Skip to main content

بهترین تاتو ابرو در شرق تهران

بهترین تاتو ابرو در شرق تهران ، تاتو انواع مختلفی دارد که همه آن ها کاربرد زیبایی دارند ، و یا برای پوشاندن نواقص صورت و یا بدن استفاده می شود که در آرایشگاه ها انجام می پذیرد .


نکته ای که خیلی اهمیت دارد ، نباید تاتو را در هر مکانی و به دست هر کسی بسپارید . چون عدم رعایت نکات بهداشتی و اصولی باعث به وجود آمدن عارضه های پوستی می شود .

 

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو زیر مجموعه ای از تاتو ابرو است . هاشور که راهی بهداشتی‌ تر برای جایگزینی تاتو می‌باشد ، بدون درد و خونریزی انجام می‌گیرد و سبب می شود ابروها پرتر نشان داده شوند و سبب قرینه سازی ابروها نیز می شود . هاشور ابرو با انتقال رنگدانه ها، شکل ابرو و عدم تناسب آن را اصلاح می نماید  و با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو چهره را جوان تر نشان می دهد و ماندگاری آن معمولا بین شش ماه  تا نهایت ۲ سال است .  اصولا هر چه رنگ تیره تر باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت ولی متاسفانه رنگ های تیره ظاهر طبیعی نخواهند داشت .

 

 بهترین تاتو کار در شرق تهران :

 

 بهترین تاتو کار در شرق تهران را از ما بخواهید بهترین تاتو کار ابرو فقط با مجموعه باران را تجربه نمایید . پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تاتو باران که در شرق تهران واقع شده است، می باشد. این مجموعه با بکارگیری حرفه ا ی ترین اپراتورهای انجام خدمات تاتو سعی در جلب رضایت مشتری داشته و دارد.

 

بهترین مرکز تاتو ابرو در شرق تهران : 

 

بهترین مرکز تاتو ابرو در شرق تهران ، اگر که خیلی وقت است به دنبال یک مرکز تاتو خوب در شرق تهران هستید ما برایتان یکی از حرفه ای ترین مرکز های تاتو ابرو را آورده ایم که با مراجعه به این مرکز به هیچ عنوان پشیمان نمی شوید . این مجموعه با فعالیت حرفه ای و بهداشتی آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد . در ضمن فعالیتش محدود به مناطق بومی و محلی خود نیست بلکه از سراسر تهران برای انجام تتو به مرکز تاتو باران در پیروزی مراجعه می نمایند .

 

متخصص  تاتو ابرو در شرق تهران  :

 

متخصص تاتو ابرو در شرق تهران ،  مجموعه تاتو باران از تخصصی ترین مراکز موجود تاتو می باشد . این مرکز دارای کادری بسیار مجرب و کارآمد است . هاشور ابرو چیست؟ :از نظر علمی ثابت شده است که ابروها  همانند یک فیلتر در برابر گرد و غبار ، خاک و عرق عمل می کنند ، اما علاوه بر این ، در بیان احساسات نیز اهمیت اجتماعی بسیار قوی دارند . ابرو کامل و مناسب می تواند ظاهر شما را روشن تر و زیبا تر کند همینطور می تواند جوان و جذاب نیز بکند . 

 

مرکز تاتو ابرو در شرق تهران :

 

مرکز تاتو ابرو در شرق تهران ، مجموعه باران را به هیچ عنوان از دست ندهید یکی از بهترین و حرفه ای ترین مجموعه ها در زمینه خدمات تاتو هاشور می باشد . با مراجعه به این مرکز به هیچ عنوان پشیمان نمی شوید . 

کلبه خدمات مجموعه تاتو باران شامل :

هاشور 

سایه ابرو

خط لب

رژ لب

بن مژه 

میکروبیلدینگ

فیبروز

تتو بدن

قاب ابرو

تاتو ماژیکی

خط چشم

در ضمن متذکر می شویم همیشه ازاصالت  مواد تاتو آگاهی داشته باشید تا خدمات زیبایی شما نتییجه عکس نداشته باشد. مجموعه باران در کارنامه کاری خود هزارن مدل تاتو ابرو، چشم، تاتو لب، خط چشم و هاشور و ..... را دارد که می توانید برای دیدن انواع مدل ها به صفحه اینستگرام تاتو باران مراجعه نمایید.

هاشور ابرو:

 برای پرپشت نشان دادن ابروهای کم پشت کاربرد دارد. که ظاهری طبیعی برای ابروهایتان ایجاد می کند که انواع مختلفی دارد. هاشور ابرو میشکی، هاشور ابرو هایلایت، هاشور ابرو تیغ ماهی، هاشور ابرو سه بعدی، هاشور ماژیکی ابرو

سایه ابرو:

در این حالت کل ابرو به طور یکسان تاتو می شود فرق آن با دیگر تتوها ، در کم رنگ بودن آن نسبت به سابر تاتوهاست.

بن مژه:

از خدمات دیگر قابل ارائه توسط متخصصین تاتو باران می باشد. در این حالت رنگدانه ها  در لابلای ریشه مژه ها قرار می گیرد. و به مژه ها حالت پرتر نشان می دهد و حالت چشم را زیباتر می کند.

قاب ابرو:

برای کشیدن قاب ابرو از شابلون های مخصوص استفاده می کنند. این شابلون ها دارای طرح های گوناگونی هستند که به انتخاب شا و مدلی که به چهره شما بیاید بستگی داارد.

میکروبیلدینگ ابرو:

در میکرو بیلدینگ از ابزای به نام بلید استفاده می شود که دارای سوزن های ریز و متعددی است که ظرافت کار را دو چنئان می کند و کاملا بدون درد است و حالت فوق العاده طبیعی برای ابروهای شما به ارمفان می آورد. 

فیبروز:

این روش آریش ابرو دائمی نیست در این روش از سوزن های یکبار مصرف استقاده می شود . که مدل های مختلفی دارد 

اسپاین 3

اسپاین 5

اسپاین 6

آپر اسپاین

خط لب:

از تاتو خط لب برای پر رنگ نشان دادن لب هاا استفاده می شود . تاتو خط لب همچنین باعث از بین رفتن سیاهی دور لب خواهد شد .

تاتو بدن:

همانطور که همه می دانند تتو بدن تزریق مواد رنگی به وسیله دستگله تتو در زیر پوست می باشد . تاتو باران  در شرق تهران دارای هزاران الگو متناسب با سلیقه شما دارد و هر نوع مدل تاتویی که مورد دلخواه شماست را با بهترین مواد و رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد داد .

تاتو خط چشم به روش میکروپیگمنتتشن صورت می گیرد . دستگاه میکروپیگمنتشن دارای سوزن های ریز و یکبار مصرفی است که توسط وزارت بهداشت مورد تایید واقع شده است .

تاتو خط چشم چهار نوع مختلف دارد:

1- تاتو خط چشم ساده

2- تاتو بن مژه

3- هاشور مژه

4- تاتو شیدینگ چشم

رژ لب:

تاتو رژ لب مناسب کسانیست که لب های کوچکی دارتد و قصد دارند لب های خود را حجیم تر و پر رنگ تر  نشان دهند .

شما می توانید تمامی این خدمات را با بهترین برند مواد و بهره گیری از متخصصین مجرب ، از مجموعه تاتو باران ، تاتو ابرو در پیروزی بخواهید . تاتو باران معتبرترین کار تاتو در شرق تهران می باشد .

در ضمن برای ارتباط با ما آدرس تلگرام و اینستگرام ما در پایین صفحه درج شده است .

آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و آماده همکاری با سالن های شرق تهران هستیم .

با  تبلیغات در کتاب نقره ای سطح رقابتی خود را بالا ببرید  . 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت