Skip to main content

تولید جعبه ماسک

ماسک وسیله ای است که بر روی صورت قرار می گیرد و برای محافظت انسان در برابر بیماری ها و آلودگی های محیطی استفاده می شود. ماسک ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: ماسک پزشکی یا جراحی، ماسک پارچه ای و ماسک فیلتردار. انتخاب ماسک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به عبارتی سلامت دارنده ماسک را تضمین می کند.

تولید جعبه ماسک در پاسداران تهران


تولید جعبه ماسک در پاسداران تهران ، استفاده از ماسک در برخی شرایط اجباری می باشد و سلامتی افراد را به دنبال دارد. اولین موردی که بهداشت ماسک ها را تضمین می کند، نوع بسته بندی و جعبه آنها می باشد به این شکل که اگر بهترین ماسک ها تولید شوند اما در جعبه های مخصوص خود قرار نگیرند، باعث می شود که میکروب و ویروس بر روی ماسک بماند و موجب انتقال بیماری شود. پس توجه به جعبه ماسک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. تولید کننده ماسک در پاسداران تهران، برای محافظت و نگهداری از ماسک آنها را با بهترین کیفیت تولید کرده و به مشتریان عرضه می کند. جهت سفارش جعبه ماسک می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران


فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران ، ماسکی که شما برای استفاده انتخاب می کنید، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای اینکه به کیفیت و درجه محافظت ماسک های پارچه ای در مقابل انواع بیماری ها پی ببرید می توانید آن را در برابر نور خورشید قرار دهید. اگر خطوط الیاف آن به راحتی دیده شود، این ماسک مناسبی برای استفاده نخواهد بود. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه نمود، طریقه قرار دادن ماسک بر روی صورت می باشد و دارای نکاتی است که حتما باید آن موارد را رعایت کرد. خیلی از افراد زمانی که ماسک می زنند احساس خستگی کرده و آن را زیر بینی خود قرار می دهند. بعد از قرار دادن ماسک بر روی صورت خود به هیچ عنوان نباید به آن دست بزنید. از دیگر مواردی که در هنگام ماسک زدن باید آن را رعایت کنید، موارد زیر می باشد:
1-ماسک را زیر چانه خود قرار ندهید.
2-ماسک را طوری روی بینی خود قرار دهید که تا بالای بینی شما را پوشش دهد.
3-ماسک را روی گردن خود قرار ندهید.
4-قبل از پوشیدن ماسک دستان خود را با آب و صابون بشویید.
از مهمترین نکاتی که باید رعایت شود، زمان تولید و بسته بندی و همینطور قرار دادن ماسک ها در جعبه های ماسک است. اگر کیفیت و نحوه طراحی جعبه های ماسک مناسب نباشد، ممکن است که ماسک ها در زمان رسیدن از تولیدی به فروشگاه ها و یا داروخانه ها به میکروب یا ویروس آلوده شده و زمانی که مصرف کننده آن را تهیه می کند، با یک ماسک آلوده مواجه شود و سلامتی او به خطر بیافتد. به همین دلیل به تولید کنندگان ماسک توصیه می شود که حتما از جعبه های مخصوص ماسک استفاده کنند و به این ترتیب از ورود میکروب و ویروس ها به درون ماسک جلوگیری نمایند. فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران، با بهترین طراحی و مناسب ترین قیمت انجام می شود. شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تولید و فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران


تولید و فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران ، یکی از نکاتی که در مورد ماسک ها باید رعایت شود، نحوه نگهداری و تمیز نگه داشتن آنها می باشد. کارشناسان توصیه می کنند که ماسک های پارچه ای هر روز باید به وسیله آب داغ و صابون شستشو شوند به طوری که اگر دوباره بخواهید از آنها استفاده نمایید، باید از خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید به این دلیل که ماسک نم دار می تواند فضا را برای رشد میکروب ها آماده کرده و سلامتی فرد را به خطر بیاندازد.

یکی از ماسک هایی که قدرت بالایی در محافظت فرد در مقابل بیماری ها دارد، ماسک N95 می باشد. این نوع از ماسک ها می تواند به طور کامل روی صورت قرار بگیرد و می توان گفت که قادر است تا 95 درصد از ورود میکروب و ویروس به بدن جلوگیری نماید به این دلیل که این ماسک دارای لایه های زیادی از الیاف پلی پروپیلن می باشد و پوشش دهی عالی دارد. بهداشت ماسک های تولید شده به جعبه های ماسک ها بستگی دارد و اگر از استاندارد کافی برخوردار نباشد، می تواند با جذب میکروب ها به سمت خود، ماسک را کاملا آلوده کند. جعبه های ماسک های پزشکی و فیلتردار در تعداد 12 و 50 عددی تولید می شود. این جعبه ها دارای 14 سانتی متر طول، 12 سانتی متر عرض و 15 سانتی متر ارتفاع می باشد. تولید و فروش جعبه ماسک در پاسداران تهران با بهترین کیفیت و بالاترین میزان تولید در روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

پخش جعبه ماسک در پاسداران تهران


پخش جعبه ماسک در پاسداران تهران ، ماسک محصولی است که از انتقال بیماری ها به دیگر افراد جامعه جلوگیری می کند که خود انواع مختلفی دارند. نوع سه لایه دار آن می تواند با درصد بالایی از انتشار بزاق دهان و همینطور ترشحات تنفسی به محیط اطراف جلوگیری نماید. جعبه های ماسک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. نحوه طراحی، کیفیت مواد آن و رعایت بهداشت در زمان تولید مواردی است که تولید کنندگان باید به آن توجه داشته باشند. پخش جعبه ماسک در پاسداران تهران در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از ثبت سفارش مشتریان انجام می شود. جهت سفارش جعبه ماسک می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تولیدی جعبه ماسک در پاسداران تهران


تولیدی جعبه ماسک در پاسداران تهران ، ماسک ها انواع مختلفی دارند که یکی از معروف ترین آنها ماسک های فیلتردار می باشد. این ماسک ها به شکلی طراحی شده اند که می توانند تا 95 درصد از ورود میکروب و ویروس به بدن جلوگیری کند. ماسک های فیلتردار دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:
ماسک فیلتردار FFP1
ماسک فیلتردار FFP2
ماسک فیلتردار FFP3
ماسک فیلتردار سری N:
ماسک N95
ماسک N99
ماسک N100
تولیدی جعبه ماسک در پاسداران تهران می تواند جعبه های استاندارد را در کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. کافی است با شماره های درج شده در آگهی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تولید کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران


تولید کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران ، با داشتن سالها سابقه در زمینه تولید جعبه های ماسک و همینطور چاپ بر روی آنها به وسیله جدیدترین و بروز ترین دستگاه ها به تولید این جعبه ها می پردازد که هم در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد و هم به کشورهای دیگر صادر می شود. تولید کنندگان ماسک با رعایت مواردی مانند حفظ و بالابردن کیفیت، نوآوری و ایجاد خلاقیت در طراحی جعبه ها و شناخت نیازهای مشتریان به تولید جعبه ماسک می پردازند. تولید کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران توانسته با تولید جعبه های ماسک با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کرده و یکی از بهترین تولید کنندگان جعبه های ماسک به شمار بیاید.

توزیع کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران


توزیع کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران ، زمانی که در یک جامعه نوعی از بیماری شیوع پیدا کرده و تعداد زیادی از افراد به بیماری مبتلا می شوند، پزشکان توصیه می کنند که حتما از ماسک استفاده شود. زیرا ماسک می تواند از انتشار بزاق دهان و همینطور ترشحات تنفسی از انتقال بیماری به دیگر افراد جامعه جلوگیری کند. اما در این میان نحوه قرار دادن ماسک بر روی صورت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که باید به آن توجه شود. وقتی ماسک بر روی صورت قرار می گیرد، به هیچ عنوان نباید آن را لمس کرد زیرا ممکن است دست های شما به میکروب یا ویروس آلوده باشد و زمانی که دست شما با ماسک تماس پیدا می کند،

آلودگی وارد الیاف ماسک شده و از طریق تنفس وارد مجاری تنفسی شما می شود و در نهایت موجب انتقال بیماری می گردد. نکته ای که در مورد ماسک ها باید به آن توجه کرد و اطمینان حاصل کرد، نوع بسته بندی و قرار گرفتن آن در جعبه ماسک می باشد. طراحی و تولید جعبه های ماسک باید به شکلی باشد که از ورود میکروب، ویروس و آلودگی به داخل جعبه و ماسک جلوگیری شود. توزیع کننده جعبه ماسک در پاسداران تهران با رعایت نکات بهداشتی در جهت حفظ سلامتی افراد جامعه، سفارش مشتریان را در اسرع وقت به دست مشتریان می رساند.

جعبه ماسك (سه لايه، سه بعدى ،ده عددى ، كارتن مادر)
توليد انواع جعبه ماسك
٥٠عددى-١٠ عددى -٢٥ عددى سه بعدى - كارتن مادر ٢٠٠٠عددى
٧ طرح اماده ارسال و قبول طرح سفارشى
با مقواى ايندربرد بهداشتى گرم بالا
ارسال فورى به سراسر كشور

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت