Skip to main content

تعمیر گاه تخصصی رنو

رنو، یک شرکت خودرو سازی فرانسوی می باشد که در زمینه طراحی و تولید کلاس های مختلف اعم از وسایل نقلیه، کامیون، تریلر،تراکتور و اتومبیل های برقی و ... فعالیت می کند. این شرکت در سال 1899 در فرانسه تاسیس شد. ایران، شرکت ایرانی نمایندگی شرکت رنو در ایران، شرکت رنو پارس می باشد و محصولات خود را در خط تولید سایپا مونتاژ می کند. محصولات دیگر رنو مانند تالیسمان یا داستر توسط شرکت نگین خودرو به بازار عرضه می شود. رنو تا کنون توانسته محصولات متعدد با کیفیتی را تولید کند. مانند رنو کولیوس، رنو داستر اتوماتیک، رنو تالیسمان، رنو اسکالا، رنو لاگونا کوپه، رنو کپچر، رنو فلوئنس دنده ای، رنو اسکالا کروک و ..

تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه تخصصی رنو ، این تعمیرگاه تخصصی با سابقه ای طولانی و دارنده لوح تقدیر از شرکت پارس خودرو و با استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی مدرن و پیشرفته، به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی رنو، به شمار می رود. در این مرکز تعمیرات رنو، کلیه خدمات مربوط به رنو توسط استادکاران ماهر انجام می شود. از جمله خدمات تعمیراتی این مرکز عبارت است از

  •  تعمیر موتور و گیربکس رنو 
  • تعمیر جلوبندی و فرمان رنو 
  •  تعمیر سیم کشی و کامپیوتر رنو 
  •  تعویض روغن گیربکس اتوماتیک رنو  با دستگاه ساکشن
  •  تعویض دیسک و صفحه کلاج رنو 
  •  تعویض لنت ها رنو 
  •  تعویض تسمه تایم و دینام رنو 
  •  تعویض روغن و فیلترها رنو 
  •  تعریف کارت سوئیچ رنو 
  •  تعمیر ترمز دستی رنو 
  •  تعمیر ایربگ و ecu رنو 
  •  تعمیر سانروف رنو 
  •  سرویس دوره ای و چکاپ کلی خودرو رنو 
  •  کارشناسی خودرو تحت نظارت کارشناسان برجسته رنو 

تعمیرگاه فوق تخصصی رنو

تعمیرگاه فوق تخصصی رنو ، در این تعمیرگاه انجام سرویس ها و چکاپ دوره ای، همراه با تعویض قطعات اصلی با قیمت مناسب تحت نظر کارشناسان فنی، انجام می شود. این مرکز تعمیرات رنو، تضمین می نماید تمام ایرادات خودروی شما را به درستی تشخیص و در نهایت برطرف نماید. چرا که گام اول در تعمیر حرفه ای انواع خودرو، تشخیص صحیح مشکل خودرو می باشد. در این مرکز قطعات در صورت خرابی کامل نه جزئی، تعویض خواهند شد، به همین علت هزینه تعمیرات رنو در این مرکز، متناسب و واقعی بوده و با افتخار اعلام می داریم از ویژگی های برتر این مرکز فنی می باشد.

تعمیرگاه فوق حرفه ای رنو

تعمیرگاه فوق حرفه ای رنو ، با توجه به دقت و کیفیت خودروی رنو، برای تعمیرات این اتومبیل، نیاز به استادکارانی با تجربه و مهارت بالا دارد. چرا که افراد نابلد به دلیل سطح آگاهی کم، تمام عیوب را برطرف نمی کنند و در صورت درست شدن خودرو، زمان زیادی طول نمی کشد و دوباره خودروی شما با مشکل مواجه خواهد شد. این تعمیرگاه در بخش تعمیر گیربکس اتومات رنو تالیسمان، گیربکس اتومات رنو ساندرو، گیربکس اتومات ساندرو، گیربکس اتومات رنو L90 و ..... فعالیت تخصصی دارد. شما می توانید برای تعمیر انواع گیربکس رنو با این تعمیرگاه حرفه ای رنو، توسط شماره تماس های موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته و نیاز تعمیری خود را ثبت کنید.

تعمیرگاه انواع خودرو رنو

تعمیرگاه انواع خودرو رنو ، خدمات تخصصی رنو به بخش های نختلفی تقسیم می شود. مثلا تعمیرات اساسی موتور خودرو، تعمیرات سیستم تعلیق، تعمیرات برق خودرو و تعمیرات صافکاری و نقاشی و ... که بخشی از این تعمیرات به شرح ذیل می باشد.

تعمیر موتور رنو  

- یاتاقان زدن، روغن سوزی و سوختن واشر سرسیلندر
- عیب یابی و تعمیر خام سوزی و بدکار کردن موتور
- رفع صدای اولیه موتور زمان استارت

سیستم تعلیق رنو 

- تعمیر جعبه فرمان و روغن ریزی
- سرویس جلوبندی و رفع لاستیک سابی

برق و الکترونیک رنو 

- تعمیرات سان روف رنو 
- تعمیرات کروز و رادار و سنسورهاس سپر رنو 
- تعمیر چراغ های جلو رنو 
- تعمیرات یونیت ها رنو 
- تعمیرات سیم کشی رنو 
-تعمیرات ترانس و لامپ های زنون رنو 
-تعمیرات کمپرسور رنو 

و کلیه خدمات تعمیری دیگر در بخش صافکاری و نقاشی با ارائه ضمانت انجام می پذیرد. تمامی این خدمات سبب شده این مرکز به عنوان تعمیرگاه حرفه ای انواع خودرو رنو، شناخته شود.

تعمیرگاه تخصصی رنو  تلیسمان

تعمیرگاه تخصصی رنو  تلیسمان ، خدماتی که برای رنو تلیسمان انجام می شود شامل بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو تلیسمان، سرویس دوره ای تعمیر گیربکس به همراه گارانتی یک ساله. گیربکس اتوماتیک به علت هدایت گشتاور موتور توسط روغن به گیربکس ، نسبت به دنده دستی، مستلزم حساسیت و دقت بیشتری می باشد. سعی کنید روغن گیربکس رنو تلیسمان را در فواصل زمانی معین تعویض کنید. در ضمن به دلیل حساسیت گیربکس اتوماتیک، موتورشویی چندان توصیه نمی شود.

تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو

تعمیرگاه تخصصی رنو  ساندرو ، موتور ساندرو با 4 سیلندر خطی قادر است قدرت 105 اسب بخار با دور موتور 5750 دور بر دقیقه تولید کند و دارای گشتاوری معادل 140 نیوتن است. گیربکس این خودرو نوع 4 ساعته می باشد. خدمات تعمیری ساندرو عبارت است از : تعویض کیت کامل تسمه تایم، تعویض فیلتر هوا، فیلتر روغن، روغن موتور، دیاگ اصلی شرکت رنو، تنظیم موتور برای کاهش سوخت، تعمیرات گیربکس دستی و اتوماتیک، تعویض لنت های جلو و عقب و ....

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان ، کلینیک تخصصی رنو مگان تحت نظر کارشناس مکانیک پارس خودرو، آماده انجام کلیه خدمات مربوط به مکانیکی، جلوبندی، برقی، سرویس روغن، گیربکس و .... با قیمت مناسب و با ارائه ضمانت انجام می شود.

تعمیرگاه تخصصی رنو L90

تعمیرگاه تخصصی رنو L90 ، این خودرو توسط سایپا در سال 1391 عرضه شد. موتور این خودرو 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار می باشد. دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی بهره می برد. دارای 5 دنده در مدل دستی و 4 دنده در مدل اتومات می باشد. لیست خدمات تعمیری و فنی که توسط استادکاران و تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود عبارت است از:
تعویض واتر پمپ رنو L90
تعویض لنت عقب رنو L90
تعویض کمک فنر جلو و عقب رنو L90
تعویض شمع ها و وایر رنو L90
تعویض فیلتر کابین رنو L90
تعویض فیلتر بنزین رنو L90
تعمیر کامل موتور رنو L90
تعویض بلبرینگ چرخ جلو رنو L90
شستشوی انژکتور رنو L90
تعویض کیت کامل تسمه تایم و....

بزرگترین تعمیرگاه تخصصی رنو

بزرگترین تعمیرگاه تخصصی رنو ، کلیه سرویس های مکانیکی و فنی با دستگاهها و تجهیزات آمریکایی و آلمانی عرضه می شود. تنها مرکز تعویض روغن به صورت کامل همراه با شستشوی گیربکس و شستشوی انژکتور و سیستم ورودی هوا و تعویض آب رادیاتور و شستشو رادیاتور آب و بخاری با دستگاه و مواد آمریکایی بی جی، همراه با کادر مجرب و متعهد.
مدیریت این مجموعه با گردآوری افراد با اخلاق و حاذق در سدد است رضایت کامل مشتریان خود را جلب نموده و خدمات با کیفیت تری عرضه نماید. شما عزیزان می توانید برای تعمیرات حرفه ای رنو با کارشناسان ما در تماس باشید. این مرکز فنی در تمامی ایام هفته پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

تعمیرگاه رنو

تعمیرگاه رنو ، با کادری مجرب و دوره دیده و اخذ گواهینامه های بین المللی وبا استفاده از قطعات اصلی و دارای تجربه در نوع و کیفیت قطعات مصرفی موجود در بازار، صدور فاکتور و ثبت دقیق هزینه ها و دستمزدها با قیمت مناسب، خدماتی رضایت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای اخذ نوبت و جلوگیری از معطلی می توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه فوق تخصصی استارت سرویس


تعمیرگاه تخصصی خودروهای رنو
ال90. مگان. ساندرو. داستر.
تعمیرات تخصصی موتور. سرسیلندر. گیربکس. اتومات و تعمیرات تخصصی گیربکس دنده ای. جلوبندی. تایمینگ.
ارسال خودروبر به تمام نقاط تهران با مسعولیت تعمیرگاه.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
انتهای نواب بزرگراه چراغی خیابان شهید غلام رضایی زمزم سابق

موقعیت