Skip to main content

تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران

تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران شامل بخش های مختلف نظارتی، تعمیری، فنی و مهندسی می شود. تعمیرکاران این مرکز، خودروهای MVM مشتریان را از نظر عملکرد مکانیکی، برقی و ... بررسی می کنند. در صورت وجود هر گونه مشکل، با استفاده از تجربه، مهارت و دستگاه های پیشرفته، آن را برطرف می کنند. در این آگهی اطلاعاتی در مورد تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران در اختیار شما قرار می دهیم.



تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران


تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران ، خدمات متنوعی را به صاحبان خودروهای ام وی ام ارائه می دهد. این خدمات شامل مشاوره و عیب یابی، تعویض روغن و فیلتر، فروش انواع مختلف روغن، فیلتر و قطعات، سرویس های دوره ای، رفع ایرادات برقی و الکتریکی، تعمیر موتور، دنده، جلوبندی، اکسل عقب، تعمیرات تخصصی و ... می شوند. ام وی ام یکی از انواع خودروهای چینی است که در ایران مونتاژ می شود. این خودرو برای اولین بار در سال 1381 به وسیله شرکت مونتاژ مدیران خودرو در شهر ارگ جدید بم تولید شد. محصولات شرکت چینی چری شامل دو گروه mvm و chery می شوند. از مدل های مختلف گروه MVM می توان به X33، X22، X33S، X55، MVM110، ام وی ام 520، ام وی ام 550 و ام وی ام 315 اشاره کرد. در حال حاضر تعداد زیادی خودروی ام وی ام در کشور وجود دارند. این خودروها هم مانند سایر خودروها نیازمند مراقبت و سرویس های دوره ای هستند. اگر شما هم صاحب یک خودروی ام وی ام هستید، برای اطمینان از سلامت خودروی خود می توانید به تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران مراجعه کنید.


تعمیرگاه mvm در شرق تهران


تعمیرگاه mvm در شرق تهران ، از متخصصین و افراد ماهر استفاده می کند. کارشناسان این مرکز به مشتریان خود توصیه می کنند تا در صورت مواجه شدن با هر مشکلی، به سرعت به تعمیرگاه mvm در شرق تهران مراجعه کنند. در غیر این صورت ممکن است خسارات بیشتری به خودرو آنها وارد شود. با استفاده از خدمات این تعمیرگاه، بازدهی و عملکرد خودرو بهبود می یابد. در این تعمیرگاه از قطعات اصلی برای خودروها استفاده می کنند که مورد تایید کارخانه سازنده می باشند. با این کار مانع از تحمیل هزینه های اضافی به صاحبان خودرو ام وی ام می شوند. هدف این تعمیرگاه جلب رضایت مشتری می باشد. در این راستا، سرویس های دوره ای و تعویض لوازم مصرفی خودرو را در حضور صاحبان خودرو انجام می دهد. برای استفاده از خدمات تعمیرگاه mvm در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


تعمیرات ام وی ام در شرق تهران


تعمیرات ام وی ام در شرق تهران ، با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز صورت می گیرد. صاحبان خودروها ممکن است با مشکلات مختلفی روبه رو شوند. یکی از این مشکلات، مربوط به گیربکس خودرو است. گیربکس یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد که رابط بین چرخ ها و موتور است. در صورت بروز مشکل در گیربکس و عدم توجه به آن، عمر مفید خودرو کاهش می یابد. بنابراین، تعمیرکاران به صاحبان خودرو ام وی ام توصیه می کنند که خطاهای گیربکس را جدی بگیرند و هرگز با گیربکس معیوب به رانندگی ادامه ندهند. متخصصین مرکز تعمیرات ام وی ام در شرق تهران در ابتدا، خطای موجود در سیستم خودرو ام وی ام را شناسایی می کنند. در ادامه، با استفاده از تجهیزات پیشرفته اقدام به رفع مشکل می کنند. اگر گیربکس خودرو ام وی ام شما دچار مشکل شده است می توانید به مرکز تعمیرات ام وی ام در شرق تهران مراجعه کنید.


تعمیرات mvm در شرق تهران


تعمیرات mvm در شرق تهران ، دیسک و صفحه کلاچ جزو مهم ترین بخش های خودرو ام وی ام محسوب می شوند. وظیفه کلاچ، قطع و وصل کردن نیرو است. با فشردن پدال کلاچ، نیرو از موتور وارد جعبه دنده می شود. این امر موجب می شود تا تعویض دنده به راحتی صورت گیرد. به طور کلی دیسک و صفحه کلاچ نقش مهمی در حرکت خودرو ایفا می کنند. صاحبان خودرو MVM در صورت مشاهده علائمی مانند سفتی پدال کلاچ، پرش پا و صدای دنده، سخت شدن تعویض دنده، لرزش خودرو در آغاز حرکت و خاموش نشدن خودرو به مرکز تعمیرات mvm در شرق تهران مراجعه کنند. این علائم نشان می دهند که مشکل مربوط به دیسک و صفحه کلاچ می باشد.
عوامل مختلفی باعث کاهش عمر صفحه دیسک و کلاچ می شوند. از جمله این عوامل می توان به درست عوض نکردن دنده، انتخاب دنده اشتباه، شتاب زدگی در حرکت، رانندگی در ترافیک سنگین و سوار کردن تعداد زیادی سرنشین اشاره کرد. متخصصین مرکز تعمیرات mvm در شرق تهران به رانندگان توصیه می کنند تا اصول مربوط به رانندگی را رعایت کنند و از فشردن پدال کلاچ در زمان های نامناسب خودداری کنند. برای تعویض صفحه دیسک و کلاچ می توانید به مرکز تعمیرات mvm در شرق تهران مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران


نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران ، خدمات پس از فروش (گارانتی و وارانتی) را به صاحبان خودروهای ام وی ام عرضه می کند. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران از خدمات تعمیرگاهی بهره مند شوند. علاوه بر این، اگر در حین تعمیر نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکاران این مرکز قطعه معیوب را با قطعه اصل جایگزین می کنند. این مرکز برای تشویق مشتریان وفادار خود، طرح های ویژه ای در نظر گرفته است. افرادی که به صورت دائمی از خدمات این نمایندگی استفاده می کنند می توانند از سرویس ها و تخفیف های خاص آن بهره مند شوند. از دیگر مزایای مراجعه به نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران می توان به دریافت خدمات مناسب، مشاوره رایگان، ارائه خدمات سیار و سرویس دهی دوره ای اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران تماس بگیرید.

تعمیر انواع خودرو
ام وی ام جک جیلی لیفان چانگان برلیانس اچ سی کراس هاوال ام جی هایما چری بسترن
تعمیر موتور
تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای
تعمیر جلوبندی و عقب بندی
تعمیر توربو شارژ
انجام تمامی خدمات برقی باطریسازی
سرویس دوره ای

تعمیرگاه خودرو های چینی


ام وی ام
لیفان
جیلی
فاو بسترن
چانگان
چری
برلیانس
ام جی
بی وای دی
هاوال
هایما
ام جی
گریت وال
دیگنیتی
فیدیلیتی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهرانپارس شرقی
نشانی
انتهای ۱۹۶شرقی ۴۵متری شریعتی روبروی خیابان کمیل پلاک ۱۵۸ تعمیرگاه دانیال

موقعیت