Skip to main content

تعمیرگاه ام وی ام

تعمیرگاه ام وی ام ، خدمات متنوعی را به صاحبان انواع خودرو ام وی ام ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به خدمات تعمیری، نظارتی، فنی و مهندسی اشاره کرد. مشاوره و عیب یابی، رفع ایرادات برقی و الکتریکی، انجام سرویس های دوره ای، تعمیرات تخصصی، فروش انواع روغن، فیلتر، جلوبندی و ... جزو خدمات تعمیرگاه ام وی ام به شمار می روند.


در حال حاضر تعداد زیادی از خودروهای ام وی ام در سرتاسر کشور وجود دارند. ام وی ام، یک خودروی چینی است که در ایران مونتاژ می شود. برای اولین بار، مونتاژ این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو صورت گرفت. صاحبان خودرو MVM باید سرویس های دوره ای اتومبیل خود را مدنظر قرار دهند. در این آگهی شما را با تعمیرگاه ام وی ام آشنا می کنیم.


تعمیرگاه ام وی ام


تعمیرگاه ام وی ام به دارندگان این خودرو توصیه می کند تا روغن موتور خودرو خود را به موقع تعویض نمایند. همچنین کیفیت لاستیک و میزان باد آن را مد نظر قرار دهند. تنظیم بودن میزان باد لاستیک، بار اضافی وارد بر موتور را کاهش می دهد. این امر زمان تعویض روغن موتور را به تعویق می اندازد. کارشناسان تعمیرگاه MVM از رانندگان می خواهند تا روغن موتوری را برای خودروی خود استفاده کنند که با نوع موتور خودرو متناسب باشد. اطلاعات مربوط به نوع روغن موتور را می توانند از دفترچه راهنمای خودرو به دست آورند. عوامل مختلفی مانند مقدار بار، زمان کارکرد، دما، رطوبت و ... بر کارایی و کیفیت روغن موتور تاثیر می گذارند. در تعمیرگاه ام وی ام، از روغن های با کیفیت و استاندارد استفاده می کنند. در صورتی که خودرو شما نیاز به تعویض روغن دارد می توانید به تعمیرگاه ام وی ام مراجعه کنید.


تعمیرگاه MVM 110


تعمیرگاه MVM 110 ، خدمات مختلفی مانند ترمیم و تعویض سیم کشی، تعویض سوکت، تعمیرات ECU، یونیت ABS، ایربگ و ... را انجام می دهد. یکی از مشکلاتی که برای خودرو ام وی ام 110 رخ می دهد، نصب غیر اصولی و اشتباه دزدگیر، سیستم های صوتی، گرمکن ها و ... می باشد که موجب ایجاد مشکلات برقی می شوند. تعمیرکاران تعمیرگاه ام وی ام 110 بعد از عیب یابی و مشخص شدن مشکل، اقدام به رفع آن می کنند. آنها افرادی ماهر و با تجربه هستند که با استفاده از تجهیزات پیشرفته قادرند تا در مدت کوتاهی مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند. دارندگان خودرو MVM 110 می توانند برای رفع مشکلاتی مانند گاز نخوردن، ریپ زدن، دل دل کردن و مشکلات مربوط به باطری خودرو خود به تعمیرگاه MVM 110 مراجعه نمایند.


تعمیرگاه ام وی ام 530


تعمیرگاه ام وی ام 530 ، برای آگاهی از وضعیت سلامت خودرو به بررسی قسمت های مختلف آن می پردازد. از نقاط قوت ام وی ام 530 می توان به فرمان نرم و تیز، راحتی صندلی ها و فضای جادار کابین اشاره کرد. خودرو MVM 530 دومین محصول شرکت چینی است که در ایران مونتاژ شد. در طراحی و ساخت این خودرو از نیسان ماکسیما نسل 6 الهام گرفته شده است. به طور کلی امکان بروز مشکل در تمام خودروها وجود دارد. از مشکلات عمده خودروهای ام وی ام می توان به گرمایش بیش از حد، لغزش گیربکس، نشت مایع از جعبه دنده، خرابی اجزای الکتریکی و ... اشاره کرد. یکی از مهم ترین ایرادات فنی خودرو MVM 530 ، نرمی بیش از اندازه سیستم فنربندی آن است. تعمیرگاه MVM 530 به راحتی می تواند این مشکل را برطرف نماید. اگر صاحب خودرو MVM 530 هستید می توانید برای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه ام وی ام 530 با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


تعمیرگاه ام وی ام X33


تعمیرگاه ام وی ام X33 ، با استفاده از تجهیزات مختلفی مانند لامپ های دستی، ابزارآلات بادی، دستگاه تست سیستم خنک کننده، دستگاه ساده خم کن لوله، میکرومتر، دستگاه تنظیم موتور، فشارسنج، شیلنگ بلند و... مشکلات مختلف این خودروها را برطرف می کند. خودرو ام وی ام X33 دارای گیربکس CVT است. این گیربکس قدرت کافی را برای ترددهای شهری و بین شهری خودرو فراهم می کند. علاوه بر این، باعث افزایش کیفیت سواری، کاهش مصرف سوخت و هزینه های نگهداری می شود. گیربکس از اجزای بسیار مهم خودرو است که نقش مهمی در تامین قدرت آن ایفا می کند. در صورت بروز مشکل در آن باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه نمود. رانندگی با گیربکس معیوب به قسمت های دیگر خودرو هم آسیب وارد می کند. در نهایت باعث تحمیل هزینه های بیشتری به صاحب خودرو می شود. تعمیرکاران تعمیرگاه MVM X33 به سادگی به مشکلات گیربکس پی می برند و آن را برطرف می کنند. در صورت مواجه شدن با مشکلاتی مانند تقه زدن گیربکس، صداهای غیر عادی و ... به تعمیرگاه ام وی ام X33 مراجعه نمایید.


تعمیرگاه ام وی ام X22


تعمیرگاه ام وی ام X22 ، برای حل مشکل بد کار کردن و لرزش موتور خودرو به بررسی عملکرد ساسات اتوماتیک، وضعیت سر پیستون، کثیفی سنسور مپ، سوزن انژکتور، شمع ها و فیلتر بنزین، مشکل در کویل، وجود آب در بنزین و ... می پردازد. ام وی ام X22 از نظر پلتفرم و اجزای فنی شباهت زیادی به هاچ بک 315 دارد. به عقیده برخی از افراد، ام وی ام X22 نسخه کراس اور هاچ بک 315 می باشد. البته تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو ایجاد شده است و انعطاف پذیری X22 را کاهش داده است.
گاهی اوقات صاحبان خودرو ام وی ام X22 با مشکلاتی مانند هندل زدن موتور، روشن نشدن خودرو و استارت سخت در هوای سرد مواجه می شوند. در این صورت بهتر است به تعمیرگاه ام وی ام X22 مراجعه کنند. این علائم نشان دهنده خراب شدن باطری است. تعمیرکاران تعمیرگاه MVM X22 با بررسی وضعیت موتور در جهت رفع مشکل اقدام می کنند و در صورت نیاز آن را تعویض می کنند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تعمیرگاه ام وی ام X22
تماس بگیرید.

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

یافت آباد
نشانی
چهار راه قهوه خانه ضلع جنوب غربی پلاک 10 تعمیرگاه مدرن آقای حاتمی

موقعیت