Skip to main content

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران | دکتر هیپنوتیزم در تهران

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران ، فردی است که تخصص و مهارت کافی را در این زمینه دارد. او می تواند با استفاده از تکنیک های خاصی، علت مشکل را ریشه یابی نماید و برای حل آن راهکارهایی پیشنهاد دهد. بسیاری از افراد با شنیدن واژه هیپنوتیزم تصور می کنند که یک حالت خواب مانند است.
اما باید توجه داشت که فرد هیپنوتیزم شده، تمرکز بالایی دارد. هیپنوتیزم، یک حالت ذهنی است که شباهت زیادی به خلسه دارد. در این حالت، توجه، تمرکز و پیشنهاد پذیری فرد افزایش می یابد. در این آگهی می خواهیم شما را با بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران آشنا کنیم.



بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران


بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران ، در درجه اول روان درمانگر و روانشناس خوبی است. او تحصیلات روانشناسی دارد و از تبحر لازم در روان درمانی برخوردار می باشد. بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران برای درمان از انواع روان درمانی استفاده می کند. زیرا هیپنوتیزم یک روش درمانی مستقل نیست. بیش از 100 روش برای هیپنوتیزم کردن افراد وجود دارد و یک روش برای افراد مختلف مناسب نیست.

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران بر تکنیک های مختلف هیپنوتیزم تسلط دارد. همچنین او دارای تجربه های کافی می باشد و به درستی آموزش دیده است. بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران، فرد بیمار را قضاوت نمی کند و با دقت به حرف ها و مشکلات او گوش می نماید تا راه حل مناسبی برای او پیدا کند. اگر شما نیز از استرس شدید، اضطراب و مشکلات دیگر رنج می برید برای درمان به بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران مراجعه نمایید.


بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران


بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران ، برای درمان از مراحل مختلفی استفاده می کند. هیپنوتیزم به روش ‌های گوناگونی انجام می‌ شود و مراحل هر روش تفاوت ‌هایی با هم دارند. برخی از تکنیک ‌ها با چشم های باز و برخی دیگر با چشمان بسته انجام می ‌شوند. به طور کلی هیپنوتیزم 5 مرحله دارد.

مرحله اول پذیرش آن است. یعنی فرد باید قبول کند که هیپنوتیزم شود. زیرا هیپنوتیزم فرآیندی نیست که به زور انجام شود.

بعد از قبول کردن فرد، نوبت به تمرکز می رسد. تمرکز کردن و آرام سازی ذهن بسیار مهم است. اگر فرد نتواند تمرکز کند، فرآیند هیپنوتیزم با چالش رو به رو شده و انجام آن با شکست مواجه خواهد شد.
دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران برای آرامش و تمرکز از فرد می خواهد تا بدنش را در شرایط آرام و ریلکس قرار دهد. برای این کار فرد می تواند بنشیند یا دراز بکشد. او باید نفس خود را عمیق و منظم نماید. پس عمل دم را انجام داده و از 1 تا 5 در ذهن خود می شمارد. سپس نفس خود را نگه می دارد و از 1 تا 5 می شمارد. بعد از آن عمل بازدم را انجام داده و از 1 تا 5 می شمارد. این کار را 10 الی 15 بار تکرار می کند. با این عمل، فرد ذهن خود را آرام نموده و به خود تلقین می کند که می خواهد بخوابد. حداقل زمان برای انجام این مرحله، 5 دقیقه است.

مرحله سوم، تلقین می باشد. تلقین محرکی است که به انجام فرآیند هیپنوتیزم کمک می کند و فرد را در شرایط خواب عصبی قرر می دهد. تلقین و محرک ها می توانند دیداری (شمع) یا شنیداری (گوش دادن به صدای تیک تاک ساعت) باشند. برای محرک دیداری شمع، دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران از فرد می خواهد به نور شمع نگاه کند.
هیپنوتیزم در فرآیند تلقین، فرد را به آرامش می خواند و در تلقین هایش او را به خوابیدن تشویق می کند. دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران پس از تلقین از او می ‌پرسد که آیا به خواب رفته است؟ این خواب یک خواب طبیعی نیست و با خوابیدن معمولی تفاوت دارد.

مرحله بعدی، انجام فرآیند هیپنوتیزم توسط دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران می باشد. در این هنگام فرد هیپنوتیزم شده و می ‌توان از او پرسش‌ هایی نمود که در شرایط معمولی توان پاسخگویی به آنها را ندارد. فرد هیپنوتیزم شده می‌ تواند به سطوح عمیق ‌تر هوشیاری و ناخودآگاه ذهنش دسترسی داشته باشد. دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران در این هنگام به درمان کسی که هیپنوتیزم شده می‌ پردازد.

مرحله آخر، بازگشت است. در این مرحله فرد به کمک تلقین های دیداری یا شنیداری به شرایط طبیعی برمی گردد و از حالت هیپنوتیزم یا خواب مصنوعی بیرون می آید.
اگر قصد انجام هیپنوتیزم را دارید به دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران مراجعه نمایید.


دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران


دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران ، از این روش برای درمان مشکلات گوناگون استفاده می نماید. هیپنوتیزم درمانی یکی از روش‌ های کلاسیکی است که برخی از روانشناس ها برای ریشه‌ یابی و حل مشکلات مراجعین آن را انجام می دهند. هیپنوتیزم دارای کاربردهای متعددی است. اما به تنهایی هیچ اثر درمانی ندارد و در کنار روان درمانی، اثرات فوق العاده ای دارد.
دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران، کاربردهای آن را به 3 دسته توسعه و پیشرفت فردی، درمانی، تحصیلی و آموزشی تقسیم نموده است. هیپنوتیزم در درمان استرس شدید، افسردگی، شب ادراری، انواع ترس ها، زود انزالی، بی میلی جنسی و ... تاثیر دارد.
از کاربردهای دیگر هیپنوتیزم می توان به افزایش آرامش، تقویت حافظه، اصلاح حسادت، ترک سیگار و اعتیاد، لاغری پایدار و کاهش وزن و ... اشاره نمود. برای ارتباط با دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


دکتر هیپنوتیزم عالی در تهران


دکتر هیپنوتیزم عالی در تهران ، تمام مهارت خود را به کار می گیرد تا به مراجع خود کمک کند. برای انجام هیپنوتیزم باید شرایطی فراهم باشد. شرط اول، رضایت فرد مراجع است. او باید تمایل به هیپنوتیزم داشته باشد و باور کند که این روش امکان پذیر است. علاوه بر این لازم است تا آرامش خود را حفظ کرده و بر اعصاب خود مسلط باشد.
دکتر هیپنوتیزم عالی در تهران بر این باور است که به طور کلی تمام افراد را می توان هیپنوتیزم کرد. در این بین، کودکان و افراد خیال پرداز راحت تر هیپنوتیزم می شوند. 3 عامل مهم در هیپنوتیزم وجود دارد که شامل تمرکز فوق العاده، جداشدن ذهنی از محیط اطراف و تلقین می شوند.
به عقیده دکتر هیپنوتیزم عالی در تهران، هیپنوتیزم به 2 دسته خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم تقسیم بندی می شود. خود هیپنوتیزم توسط خود فرد و دگر هیپنوتیزم توسط شخص یا اشخاص دیگری انجام می شوند. نکته مهم این است که هیپنوتیزم باید توسط فردی آموزش دیده و با مدرک معتبر پزشکی صورت گیرد.
البته گاهی اوقات از هیپنوتیزم های معمولی، بیدار و خود به خودی هم نام برده می شود. اگر شما هم علاقمند به استفاده از این روش درمانی هستید و تمایل دارید تا هیپنوتیزم را تحت نظر یک فرد متخصص انجام دهید با شماره های دکتر هیپنوتیزم عالی در تهران تماس بگیرید.


آدرس دکتر هیپنوتیزم در تهران


آدرس دکتر هیپنوتیزم در تهران ، به راحتی در دسترس شما است. برای این منظور می توانید با شماره های موجود در این آگهی تماس بگیرید و آدرس محل موردنظر را دریافت کنید. دکتر هیپنوتیزم در تهران برای کمک به مراجعین خود از هیپنوتیزم درمانی استفاده می کند.
با استفاده از این روش می تواند بیماری های مختلفی مانند افسردگی، اضطراب، اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات خوردن و ... را درمان نماید. یکی دیگر از روش های هیپنوتیزم که معمولا در سایت های آنلاین و برنامه های تلفن همراه وجود دارد، هیپنوتیزم هدایت شونده است. در این روش با استفاده از ابزاری مانند دستورالعمل های ضبط شده و موسیقی، حالت خواب را به فرد القا می کند.
برخی افراد تصور می کنند که رازهای زندگی آنها از طریق هیپنوتیزم افشا می شود. در حالی که باید گفت چنین چیزی امکان ندارد و فقط با موافقت فرد و صلاحدید درمانگر امکان پذیر است. در صورت تمایل هم فرد باید استعداد انجام این کار را داشته باشد. بنابراین، به راحتی نمی توان رازهای زندگی افراد را افشا نمود. یک درمانگر متعهد هرگز بدون رضایت بیمار ، در این زمینه اقدامی نمی کند. از طریق تماس با شماره های درج شده در آگهی می توانید آدرس دکتر هیپنوتیزم در تهران را به دست آورید.


هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در تهران


هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در تهران ، به درمانگر و روشی که برای هیپنوتیزم به کار می برد، بستگی دارد. هیپنوتیزم افراد در چندین مرحله انجام می شود. تعداد جلسات مراحل اولیه درمان با توجه به استعداد هیپنوتیزم پذیری فرد مراجعه کننده تعیین می شود.
برای رسیدن به نتایج مطلوب باید در چندین جلسه هیپنوتیزم درمانی شرکت کرد. در مراحل بعدی ممکن است نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد. دکتر هیپنوتیزم در تهران تعداد این جلسات را با توجه به نوع و شدت مشکل مشخص می کند. بنابراین افراد نباید انتظار داشته باشند که با یک جلسه مشکل آنها رفع شود.
در جلسات هیپنوتیزم درمانی، گام های مختلفی طی می شود که در آنها فرد آمادگی لازم را برای هیپنوتیزم پیدا کند. از جمله آنها می توان به آرامش، پیشنهاد، مهارت های مقابله ای و جستجو در تجربیات گذشته اشاره کرد. برای اطلاع از هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

کاربردهای هیپنوتیزم :


رهایی از خاطرات تلخ گذشته

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

تقویت مکانیزمهای دفاعی بدن

تقویت حافظه و یادگیری

تقویت توجه و تمرکز

دردهای عصبی و بیماریهای سایکو سوماتیک

درمان اضطراب ،استرس ،وسواس فکری -عملی، افسردگی ،مشکلات جنسی ،پانیک ، فوبیا، ترس ،بی خوابی ،کابوس

ترک سیگار و الکل

درمان میگرن

کاهش وزن و لاغری

افزایش آرامش

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت