مرکز لیزر خوب در تهرانپارس :

مرکز لیزر خوب در تهرانپارس ، مرکز زیبایی و لیزر در تهرانپارس است که خدمات لیزر جهت زیبایی و درمان بیماری های پوستی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد . پزشکان متخصص با رعایت کلیه اصول نوین پزشکی با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر ، در مرکز لیزر خوب در تهرانپارس به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهند . با توجه به اهمیت زیبایی و سلامت افراد و تمایل به از بین بردن موهای زائد صورت و بدن ، وجود مرکز لیزر خوب در تهرانپارس ، لازم و مهم به نظر می رسد . تناسب اندام به روشهای تهاجمی و غیر تهاجمی ، لیفت و جوانسازی پوست ، لیزر رفع موهای زائد صورت و بدن ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن ، اندرمولوژی و هیدرودرمی از خدمات مرکز لیزر خوب در تهرانپارس می باشد . 

مرکز تخصصی لیزر در تهرانپارس :

مرکز تخصصی لیزر در تهرانپارس ، در زمینه زیبایی اندام و صورت خدمات تخصصی به متقاضیان و مراجعه کنندگان ارائه می دهد . فرمدهی تخصصی بدن ، برجسته سازی طبیعی ، زیبایی و تناسب اندام ، جوانسازی پوست ، رفع تخصصی موهای زائد صورت و بدن از نمونه خدمات مرکز تخصصی لیزر در تهرانپارس می باشد . متقاضیان جهت زیبایی و عمل لیزر جهت دریافت خدمات لیزر توسط پزشکان متخصص لیزر درمانی ، می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی لیزر در تهرانپارس ، به سلامت و زیبایی اندام و صورت خود کمک نمایند .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهرانپارس شرقی
نشانی

موقعیت