Skip to main content

بورسیه پزشکی خارج

بورسیه پزشکی خارج ، در بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور با هدف پوشش تمام یا بخشی از هزینه های تحصیل به دانشجویان ارائه داده می شود. بورسیه پزشکی تحت شرایط خاصی از جمله داشتن سوابق، عملکرد تحصیلی درخشان و اثبات نیاز مالی به متقاضیان اعطا می گردد. در ادامه این آگهی با ما همراه باشید تا با بورسیه پزشکی خارج بیشتر آشنا شوید.



بورسیه پزشکی خارج


بورسیه پزشکی خارج ، انواع مختلفی دارد. معمولا بر اساس دو عامل استعداد تحصیلی و نیاز مالی دانشجویان اعطا می شود. حرفه پزشکی و جراحی یکی از مهمترین مشاغل در جامعه بوده و تربیت پزشکان ماهر به زمان و منابع زیادی نیاز دارد. بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور، دوره ی آموزش پزشکی را برای افراد دارای علاقه و صلاحیت لازم در این زمینه، برگزار می نمایند. تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای داوطلبان ورود به این رشته، روشی مطمئن جهت دستیابی به رویای پزشک شدن می باشد. با این حال، هزینه بالای تحصیل این رشته در اکثر کشورهای خارجی، مانع بزرگی بر سر راه متقاضیان است. اما بورسیه پزشکی خارج از کشور به کم شدن هزینه های تحصیل در این رشته کمک شایانی می کند. از این رو بسیاری از دانشگاه ها، سازمان ها و دولت ها جهت تامین نیازهای مالی دانشجویان با استعداد، بورسیه پزشکی خارج را ارائه می دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه پزشکی خارج با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


شرایط بورسیه پزشکی خارج


شرایط بورسیه پزشکی خارج ، در کشورهای مختلف، گوناگون می باشد. برخی از بورسیه های پزشکی تمام شهریه را پوشش می دهند که معمولا تعداد این بورسیه ها بسیار کم است. اما برخی از بورسیه ها که تعداد بیشتری را شامل می شوند، بخشی از هزینه های دانشجو از جمله هزینه زندگی، رفت و آمد، خرید کتاب های درسی و ... را بر عهده می گیرند. برای دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی، چند شرط کلی مانند سن متقاضی، اثبات نیاز مالی، معدل و نمرات مدارک تحصیلی گذشته وجود دارد. لازم است که دانشجویان متقاضی دریافت بورسیه پزشکی، رزومه علمی و فعالیت های مرتبط را داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط بورسیه پزشکی خارج با شماره های ثبت شده در آگهی با ما در ارتباط باشید.


رتبه لازم برای بورسیه پزشکی در خارج


رتبه لازم برای بورسیه پزشکی در خارج ، به کشور مقصد بستگی دارد. منظور از
بورسیه تحصیلی، کمک هزینه ای است که کشور مقصد برای دانشجویان در نظر می گیرد، تا بدون هیچ تعهد قبلی و خدمتی به کشور مذکور در آنجا به تحصیل بپردازند. هر چه متقاضی تحصیل در دانشگاه مقصد، از رزومه تحصیلی خوبی برخوردار باشد، می تواند فرصت های بورسیه بهتری را دریافت کند. در برخی دانشگاه ها در خارج از کشور، شرط معدل ملاک اصلی اخذ بورسیه به شمار می رود. همچنین تاثیر رتبه کنکور بر دریافت بورسیه اهمیت زیادی دارد. هر چه معدل و رتبه متقاضی بالاتر باشد، امکان دریافت بورسیه برای او بیشتر می باشد. برای دریافت بورسیه پزشکی، قدم اول انتخاب کشور مقصد است. دانشجو باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد. قدم دوم بررسی شرایط اعطای بورسیه آن دانشگاه است که اغلب به کمک وب سایت آن دانشگاه می توانند اطلاعات کافی را کسب کنند. اگر شما رتبه لازم برای بورسیه پزشکی در خارج را دارید، جهت بورسیه پزشکی از طریق شماره های موجود در آگهی با ما در ارتباط باشید.


بورسیه پزشکی کشورهای خارجی


بورسیه پزشکی کشورهای خارجی ، به ارائه مدارک خاصی نیاز دارد. از این مدارک خاص برای بورسیه پزشکی خارج از کشور می توان به فرم درخواست بورسیه تحصیلی، نسخه ترجمه رسمی مدارک تحصیلی گذشته به همراه ریز نمرات، رزومه علمی دانشجو شامل مقالات چاپ شده در ژورنال های بین المللی و سایر دستاوردهای پژوهشی اشاره کرد. همچنین از موارد دیگر می توان ارائه مدرک زبان مورد قبول دانشگاه مورد نظر، ارائه توصیه نامه از اساتید و نوشتن انگیزه نامه، مدرک و نمرات کسب شده در صورت قبولی در آزمون های بین المللی و منطقه ای نظیرGRE ،GMAT ، آزمون YOS و ... را نام برد. جهت بورسیه پزشکی کشورهای خارجی با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

پاسداران
نشانی
اول دولت، بعد از چهار راه اختياريه، ساختمان پزشكان صدرا، پلاك 109 شرقى، واحد 9

موقعیت