Skip to main content

تجهیزات پزشکی امید زندگی

بیماری زردی در نوزادان از جمله بیماری های شایع در بین نوزادان می باشد که در بدو تولد نوزاد، نمایان می شود. علائم این بیماری در دو یا سه روز اول تولد نوزاد، به صورت زردی پوست و یا چشم ها و بیحالی و سستی در نوزاد آشکار می شود. این زردی سپس قسمت سینه و شکم و گاهی تا پاهای نوزاد پیش می رود. برای درمان زردی نوزاد از دستگاهی استفاده می کنند که قادر است زردی نوزاد را کنترل کند، این دستگاه فتوتراپی نام دارد.


اجاره دستگاه زردی در مشهد


اجاره دستگاه زردی در مشهد ، درمان زردی نوزاد به وسیله درمان با نور یا فتوتراپی، تعویض خون نوزاد، درمان با آنتی بادی های داخل وریدی انجام می شود، که پرکاربردترین این روش ها استفاده از دستگاه زردی نوزاد یا فتوتراپی می باشد. در این حالت نوزاد در دستگاهی خوابانده می شود و نور به پوست نوزاد تابیده می شود. این دستگاه قادر است با عملکردی هوشمندانه، زردی نوزاد را در یک دوره کوتاه، درمان کند. جهت اجاره دستگاه زردی در مشهد با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد


اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد ، زردی نوزاد به علت بالا رفتن میزان بیلی روبین در خون می باشد، با تابش نور به پوست کودک، بیلی روبین به اشکال ناپایدار مولکولی تبدیل می شود که قادرند با اکسیژن واکنش نشان دهند و محصولات بی رنگی را بسازند و از طریق ادرار دفع می شوند. در این حالت طول موجی از نورهای سفید، آبی و یا سبز بر بدن کودک تابیده می شود، این روش دارای کمترین عارضه برای نوزادان می باشد. گاهی بنابر شرایط، خانواده ها تمایل دارند نوزاد در بیمارستان حضور نداشته باشد و دستگاه را به منزل خود برده، در این حالت می توانند دستگاه را اجاره کرده و با خود به منزل ببرند. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آنها شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.


اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد


اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد ، برای درمان زردی نوزاد، ابتدا از او آزمایش خون گرفته می شود تا میزان بیلی روبین در خون نوزاد معین شود، سپس در صورت نیاز نوزاد به دستگاه، دستگاه فتوتراپی برای نوزاد تجویز می شود. استفاده از این دستگاه نسبت به روش های قدیمی مزایای زیادی دارد، به عنوان مثال، کودک از مشکلات تنفسی، شکستگی لامپ، گرمازدگی در امان است. برای اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد، با ما در تماس باشید.


اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در مشهد


اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در مشهد ، قبل از درمان نوزاد با دستگاه فتوتراپی، لوله ای به نام IV در سیاهرگ نوزاد تعبیه می شود تا بتوان دارو و غذا را به نوزاد رساند. در ضمن طی چندین مرحله آزمایش خون از نوزاد گرفته می شود تا سطح بیلی روبین به طور دقیق مشخص شود. در طول درمان، مادر می تواند نوزاد خود را شیر دهد. برای ثبت فعالیت های الکتریکی قلب کودک، از پدهای چسبی بر روی پوست نوزاد استفاده می شود. اگر خواهان اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد می باشید می توانید از خدمات ما با قیمت مناسب استفاده نمایید.


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد ، برای اینکه بتوانید عمل فتوتراپی را در منزل انجام دهید، نوزادتان باید سلامت و 48 ساعت از تولد وی گذشته باشد. یادتان باشد، استفاده از این روش، به منظور عدم مراجعه به پزشک نوزادتان نمی باشد وشما باید در طول درمان با پزشک به منظور بررسی سطح بیلی روبین و سایر علائم ارتباط داشته باشید. برای اطلاع از قیمت اجاره دستگاه زردی در مشهد با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد ، در هنگام استفاده از دستگاه فتوتراپی در منزل، باید نکاتی را رعایت نمایید. مثلا حواستان باشد فاصله لامپ تا نوزاد حداقل 25 تا 35 سانتی متر باشد. نوزاد باید بر روی یک تشک تقریبا سفت و بدون بالش قرار بگیرد، از قرار دادن اسباب بازی و سایر وسایل در کنار نوزاد خودداری نمایید. چشمان نوزادتان را با یک چشم بند ببندید تا بر اثر تابش، اذیت نشود. در ضمن سعی کنید میزان مایعات بدن نوزاد را در حد لازم فراهم نمایید تا به دلیل دفع بیلی روبین از طریق ادرار و مدفوع، نوزاد دچار کم آبی نشود. به طور مثال اگر کودک شیر مادر را تغذیه می کند تعداد دفعات شیردهی باید افزایش یابد.


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در مشهد


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در مشهد ، از مزایای استفاده از این دستگاه در منزل، حفظ ارتباط و مراقبت پیوسته مادر از نوزاد می باشد و تغذیه و شیردهی نوزاد به صورت مرتب انجام می شود. از مزایای دیگر استفاده از دستگاه فتوتراپی در مقابل روش های قدیمی، طول درمان کوتاه مدت، شیوه درمان قطعی و بی بازگشت، قابل انجام در منزل، مقرون به صرفه بودن، علمی و دقیق بودن می باشد. این روش مقرون به صرفه ترین شیوه درمان زردی در نوزادان می باشد. هزینه اجاره دستگاه فتوتراپی به صورت شبانه روزی محاسبه می شود، برای اطلاع از قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در مشهد با ما تماس حاصل فرمایید.


قیمت اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد


قیمت اجاره دستگاه کنترل زردی در مشهد ، ارائه خدمات اجاره دستگا زردی یا فتوتراپی توسط این شرکت بسیار سریع، با کیفیت می باشد. شرکت ما آماده ارائه خدمات در سراسر شهر مشهد با قیمت مناسب می باشد. اجاره دستگاه زردی نوزاد با توجه به کارآمد بودن این تجهیزات در منزل، میزان استقبال ازآنها رو به افزایش است. کارشناسان ما به طور مستمر و شبا نه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما مشتریان عزیز خواهند بود. قیمت اجاره دستگاه کنترل زردی نسبت به کارایی آن بسیار کم اهمیت است.


قیمت اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در مشهد


قیمت اجاره دستگاه کنترل زردی نوزاد در مشهد ، دستگاه های فتوتراپی از لحاظ ابعاد و اندازه، مشخصات و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوت می باشند، این دستگاه ها در مدل های چهار، شش و هشت لامپه می باشند که بر اساس نیاز نوزاد و میزان زردی وی استفاده می شوند. این مرکز با خدمات رسانی وسیع و گسترده، دارای تعداد بالای دستگاه فتوتراپی در انواع مختلف بوده وپاسخگوی نیاز همه مشتریان با درجه کیفی بالا می باشد.


دستگاه زردی در مشهد


دستگاه زردی در مشهد ، این شرکت با توجه به نیاز نوزادان به درمان زردی و همچنین به منظور جلوگیری از به هدر رفتن زمان و هزینه والدین و سر در گمی آنها در درمان زردی نوزادان، تمرکز فعالیتی خود را در فراهم آوردن دستگاه زردی نوزاد در مشهد، قرار داده است. این شرکت معتبرترین و به روزترین دستگاه زردی نوزاد در مشهد را ارائه می دهد، تا خیال شما را از بابت درمان زردی نوزادتان آسوده کند.


دستگاه زردی نوزاد در مشهد


دستگاه زردی نوزاد در مشهد ، دستگاه های قابل عرضه توسط این مرکز، در انواع پایه دار و تاشونده می باشند، در ضمن دارای دستگاه های سه بعدی که نیاز به چشم بند ندارند و قادرند شیوه درمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، می باشد. تمامی لامپ های این تجهیزات، دارای طول عمر معینی می باشند که باید در موعد مقرر تعویض شوند تا قادر به درمان زردی کودک در مدت زمان کوتاه باشند. برای سفارش دستگاه زردی نوزاد در مشهد با ما تماس بگیرید.


دستگاه فتوتراپی در مشهد


دستگاه فتوتراپی در مشهد ، شما والدین عزیز می توانید به دو صورت از خدمات ما استفاده نمایید. هم می توانید به صورت حضوری به منظور دریافت دستگاه اقدام نمایید و یا می توانید با ما تماس گرفته و دستگاه به آدرس منزل شما ارسال شود. در هر صورت به منظور اخذ مشاوره رایگان می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.

سایر خدمات:

انجام کلیه خدمات پرستاری

ویزیت پزشک (عمومی- تخصصی)

درمان زردی نوزاد و انجام تست

اجاره تجهیزات پزشکی

تزریقات - پانسمان - سرم ترابی - سوند معده و مثانه

نمونه گیری آزمایشات و ارسال جواب

فیزیوتراپی

پانسمان های نوین

سوراخ کرده گوش و پرسینگ

ختنه توسط پزشک فوق تخصص

اجاره اکسیژن ساز و پالس اکسی متر

اجاره انواع دستگاه های اکسیژن ساز کپسول اکسیژن و دستگاه پالس اکسی متر در مرکز خدمات پرستاری امید زندگی

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

مشهد
نشانی
پنجراه سناباد نبش ابن سینای 10 مجتمع پزشکان بهشت طبقه دوم

موقعیت