Skip to main content

خدمات تاتو ضیائی

تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر ، مربی متخصصی است که علاوه بر خدمات آموزش انواع روش های تاتو، در زمینه های مختلف زیبایی با استفاده از تاتو فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جلسات آموزشی تاتو با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر


تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر ، با داشتن تجربه و مهارت بالا، در زمینه تاتو بخش های مختلف صورت به صورت حرفه ای فعالیت می کند. از خدمات تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر، می توان به تاتو ابرو، تاتو لب، تاتو چشم، تاتو خط چشم و تاتو بدن اشاره نمود. انواع روش های تاتو با توجه به خدمات تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر، به مشتریان و متقاضیان ارائه می شود. در صورتی که قصد استفاده از خدمات تاتو کار حرفه ای در میدان ولیعصر را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.


فیبروز تخصصی در میدان ولیعصر


فیبروز تخصصی در میدان ولیعصر ، تکنیکی جهت زیبایی و آرایش ابرو است که با استفاده از سوزن های یکبار مصرف صورت می گیرد. از مزایای فیبروز تخصصی در میدان ولیعصر، می توان به التهاب کم، دقت بالا، ظاهر طبیعی ابرو، ایجاد تراکم بالا، تغییر آسان مدل ابرو، تنوع مدل های مختلف، هزینه های مناسب، فرم دادن به تاج ابرو، سوزش و درد کم، فرم دادن به آرک ابرو و ظرافت حالت ابرو اشاره نمود. جهت استفاده از فیبروز تخصصی در میدان ولیعصر، با شماره های کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر


میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر ، به هاشور طبیعی ابرو اطلاق می شود که در این روش، تاج و دم ابرو در جهت طبیعی ابرو زده می شود. در میکروبلیدینگ، جای خالی ابرو پر می شود. ماندگاری رنگ های تیره نسبت به روش های دیگر بیشتر می باشد. مزیت روش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر نسبت به روش تتو ابرو، ایجاد خط و هاشورهای طبیعی و ظریف است. میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر روشی بدون درد است که دارای ظرافت کار بالایی می باشد. در صورتی که قصد استفاده از خدمات میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر را دارید، تماس بگیرید.


میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر


میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر ، روشی رایج جهت آرایش دائمی یا نیمه دائمی است که در جهت زیبایی و فرم دادن کلیه اجزای صورت انجام می شود. تکنیک میکروپیگمنتیشن شبیه تاتو است که تنها مختص ابرو نیست. مژه، خط چشم، خط لب، رژ لب، حجیم سازی و هاشور نچرال از خدماتی هستند که می توان جهت افزایش فرم دادن و زیبایی از روش میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر استفاده نمود. برخی از مزایای میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر، شامل دائمی بودن، زیبایی ظاهری، هزینه های مناسب و رفع نواقص صورت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر، تماس حاصل فرمایید.


ریموو تاتو در میدان ولیعصر


ریموو تاتو در میدان ولیعصر ، روشی جهت پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از محلول اسید میوه است که تاتوهای قدیمی با استفاده از محلول خاصی خارج می شوند یا به رنگ خاکستری کم رنگ در می آیند. انواع روش های ریموو تاتو در میدان ولیعصر، شامل روش محلول ریموو با اسید میوه و روش ساکشن می باشد. از مراقبت های بعد از ریموو تاتو در میدان ولیعصر، می توان به استفاده از پنبه و الکل سفید روزی دو بار، پماد تتراسایکلین روزی دو بار، استحمام بعد از چهار روز، ترمیم کننده قوی بعد از افتادن پوسته و ملاحظات دیگر اشاره نمود. در صورتی که قصد استفاده از روش ریموو تاتو در میدان ولیعصر را دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


آموزش تخصصی تاتو در میدان ولیعصر


آموزش تخصصی تاتو در میدان ولیعصر ، شامل آموزش فعالیت هایی است که به نحوی به تاتو مرتبط می شود. مباحث آموزش تخصصی تاتو در میدان ولیعصر، شامل دوره های آموزشی تاتو مبتدی تا پیشرفته هاشور ابرو، تاتو سایه ابرو، تاتو رژ لب، تاتو خط لب، تاتو سایه لب، تاتو خط چشم، تاتو سایه چشم، تاتو بن مژه و پاک کردن تاتو ابرو می بشود. از لوازمی که حین آموزش تخصصی تاتو در میدان ولیعصر مد نظر قرار می گیرد، می توان به رنگ تاتو، خط کش چسبی تاتو، سوزن تاتو پیچی و کارتریج پیچی اشاره نمود. دوره های آموزش تاتو شامل آموزش میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مباحث آموزش تخصصی تاتو در میدان ولیعصر، تماس حاصل فرمایید.


تبدیل تاتو قدیمی به هاشور در میدان ولیعصر


تبدیل تاتو قدیمی به هاشور در میدان ولیعصر ، یکی از خدمات حرفه ای و تخصصی مجموعه است که توسط کارشناسان مجرب ارائه می شود. روش های قدیمی تاتو ابرو از وسایل و ابزارهایی جهت تاتو استفاده می شد که موجب پارگی عمیق پوست می گردید. در روش های قدیمی رنگ ها به لایه های زیرین پوست منتقل می شد و که موجب دشواری پاکسازی و خارج کردن رنگ از پوست می گشت. تبدیل تاتو قدیمی به هاشور در میدان ولیعصر، به عبارتی تاتو با روش میکروپیگمنتیشن است که با تکنیک های مختلفی صورت می گیرد. تبدیل تاتو قدیمی به هاشور در میدان ولیعصر، طی فرآیندهای تخصصی موجب زیبایی و هاشور نیمه دائم ابرو می شود. در صورتی که قصد استفاده از خدمات تبدیل تاتو قدیمی به هاشور در میدان ولیعصر را دارید، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


