Skip to main content

تشریفات مجالس لوکس ارس

تشریفات مجالس لوکس ارس ، اجرای لوکس ترین تشریفات مجالس ، تشریفات ارس از سال ۱۳۸۴ شروع به کار کرده که از همان اول در ضمیمه های تشریفات و خدمات مجالس با دیزاین روز و سفره عقد ، گل آرایی مجالس ،گل آرایی ماشین عروس،ماشین عروس ، آرایشگاه داماد ، لباس عروس ، تاج عروس ، سرویس طلای عروس ، حلقه ی عروس و داماد ، دسته گل عروس ، کارت دعوت عروسی و همچنین مراسم نامزدی،حنابندان و عقد فعال بوده است .


خدمات مجالس لوکس ارس ارائه دهنده کلیه تشریفات عروسی نظیر طراحی،برنامه ریزی،پیاده سازی جشن به بهترین نحو ممکن می باشد . تشریفات مجالس ارس با به کارگیری از بروزترین تجهیزات پذیرایی همانند ظروف و صندلی اختصاصی زیبا برای مجالس و همچنین مهماندار آموزش دیده خانم و آقا با لباس فرم و گل آرایی مجالس و دیزاین های متفاوت از جمله بار شمع و آتش بازی مراسم  و ارائه ی انواع وسایل مورد نیاز مراسم از جمله تزئین میز VIP ، انواع چادر و خیمه،سفره عقد عروس و میز نامزدی می باشد و لازم به ذکر است که کلیه خدمات مجالس عروسی با چند نوع مختلف با توجه به منوی انتخابی تشریفات مجالس از طرف مشتریان صورت می گیرد. به طور مثال ظروف و صندلی دارای انواع شیواری،مبله،استیل،کروم و صندلی های چوبی بسته به ذائقه شما می باشد و گل آرایی مراسم عروسی نیز با انواع متفاوت و ژورنالی صورت می گیرد . خدمات مجالس ارس دارای انواع دیزاین ژورنالی برای ورودی و جایگاه و میزهای میهمان و بارهای متفاوت می باشد که با توجه به منوی تشریفات به شما عزیزان ارائه می گردد . از دیگر خدمات این مجموعه می توان به برگزاری مراسم های گوناگون همچون برگزاری مراسم نامزدی،جشن تولد، میهمانی ها و ... نیز اشاره کرد که جمعی از آن ها در ذیل معرفی شده اند .

تشریفات مجالس لوکس ارس : 

تشریفات مجالس لوکس ارس ، زوج هایی که به دنبال اجرای مناسب و دلنشین یک مراسم هستند ، برای ساختن یک شب خاطره انگیز و دلنشین به یک مشاور و مدیر مجرب نیازمند خواهند بود . اجرای خاطره انگیز ترین مراسم  خود را با ارائه برترین گزینه ها به ما بسپارید . 

مدیر اجرایی تشریفات مجالس عروسی لوکس  : 

مدیر اجرایی تشریفات مجالس ، مواردی که زوج های جوان در برگزاری مراسم جشن ، عروسی و ...  باید به آن توجه کنند شامل موارد زیر می باشد : 

گل آرایی کامل مراسم  ، شمع آرایی کامل مراسم ، به همراه اجرای گاپ شمع ، دیزاین میز ویژه مهمان ها ، دیزاین جایگاه عروس و داماد  ، دیزاین ورودی  ، دیزاین سالن و محوطه  ، نوپردازی کامل مراسم  ، اعزام مهماندار خانم و آقا با لباس فرم  ، برخوردار از خدمات جانبی تشریفاتی شامل؛ ، فیلمبرداری حرفه ای ، عکاسی دیجیتال ، بند موزیک بی نظیر  ، به همراه مهمان ویژه خواننده اندی فیک ، خدمات باغ سالن اجتماعات و تالار  ، آرایشگاه عروس و داماد ، کرایه ماشین عروس لوکس و قدیمی و . از جمله مواردی است که در برگزاری یک مجلس لوکس باید در نظر گرفته شود . 

