Skip to main content

بهترین دکتر زیبایی | کلینیک بیتا

بهترین دکتر زیبایی ، بهترین دکتر زیبایی در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. علاقه زیاد افراد به زیبا بودن باعث شده تا فعالیت های بهترین دکتر زیبایی مورد استقبال همه اقشار مردم قرار بگیرد. بهترین دکتر زیبایی از دانش و مهارت بالایی برخوردار است و برای جراحی از جدیدترین متد و دستگاه ها استفاده می کند.


بهترین دکتر زیبایی 

بهترین دکتر زیبایی دارای تجربه زیادی در زمینه جراحی است و تخصص او باعث می شود تا افراد با آسایش خاطر به او مراجعه کنند. زیبایی چهره تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم و به خصوص جوانان برای داشتن چهره ی دلخواه خود به بهترین دکتر زیبایی مراجعه می کنند. هدف بهترین دکتر زیبایی ، جوانسازی، زیباسازی و هماهنگ سازی اجزای بدن بیمار است. بهترین دکتر زیبایی فردی متبحر است که با استفاده از تجربه و دانش خود بهترین روش را برای جراحی انتخاب می کند. بهترین دکتر زیبایی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بیمار به خواسته خود برسد.
وقتی در مورد بهترین دکتر زیبایی صحبت می کنیم ذهن بسیاری از افراد به سمت جراح بینی کشیده می شود. البته نمی توان به این افراد خرده گرفت چرا که تعداد اعمال جراحی بینی روز به روز در حال افزایش می باشد. امروزه استقبال زیادی از انواع جراحی های زیبایی توسط جوانان شده است. در این بین، جراحی بینی جایگاه ویژه ای دارد. افراد به دلایل مختلفی به بهترین دکتر زیبایی مراجعه می کنند. برخی به دلیل نواقص موجود در چهره و اندام خود، دسته ای برای زیبایی بیشتر، بعضی به دلایل چشم و هم چشمی، بدن خود را به تیغ جراحی بهترین دکتر زیبایی می سپارند.

تاریخچه جراحی زیبایی 


مطالعه متون تاریخی نشان می دهد که روش های جراحی ترمیمی در 2000 سال پیش از میلاد در کشور هند به کار می رفت. سوشروتا به عنوان پدر جراحی در جهان شناخته می شود. او اقدامات موثری را در زمینه جراحی پلاستیک و آب مروارید در سده 6 پیش از میلاد انجام داد. تجارب و فعالیت های پزشکی سوشروتا و چاراک در 750 میلادی به زبان عربی ترجمه شدند. بعدها، این آثار به اروپا انتقال یافتند. تاریخچه جراحی به شکل امروزی، به کشور ایتالیا بازمی گردد. در دوره نوزایی، یک جراح ایتالیایی در این زمینه فعالیت می کرد که اهالی کلیسا او را به جرم دخالت در کار خدا مجرم شناخته و مطرود کردند. در سال 1827 یک جراح امریکایی به نام Mettauer John Peter اولین جراحی ترمیم شکاف کام را انجام داد.
تاریخچه ترمیم و بازسازی اعضای بدن به کمک جراحی پلاستیک مربوط به اوایل قرن 20 است. پیشرفت های زیادی در علم اتفاق افتاده که باعث شده تا اعمال جراحی زیبایی با حجم بیشتر و کیفیت بهتری در کشورهای مختلف انجام شود. امروزه جراحی های زیبایی به صورت روتین در سراسر جهان صورت می گیرد.

تاریخچه جراحی زیبایی در ایران 


تاریخچه عمل زیبایی در ایران، به بیش از 50 سال می رسد. امروزه ایران به عنوان یکی از قطب های مهم اعمال جراحی پلاستیک در منطقه شناخته می شود و هر ساله عمل های زیادی توسط بهترین دکتر زیبایی در آن انجام می شود. هزینه های پایین و کیفیت بالای اعمال جراحی زیبایی باعث شده تا مشتریان خارجی این نوع جراحی بسیار زیاد باشند.

دلایل مردم برای انجام اعمال جراحی زیبایی 


زیبایی مقوله ای است که مورد توجه تمام افراد جامعه می باشد. بسیاری از جوانان با هدف زیبایی بیشتر اقدام به جراحی می کنند. برخی از آنها علت گرایش به اعمال جراحی را داشتن پوستی شاداب، تناسب اجزای صورت با هم، خوش فرم بودن، بدون چروک بودن و پیشگیری از پیری عنوان می کنند. البته اینها تنها دلایل استقبال از اعمال جراحی زیبایی نیستند، عوامل دیگری مانند عدم رضایت افراد از تصویر ذهنی از جسم، اختلال زشتی، عوامل روانشناختی و اجتماعی بین فردی، سابقه جراحی در خانواده و دوستان، عوامل فرهنگی، تبلیغات رسانه ای (تلویزیون، ماهواره، مجله ها، اینترنت، ستاره های سینما) در میزان رغبت جوانان به جراحی های زیبایی بسیار تاثیرگذارند.

راه های انتخاب بهترین دکتر زیبایی 


جراحی زیبایی طرفداران زیادی دارد و گاهی اوقات موجب نجات جان یک فرد می شود. علاوه بر این تاثیر زیادی بر روحیه افراد و عملکرد بدن آنها دارد. بسیاری از افراد، بهترین دکتر زیبایی را با توجه به شهرت و مهارت او انتخاب می کنند. در این راستا، با یک جستجوی ساده در زمینه کارنامه کاری و سوابق او اطلاعات کافی را بدست می آورند. برخی از افراد هم با پرس و جو از کسانی که انواع عمل های جراحی زیبایی را انجام داده اند، بهترین دکتر زیبایی را انتخاب می کنند. یک راه ساده هم، جستجو در گوگل است.
بسیاری از بیماران بعد از تحقیق برای انتخاب بهترین دکتر زیبایی، اقدام به بررسی سوابق او می کنند. در این راستا با مراجعه به سایت ها یا مطب دکتر، نتایج جراحی های زیبایی او را ارزیابی می نمایند. سوابق موفقیت آمیز بهترین دکتر زیبایی باعث جلب اعتماد مشتریان می شود.

ویژگی های بهترین دکتر زیبایی 


بهترین دکتر زیبایی فردی خبره است که به متدهای روز دنیا آشنایی دارد. او در زمینه جوانسازی پوست، کاشت مو، ایجاد تناسب اندام و ... فعالیت می کند. برای رسیدن به هدف خود از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده می کند. بهترین دکتر زیبایی دارای اخلاق حرفه ای و وجدان کاری بالایی است. در اولین گام به صحبت های بیماران خود گوش داده و دیدگاه ها و درخواست های آنها را مورد توجه قرار می دهد.
بهترین دکتر زیبایی در مورد نحوه و روش عمل با بیمار خود مشاوره کرده و وضعیت فعلی و تغییر و تحولات پس از جراحی را برای او بازگو می کند و از این طریق ذهن بیمار را در مورد نتایج عمل، روشن می کند. یک دکتر زیبایی خوب در زمینه پیاده سازی انواع تئوری های موجود در حوزه جراحی های زیبایی، بسیار توانمند است. وی ارتباط موثری با بیمار خود برقرار می کند و برای بهبود روند جراحی و کاهش استرس بیمار نهایت تلاش خود را انجام می دهد.

خدمات متنوع بهترین دکتر زیبایی 


بهترین دکتر زیبایی ، خدمات متنوعی مانند جوانسازی صورت (لیزر، بوتاکس، پر کننده ها، لیفت صورت، پلک، گردن و ابرو)، جراحی سینه (کاشت، لیفت یا کوچک کردن)، کانتورینگ صورت (جراحی بینی، چانه یا پروتز گونه)، کانتورینگ بدن (لیپوساکشن، ژنیکوماستی، شکم پهلو)، جراحی پلاستیک ( تمرکز بر روی نواقص مادرزادی جهت بازسازی چهره ای طبیعی با عملکرد معمولی) را به بیماران عزیز ارائه می دهد. بهترین دکتر زیبایی تمرکز خود را بر روی بهبود زیبایی ظاهر، تقارن در چهره و تناسب افراد قرار می دهد.

برخی از پرطرفدارترین اعمال جراحی زیبایی 
جراحی سینه : یکی از پرطرفدارترین اعمال جراحی است که توسط بهترین دکتر زیبایی انجام می شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلف از اندازه و فرم سینه های خود رضایت ندارند. این افراد می توانند برای کاشت پروتز، سفت کردن سینه (فرم دهی) و یا کوجک کردن سینه به بهترین دکتر زیبایی مراجعه نمایند. 
لیپوساکشن : بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند مصرف بش از اندازه غذاهای فست فودی، وراثت، عدم تغذیه مناسب، ورزش نکردن و. .. از  وجود چربی در قسمت های مختلف بدن خود رنج می برند. بیشتر اوقات این جربی در شکم و پهلوها جمع می شود. این افراد می توانند برای داشتن اندامی متناسب، به بهترین دکتر زیبایی مراجعه نمایند. در این روش با استفاده از حرارت، چربی های اضافی بدن از بین می روند و سپس توسط دستگاه مکش از بدن خارج می شوند.
پیکرتراشی : امروزه برخی از مردم به خصوص خانم ها برای اینکه از اندامی ایده آل برخوردار باشند، اقدام به پیکرتراشی می کنند. این امر به آنها کمک می کند تا زیبایی و تناسب اندام خود را بدست آورند. 
ابدومینوپلاستی : امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، عوامل موروثی، حاملگی، جراحی های ناحیه شکم، افزایش یا کاهش ناگهانی وزن دچار بدفرمی های شکم می شوند. اگر شما هم با چنین مشکلی روبه رو هستید می توانید به بهترین دکتر زیبایی مراجعه نمایید. او با استفاده از جراحی ابدومینوپلاستی این مشکل را برطرف می کند. جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی باعث از بین رفتن چربی و پوست اضافی شکم می شود. علاوه بر این، به بازیابی و سفت شدن بافت ماهیچه ای شکم کمک می کند.  
لیپوماتیک: یک نوع جراحی زیبایی است که در آن بافت های چربی از بدن خارج می شوند. امروزه با استفده از این روش افراد زیادی از چاقی نجات پیدا کرده اند.

نمونه هایی از عجیب ترین اعمال جراحی زیبایی 


1- گذاشتن چال گونه : برخی از افراد برای زیبایی بیشتر چهره خود، یک عمل زیبایی انجام می دهند که با بیهوشی موضعی همراه است. دکتر زیبایی درون لب پایین فرد و در قسمت داخلی گونه او یک بخیه می زند تا در زمانی که فرد می خندد، مانند یک چال گونه طبیعی به نظر برسد. این جراحی، یک عمل دائمی بوده و برگشت ناپذیر می باشد.
2- برداشتن چربی گونه : این جراحی با نام کوچک کردن گونه هم شناخته می شود. در این جراحی، چربی های گونه با هدف لاغرتر شدن کناره ها و برجسته تر شدن گونه ها برداشته می شوند. این یک عمل دائمی و برگشت ناپذیر است.
3- فیس لیفت ومپایر : در این عمل، برای جوانسازی و از بین بردن چروک های پوست صورت از تزریق خون استفاده می کنند. به این صورت که خون بیمار را استخراج کرده و دوباره مورد استفاده قرار می دهند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد

موقعیت