تخلیه کامل رنگ تاتو در میدان ولیعصر


تخلیه کامل رنگ تاتو در میدان ولیعصر ، با استفاده از روش های مختلف و متنوعی صورت می گیرد. از انواع روش های تخلیه کامل رنگ تاتو در میدان ولیعصر، می توان به تاتوی همرنگ پوست، تاتو ریموور، روش های خانگی پاک کردن تاتو و استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو اشاره نمود. روش تاتو ریموور یکی از تکنیک های تخلیه کامل رنگ تاتو در میدان ولیعصر به شمار می آید که از اسید یا ماده شیمیایی جهت خارج کردن رنگ تاتو استفاده می گردد. لازم است متخصص تاتو با دقت در جهت تخلیه کامل رنگ تاتو سعی نماید که موجب ایجاد عوارض بعدی نشود. جهت تخلیه کامل رنگ تاتو در میدان ولیعصر، به آدرس مجموعه مراجعه نمایید.


فیبروز فوق ظریف و مویی در میدان ولیعصر


فیبروز فوق ظریف و مویی در میدان ولیعصر ، تکنیکی جهت آرایش دائم و نیمه دائم است که دارای شاخه های مختلفی می باشد. شاخه های فیبروز فوق ظریف و مویی در میدان ولیعصر، شامل فیبروز (تکنیک ابرو)، فی لینگز (تکنیک لیفت پوست)، فی کانتور (تکنیک ترمیم و طراحی حالت چشم و لب)، فی لشس (تکنیک کاشت مژه)، فی نس (تکنیک آرایش محو)، فی هیر (تکنیک کاشت مو)، فی ریموال (تکنیک پاک کردن رنگ)، فی نیل (تکنیک کاشت ناخن) می باشد. فیبروز فوق ظریف و مویی در میدان ولیعصر، روش هاشور و سایه ابرو است که با هدف پرپشت و قرینه کردن ابروها انجام می شود. از مدل های مختلف هاشور ابرو به روش فیبروز، مدل های هاشور spine-3، مدل spine-5، مدل spine-6 و مدل upper spine است. در صورتی که قصد استفاده از خدمات فیبروز فوق ظریف و مویی در میدان ولیعصر را دارید، تماس حاصل فرمایید.


آموزش تخصصی و تضمینی تاتو در میدان ولیعصر


آموزش تخصصی و تضمینی تاتو در میدان ولیعصر ، با حضور مربیان مجرب و متخصص به متقاضیان ارائه می شود. از مباحث آموزش تخصصی و تضمینی تاتو در میدان ولیعصر، می توان به آموزش کامل قرینه سازی، اسکالپ، نچرال، ترکیب رنگ، هاشور ابرو سه بعدی و معمولی، ارائه نمونه های هاشور، خط چشم بدون تغییر رنگ، تاتو بدون ترمیم، تاتو بدون تغییر رنگ، تاتو بدون خون ریزی و درد، تاتو بدون ریزش رنگ و خارج کردن رنگ تاتو اشاره نمود. جهت ارتباط با مربیان آموزش تخصصی و تضمینی تاتو در میدان ولیعصر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


آموزش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر


آموزش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر ، یکی از دوره های آموزشی جهت آرایش دائم ابرو است که از ابزار قلم مو دارای تیغ ریز استفاده می شود. سرفصل های آموزش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر شامل آشنایی با آناتومی صورت و رنگ شناسی، رعایت بهداشت فردی، شناخت عوامل ایجاد بیماری، نحوه ترسیم ابرو، طراحی و قرینه سازی ابرو، نحوه استفاده از ابزار تاتو، نحوه حرکت صحیح دست و میزان مناسب جهت کشیدن پوست پیشانی هنگام میکروبلیدینگ، تمرین روی پوست مصنوعی، یادگیری اصول بهداشتی و تمرین روی مدل طبیعی می باشد. آموزش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر زیر نظر مربیان مجرب و متخصص انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه ها و سرفصل های آموزش میکروبلیدینگ در میدان ولیعصر، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.


آموزش میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر


آموزش میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر ، آموزش تمامی تکنیک های مربوط به تاتو است که به صورت حرفه ای ارائه می گردد. مباحث آموزش میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر، شامل آموزش بن مژه، خط چشم، خط لب، رژ لب، حجیم سازی، هاشور نچرال، نانو، سه بعدی، تیغ ماهی، کرکی مویی، هاشور هایلایت، میکروشیدینگ، بیلیدینگ فیبروز، نحوه ورود به بازار کار و مباحث دیگر می باشد. جهت ارتباط با مربی مجرب آموزش میکروپیگمنتیشن در میدان ولیعصر، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


آموزش ریموو تاتو در میدان ولیعصر


آموزش ریموو تاتو در میدان ولیعصر ، شامل آموزش پاک کردن تاتو ابرو، ترمیم های بعدی و نحوه مراقبت از ابرو پس از فرآیند ریموو تاتو می باشد. از مباحث آموزش ریموو تاتو در میدان ولیعصر، می توان به روش های محلول ریموور یا اسید میوه و ساکشن اشاره کرد که هر یک از روش ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. از مباحث دیگر آموزش ریموو تاتو در میدان ولیعصر، آماده سازی و تمیز کردن پوست از مواد آرایشی، گذاشتن بی حسی مانند مراحل هاشور، اجرای تکنیک صحیح ریموو تاتو، توصیه های مراقبت بعد از کار، استفاده از پمادهای ترمیمی، پمادهای تترراساکلین و بتامتازون می باشد. جهت شرکت در دوره های آموزش ریموو تاتو در میدان ولیعصر، با شماره کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
مترو میدان ولیعصر

موقعیت