Skip to main content

بهترین وکیل در گرگان | دکتر میرزایی نژاد

بهترین وکیل در گرگان ، هر روز شاهد پیشرفت های زیادی در تکنولوژی هستیم. این عامل باعث شده تا مردم در مسائل مختلف زندگی و کار خود با پیچیدگی هایی روبه رو شوند. از طرفی کمبود اطلاعات افراد در زمینه های قضایی و حقوقی موجب مشکلات مختلفی می شود. در این زمان نیاز به استفاده از یک وکیل با تجربه و ماهر احساس می شود. وکیل فردی است که از سمت شخص دیگری ( حقوقی یا حقیقی) بر اساس عقد وکالت مامور می شود تا کاری را انجام دهد.


بهترین وکیل در گرگان


بهترین وکیل در گرگان ، فردی است امانت دار که هرگز اطلاعات و اتفاقات مربوط به موکل خود را افشا نمی کند. وی دارای رفتاری کاملا حرفه ای بوده و به صورت محترمانه با افراد مختلف برخورد می کند. بهترین وکیل در گرگان از تخصص، مهارت و تجربه کافی برای حل مسائل حقوقی برخوردار است و به تغییرات قوانین کاملا آگاهی دارد. او همیشه بهترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای حل مشکل موکل خود پیشنهاد می دهد. همواره واقعیت را بیان می کند و امید واهی به موکل خود نمی دهد. در صورتی که برای حل مشکل خود به یک وکیل حرفه ای نیز دارید، می توانید به بهترین وکیل در گرگان مراجعه نمایید. شماره های موجود در آگهی متعلق به بهترین وکیل در گرگان می باشد.


وکیل خوب در گرگان


وکیل خوب در گرگان ، دارای وظایف مختلفی است که یکی از مهم ترین آنها ارائه ی مشاوره ی کاربردی و درست به مراجعه کننده می باشد. وقتی که افراد مختلف به راهکارهای قانونی حل مشکلات خود آگاهی پیدا می کنند، می توانند تصمیمات درستی در مورد مربوطه بگیرند. پس از اینکه عقد وکالت بین موکل و وکیل صورت گرفت، وکیل به عنوان نماینده ی قانونی وی در دادگاه حضور پیدا می کند و به دفاع از موکل خود می پردازد. در این راستا دلایل، شواهد و مدارکی را ارائه می دهد. از دیگر وظایف وکیل خوب در گرگان، جلب رضایت موکل می باشد. وی هزینه ی حق الوکاله را منصفانه در نظر می گیرد. همچنین اگر موکل بخواهد راه اشتباهی را انتخاب کند، او را راهنمایی کرده و از این کار بازمی دارد. وکیل خوب در گرگان، همواره تلاش می کند تا پرونده از بهترین روش به نتیجه برسد. وی هرگز باعث طولانی و پیچیده شدن روند دادرسی نمی شود. وکیل خوب در گرگان از تسلط علمی برخوردار بوده و با حالتی خونسرد در مباحث شرکت می کند. او هرگز به صورت هیجانی رفتار نمی کند. بلکه در عین رعایت احترام به دادگاه و قاضی، از حق موکل خود دفاع می کند.


وکیل ارزان در گرگان


وکیل ارزان در گرگان ، برای ارائه خدمات مشاوره و وکالت، هزینه منصفانه ای را در نظر می گیرد. روش پرداخت هزینه حق الوکاله  به صورت توافقی می باشد. این توافق بر طبق ضوابط و قرارداد بین وکیل و موکل صورت می گیرد. وکیل ارزان در گرگان مشتری مدار است و بر اساس تعرفه های قانونی اقدام به بررسی پرونده های مراجعین خود می کند. وی با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه تلاش می کند تا خدمات خود را با هزینه های کمتری ارائه دهد. یکی از ویژگی های وکیل ارزان در گرگان، رعایت انصاف می باشد که این امر باعث کاهش دغدغه ها و نگرانی های مربوط به هزینه های وکالت می شود. اگر تمایل دارید تا از خدمات وکیل ارزان در گرگان بهره مند شوید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


وکیل کیفری در گرگان


وکیل کیفری در گرگان ، در زمینه های مختلفی که نیاز به اقامه دعوی کیفری باشد، فعالیت می کند. از این موارد می توان به سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال به غیر، جعل، استفاده از سند مجعول و ... اشاره کرد. با توجه به اینکه پرونده های کیفری از حساسیت بالایی برخوردارند، حضور یک وکیل کیفری بسیار حائز اهمیت می باشد. در این پرونده ها هر دو طرف می توانند با وکیل کیفری مشورت کنند و از خدمات او استفاده کنند. بر طبق قانون اساسی در پرونده های کیفری، شاکی و متهم می توانند برای داشتن وکیل کیفری اقدام نمایند. اگر طرفین نتوانند برای خود وکیل بگیرند، بر طبق قانون شرایط آن فراهم می شود. وکیل کیفری در گرگان، فردی است که دانش و آگاهی کافی را نسبت به امور کیفری دارد و در جهت احقاق حق موکل خود تلاش می کند. وی تخصص کافی را در زمینه امور جزایی و کیفری دارد و از تسلط نسبی بر قوانین مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و ... برخوردار است. این امر لازمه ی پیگیری امور کیفری می باشد. تمرکز وکیل کیفری در گرگان بر امور کیفری و جزایی است. او می تواند با تکیه بر دانش و مهارت خود، مرز بین اعدام و برائت را مشخص نماید. از این طریق نقش آفرینی موثری را در حل مشکل موردنظر داشته باشد. اگر درگیر جرائم کیفری هستید و بری حل مشکل خود نیاز به یک وکیل متبحر دارید، می توانید از راهنمایی ها و خدمات وکیل کیفری در گرگان استفاده نمایید.


وکیل خانواده در گرگان


وکیل خانواده در گرگان ، دارای اطلاعات، تجربه، دانش و مهارت کافی در این زمینه می باشد. وی از روند دادگاه های اولیه، تجدیدنظر و دیوان عالی آگاه بوده و به رویه قضایی هم تسلط کافی را دارد. وکیل خانواده در گرگان برای رسیدگی به پرونده موکل خود، در ابتدا اقدام به بررسی همه ی جوانب پرونده می کند. او در این زمینه با یک تیم حرفه ای مشورت نموده و سپس نتایج آن را به موکل خود انتقال می دهد. با توجه به اینکه حفظ بنیان خانواده دارای اهمیت بالایی است بنابراین، وکیل خانواده در گرگان در ابتدا تلاش می کند تا از روش های صلح و سازش بین زوجین، مشکل موردنظر را حل کند. در صورتی که تلاش او بی نتیجه باشد و طرفین تمایلی به سازش نداشته باشند، اقدام به طرح دعوا می کند. وی در کلیه مراحل دادرسی، مشاوره های دقیقی به موکل خود می دهد تا بتواند پرونده ی او را در کوتاه ترین زمان با بهترین نتیجه به پایان برساند. بروز دعاوی خانوادگی، پیامدهای ناگواری را در جامعه دارد به همین دلیل قانونگذار، قوانین حمایت از خانواده را وضع نموده است. پیچیدگی موجود در دعاوی خانوادگی باعث شده تا در زمان مواجه شدن با چنین مسائلی نیاز به استفاده از یک وکیل خانواده کاملا احساس شود.


وکیل حقوقی در گرگان


وکیل حقوقی در گرگان ، از سمت موکل خود اجازه دارد تا اقدامات لازم را در زمینه مسائل حقوقی وی در مراجع قضایی و غیر قضایی انجام دهد. بر این اساس، وکیل حقوقی می تواند تا نسبت به احقاق حقوق موکل خود، در محدوده ی اختیارات خود انجام وظیفه کند. به طور کلی وکلا می توانند در زمینه های مختلف کیفری، حقوقی و ... فعالیت کنند. البته تجربه های علمی نشان داده اند که هر وکیلی در یکی از زمینه های مذکور کارایی بیشتری داشته است و همچنین در برخی موارد علاقه ی وکلا به زمینه خاصی باعث شده تا بیشتر در این حوزه فعالیت نماید.
وکیل حقوقی در گرگان در زمینه ی خرید و فروش، امور تجاری و حقوقی شرکت ها و مطالبه ی ضرر و زیان آنها، انجام معاملات و قراردادها در بین افراد حقیقی و حقوقی در سطح ملی و بین المللی، امور خانواده و امور اجاره دخالت می نماید. او تخصص لازم را در مورد پرونده های حقوقی دارد و می تواند در رویارویی با مسائل حقوقی و دادرسی، موکل خود را راهنمایی نماید. هدف وکیل حقوقی در گرگان، حل مشکل موکل خود با استفاده از راهکارهای قانونی و درست می باشد. در صورتی که برای حل مشکل حقوقی خود نیاز به کمک دارید با شماره وکیل حقوقی در گرگان تماس بگیرید.

دفتر وکالت و خدمات حقوقی دکتر میرزایی نژاد

دکتر غلامرضا میرزایی نژاد
*وکیل پایه یک دادگستری
*دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی
*مشاور رتبه های برترآزمون های کارشناسی ارشد،قضاوت و وکالت

احمد میرزایی نژاد
*وکیل پایه یک دادگستری
*رتبه تک رقمی کانون وکلا
*سرتیفیکیت  حل و فصل اختلافات مالی و بازرگانی
*وکیل منتخب کمیساریای عالی سازمان ملل متحد

قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی:

*جرایم کیفری: کلاهبرداری ، سرقت ، مواد مخدر، قاچاق ،قتل، ضرب و جرح ، چک بلامحل ، ترک انفاق، کلاهبرداری، اختلاس، رشاء و ارتشاء، جعل و تزویر

* دعاوی حقوقی : مطالبه طلب، چک ، دعاوی تجاری ، ثبتی و ملکی، خلع ید، اثبات مالکیت ، تخلیه، اجاره ، قرارداد کارگر و کارفرما، غصب، تصرف عدوانی، مطالبه وجه سفته

* دعاوی خانواده: مهریه، طلاق، طلاق توافقی، نفقه، تمکین، اجرت المثل، حضانت، ملاقات طفل، نشوز، شروط ضمن عقد ازدواج

*دیه و تصادفات:  تصادفات رانندگی، دیه، بیمه شخص ثالث، رانندگی بدون بیمه یا گواهینامه، فرارکردن راننده مقصر، تصادفات منجر به جرح و خسارت

*دعاوی مالی: دعاوی مالی، بانکی، بیمه ای، قراردادهای تجاری و بازرگانی، ملکی و ثبتي، وصول مطالبات، تنطیم قراردادهای مالی و بازرگانی

دفاع در کلیه مراجع قضایی و غیر قضایی :
دادگاه های عمومی و انقلاب، دادسرای عمومی و انقلاب، دادگاه های تجدید نظر، دادگاه های کیفری ١و٢،دادسرا و دادگاه نظامی، دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور، مراجع حل اختلاف مالیاتی، مراجع حل اختلاف ثبتي، مراجع حل اختلاف کار، کمیسیون های ماده١٠٠، ماده٩٩و... شهرداری و سایر مراجع

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
گرگان، خیابان ولیعصر (عج)، نبش عدالت 5، مجتمع آپادانا طبقه 3

موقعیت