Skip to main content

تولید درب ضد سرقت ملکی

درب ضد سرقت، نوعی از درب ها می باشد که به منظور امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان و یا منازل و ادارات استفاده می شوند. این درب ها در مقابل تخریب و دستکاری، مقاومت بالایی دارند. البته این درصد اطمینان 100 درصد نبوده اما در مقایسه با درب های معمولی درجه امنینی بسیار بالاتری دارند.

درب ضد سرقت در عظیمیه کرج

درب ضد سرقت در عظیمیه کرج ، جنس چهار چوب این درب ها از آلیاژ با کیفیت می باشد.در ضمن برای اتصال این چهار چوب از جوشکاری co2 استفاده می شود. چهارچوب درب های ضد سرقت دارای ضخامت 1.5 میلیمتر و بالاتر است. جنس لولای آنها به دلیل تحمل وزن سنگین لنگه درب، از لولای بلبرینگ دار می باشد. جنس لایه نیز با توجه به سلیقه و خواشت مشتری متفاوت است اما بهتر است از جنس ام دی اف، ملامینه، پی وی سی که جلا و درخشش خاصی دارند استفاده شود.

فروش درب ضد سرقت در عظیمیه

فروش درب ضد سرقت در عظیمیه ، محصولات تولیدی در این گروه صنعتی شامل انواع درب های ضد سرقت، درب ضد آب، درب لوکس، درب های داخلی، درب های ضد سرقت تک لنگه و دو لنگه با کیفیت عالی و در طرح حهای شیک و مدرن مطابق با انواع سلیقه، با مقاومت فوق العاده در برابر مخدوش کردن، اهرام انداختن می باشد. جهت سفارش و خرید درب ضد سرقت می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در این امر، مشاوره و راهنمایی کنند.

تولید درب ضد سرقت در عظیمیه کرج

تولید درب ضد سرقت در عظیمیه کرج ، درب های ضد سرقت از نظر نوع روکش، یراق آلات و میزان برجستگی روی درب با یکدیگر تفاوت دارند. درب های ضد سرقت از لایه های متفاوتی ساخته شده اند. به عنوان مثال لایه خارجی آن ممکن است از فلز، چوب و یا ام دی اف ساخته شده باشد. ای لایه بیرونی توسط یک روکش احاطه شده است. این روکش نمای زبیایی به درب ها خواهد داد، که ممکن است بصورت صاف یا برجسته باشند. درب کوب و دستگیره و همچنین چشمی بر روی این لایه نصب می شوند. لایه داخلی درب های ضد سرقت از فولاد ساخته شده است که ضخامت آن حدود 1 میلیمتر می باشد. بسته به محل نصب مثلا در منازل، دو لایه ای و برای کارخانجات و شرکت ها از لایه فولادی چند لایه ای استفاده می کنند.

کارخانه تولید درب ضد سرقت در عظیمیه

کارخانه تولید درب ضد سرقت در عظیمیه ، این مجموعه تولیدی در ایران توانسته است با بکار گیری کادر فنی مجرب و استفاده از بهترین متریال به ساخت و تولید انواع درب های ضد سرقت، درب های اتاقی، درب های داخل ساختمانی در سطحی وسیع، فعالیت داشته باشد. این گروه صنعتی از لحاظ کیفیت محصولات، قابل رقابت با نمونه خارجی درب های ضد سرقت می باشد. تمامی تجهیزات بکار گرفته شده در این کارخانه، جز پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات می باشد.

خرید درب ضد سرقت در عظیمیه کرج

خرید درب ضد سرقت در عظیمیه کرج ، درب های ضد سرقت در بازار ایران شامل انواع چینی، ترک و ایرانی عرضه می شود. درب ضد سرقت ایرانی از نظر کیفیت مشابه نمونه ترک آن می باشد. اما قیمت این درب های ایرانی خیلی مناسب تر از نمونه ترک آن می باشند.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت در عظیمیه کرج

خرید اینترنتی درب ضد سرقت در عظیمیه کرج ، انواع درب های ضد سرقت، به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد. شما می توانید درب انتخابی خود را به صورت آنلاین سفارش داده تا کادر فروش ما سفارشات شما را ثبت کرده و آماده ارسال نمایند.

درب ضد سرقت ترک در عظیمیه کرج

درب ضد سرقت ترک در عظیمیه کرج ، این مجموعه تولیدی علاوه بر ارائه و تولید محصولات ایرانی، نمونه محصولات ترک را نیز در آرشیو محصولات خود گنجانده است. این مجموعه؛ فروش درب ضد سرقت ترک و ایرانی را در دستور کار فروش خود قرار داده است. درب های لابی، درب های داخلی ساختمان مانند درب های HDF-MDF، اکسسوری های متنوع مانند انواع قفل های مولتی سیستم، چنگکی، ورق دوبل فلزی، دور آلومینیوم بر روی درب های ضد سرقت، از محصولات این کارخانه می باشد. درب های ضد حریق این مجموعه مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد.

انواع درب ضد سرقت در عظیمه کرج

انواع درب ضد سرقت در عظیمیه کرج ، درب های ضد سرقت همانطور که اشاره شد دارای انواع متفاوتی می باشد که این درب ها با قفل های ضد سرقت متفاوتی مجهز شده اند. درب های ضد سرقت چینی، ترک و ایرانی در حال حاضر نمونه های موجود در بازار هستند. چهارچوب درب های ضد سرقت چینی، ابزار نخورده اند اما چارچوب درب های ایرانی و ترک ابزار خورده هستند.

نصب درب ضد سرقت در عظیمیه

نصب درب ضد سرقت در عظیمیه ، نصب درب ضد سرقت مهارت و تخصص ویژه خود را می طلبد به عبارتی به این گونه نیست که هر فردی قادر باشد، آن را نصب و اجرا کند. نصب درب ضد سرقت به دو روش انجام می پذیرد. در حالت اول چهارچوب به صورت جداگانه نصب می شود در چنین روشی چهارچوب از لنگه جدا شده و توسط مصالح بنایی به جایگاه، متصل می شود در روش دوم چهارچوب و درب به طور همزمان در جایگاه نصب می شوند، در این حالت رگلاژ درب بسیار راحت تر انجام می گیرد. در این روش درب ضد سرقت، پس از نازک کاری و قبل از لایه رنگ آجر، نصب می شود و به دلیل نصب درب ضد سرقت در پایان کار، احتمال اسیب به درب بسیار کمتر خواهد بود.

نصاب درب ضد سرقت در عظیمیه کرج

نصاب درب ضد سرقت در عظیمه کرج ، نصاب درب ضد سرقت باید سریع، خوش خلق، منظم باشد تا بتواند نصب درب را در کمترین زمان ممکن با درجه کیفی بالا و بدون کثیفی به انجام برساند. این مجموعه تولیدی علاوه بر تولید و فروش درب های ضد سرقت، در زمینه نصب و اجرای درب ضد سرقت، دارای کادر فنی مجرب و آموزش دیده می باشد. اگر قصد نصب درب ضد سرقت را دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید، واحد روابط عمومی ما پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
شهرک صنعتی نظرآباد میدان فن آوری بلوار دکتر حسابی کوچه نیلوفر در آخر سمت راست

موقعیت