مشاور اجرایی لوکس ترین تشریفات مجالس عروسی : 

مشاور اجرایی لوکس ترین تشریفات مجالس ، یکی از مهمترین موارد گل آرایی کامل مراسم میباشد که با مشاوره تشریفات لوکس با جدیدترین دیزاین روز دنیا را برای شما اجرا می کند .

جهت گل آرایی عواملی از جمله شناخت گل ، رنگ گل ، طراحی دسته بندی و نیز قرار گیری و چینش صحیح و با علم مربوطه با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را از مشاور اجرایی تشریفات لوکس ارس بخواهید . 

لوکس ترین تشریفات مجالس عروسی :

لوکس ترین تشریفات مجالس عروسی ، گل ارایی جشن عروسی را در چندین قسمت مختلف اجرا می کند گل آرایی کامل مراسم ، شمع آرایی کامل مراسم ، به همراه اجرای گاپ شمع ، دیزاین میز ویژه مهمان ها ، دیزاین جایگاه عروس و داماد ، دیزاین ورودی ، دیزاین سالن و محوطه ، نوپردازی کامل مراسم را برای مجالس لوکس شما در نطر دارد . 

جایگاه عروس و داماد ، در مراسم عروسی و یا نامزدی تقریبا میتوان گفت که در طول تمام زمان مراسم میهمانان نگاه ویژه ای به این جایگاه دارند پس باید از نظر زیبایی به بهترین نحو دیزاین این جایگاه انجام شود. 

 قسمت قابل توجه دیگر مراسم که در تشریفات ارس به آن پرداخته می شود پذیرایی از میهمانان است . در تشریفات ارس با 6  مدل آبمیوه طبیعی متناسب با فصل از میهمانان شما پذیرایی می شود . 

تیم تخصصی تدارکات متناسب با فصل 5 مدل میوه درجه یک فصل مجلسی را به صورت بهداشتی شسته و در در  ظروف پذیرایی سیلورشف اختیارمهمانانتان قرار می دهد و در طول مراسم بارها توسط تیم پذیرایی تشریفات مجالس ارس مجددا شارژ میگردد .

تشریفات مجالس عروسی لوکس  :

10 مدل منوی غذایی انتخابی 

8 مدل سالاد  

انواع فینگرفوود 

انواع فست فود 

5 مدل دسر 

4 مدل نوشیدنی برای سرو غذا 

5 مدل شیرینی انتخابی تر و خشک 

کیک طبقاتی از بهترین قنادی های طهران

5 مدل میوه درجه یک فصل مجلسی 

6 مدل آبمیوه طبیعی  

اجرا تشریفات عروسی لوکس در تهران  : 

اجرا تشریفات عروسی لوکس در تهران ، مدیریت ، مشاوره و اجراء ، برگزارکننده لوکس ترین و مجلل ترین ، جشن ها مجالس ها مراسم ها و سمینارها عروسی عقد نامزدی حنابندان و همایش با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت با جدیدترین متد و دیزاین روز دنیا همراه با اعزام برترین کادر تشریفات مجالس در تهران  انتخاب با شما اجراء از ما کیفیت اتفاقی نیست بهترین ها را از ما بخواهید . 

از دیگر امکاناتی که سالن تسریفاتی ارس در اختیار شما قرار می دهد از قبیل :

دیزاین سالن و محوطه

دیزاین ورودی 

دیزاین میز ویژه مهمان ها 

شمع آرایی کامل مراسم به همراه اجرای گاپ شمع

ظروف پذیرایی سیلورشف

اجرای کانتر کافی شاپ

میز و صندلی ویژه و مبله شیواری

فیلمبرداری حرفه ای 

عکاسی دیجیتال

بند موزیک بی نظیر 

به همراه مهمان ویژه خواننده اندی فیک

خدمات باغ سالن اجتماعات و تالار 

آرایشگاه عروس و داماد

کرایه ماشین عروس لوکس و قدیمی 

اجرای خاطره انگیز ترین مراسم  را با تشریفات لوکس ارس تجربه کنید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید :  

۰۹۱۲۶۷۵۵۸۷۳

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت