Skip to main content

باغ تالار در شرق تهران | باغ تالار شرق تهران | باغ تالار نور

با کمال افتخار، بازگشایی مجدد مجلل‌ترین باغ تالار تشریفاتی شرق تهران، باغ تالار «نور» را به اطلاع شما سروران گرامی می‌رسانم.


باغ تالار در شرق تهران

باغ تالار در شرق تهران خدمات با کیفیتی را به عزیزان ارائه می دهد. امروزه بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی، ولیمه و ...، باغ تالار اجاره می کنند. انتخاب باغ تالار یک امر مهم است. اگر می خواهید برای مراسم ازدواج خود، باغ تالار اجاره نمایید، حداقل 6 ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی باید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا برنامه ها و تدارکات درست و به موقع انجام شوند. در این آگهی باغ تالار در شرق تهران را معرفی می کنیم.

باغ تالار در شرق تهران

باغ تالار در شرق تهران مکانی است که نمای سقف به شکل ساخته شده ندارد و در آن چمن کاری، درخت های تزئین شده، برکه ها و آبشارها، طاق و ستون های سر سبز و ... دیده می شوند. در بیشتر موارد زمانی که عروسی در فصل گرم سال باشد، باغ تالار اجاره می کنند. البته در برخی از باغ تالارها، با استفاده از سقف های کاذب و متحرک، فضایی ایجاد نموده اند تا مهمانان در فصول سرد سال ، در یک محیط گرم و دلنشین بتوانند از مراسم لذت ببرند. باغ تالار در شرق تهران یک فضای سبز بزرگ و زیبا دارد و به همین علت مورد توجه بسیاری از عروس و دامادهای جوان قرار می گیرد. در چنین مکانی، مراسم عروسی در یک فضای آرام و به دور از شلوغی برگزار می شود. اگر شما هم برای برگزاری مراسم ازدواج خود به دنبال باغ تالار هستید، با شماره های باغ تالار در شرق تهران تماس بگیرید.

 

باغ و تالار کلاسیک در شرق تهران

باغ و تالار کلاسیک در شرق تهران دارای وسعت زیادی است. این فضای سرسبز و زیبا محل مناسبی است تا افراد بتوانند لحظات شیرین و خاطره انگیزی را برای عزیزان خود خلق کنند. باغ و تالار کلاسیک در شرق تهران با یک طراحی منحصربه فرد، منظره ای چشم نواز ایجاد می کند. این مکان، یک فضای جذاب و شکوهمند برای برگزاری مراسم های مختلف می باشد. باغ و تالار کلاسیک در شرق تهران، خدمات با کیفیتی را به میهمانان عزیز ارائه می دهد. در این مجموعه برای راحتی و جلب رضایت عزیزان، امکانات متنوعی در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان گل آرایی، شمع آرایی، عکاسی، پارکینگ و ... را نام برد. برای ارتباط با باغ و تالار کلاسیک در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

باغ تالار عروس در شرق تهران

باغ تالار عروس در شرق تهران یک انتخاب مناسب برای عروس و دامادهایی است که می خواهند شب عروسی خود را به یاد ماندنی کنند. اگر شما هم در فکر اجاره یک باغ تالار مناسب هستید، باید به یکسری نکات توجه کنید. اول اینکه، ظرفیت باغ تالار با تعداد مهمانان شما متناسب باشد. باغ تالاری را انتخاب کنید که دسترسی به آن راحت باشد. کیفیت و نوع پذیرایی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید، وجود پارکینگ ، آسانسور، داشتن اتاق عقد، اتاق پرو، سرویس های بهداشتی مناسب و سیستم گرمایش و سرمایش می باشد. موسیقی و نورپردازی، گل آرایی، سبزه آرایی و نوع چینش میزهای پذیرایی برای مهمانان هم بسیار اهمیت دارند. با در نظر گرفتن تمام جوانب می تونید یک شب خاطره انگیز را تجربه کنید. باغ تالار عروس در شرق تهران آماده ی پذیرایی از مراسمات شما عزیزان می باشد. برای هماهنگی و بازدید از باغ تالار با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

قیمت باغ تالار در شرق تهران

قیمت باغ تالار در شرق تهران نقش مهمی در انتخاب باغ تالار دارد. عروس و دامادهای جوان تلاش می کنند تا با توجه به بودجه ی خود، باغ تالار مناسب را اجاره نمایند. قیمت باغ تالار در شرق تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، زمان برگزاری مراسم است. هزینه برگزاری مراسم در اعیاد، مناسبت های مختلف و روزهای آخر هفته بیشتر از زمان های دیگر است.از دیگر عوامل مهم در قیمت باغ تالار در شرق تهران می توان مکان باغ تالار، ظرفیت میزها، دکوراسیون ، قیمت امکانات و خدمات (پارکینگ، فضای رختکن، محل بازی کودکان و ...)، تشریفات عروسی، کیفیت پذیرایی و متراژ باغ عروسی را نام برد. برای اطلاع ازقیمت باغ تالار در شرق تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

باغ تالار ارزان در شرق تهران

باغ تالار ارزان در شرق تهران گزینه ای مناسب برای افرادی است که بودجه ی چندانی برای برگزاری مراسم خود ندارند. شرایط اقتصادی موجود در جامعه باعث شده تا همه افراد نتوانند مراسم و جشن های خود را در تالار و باغ تالارهای لوکس برگزار نمایند. از طرفی، شب عروسی، یک شب خاص است و همه دوست دارند تا در بهترین شرایط مراسم خود را برگزار نمایند. این امر موجب شده تا همواره افراد به دنبال اجاره باغ تالار ارزان باشند. آنها می توانند زمان مراسم خود را طوری انتخاب کنند که از تخفیفات باغ تالار بهره مند شوند. همان طور که گفتیم برگزاری مراسم در اعیاد و مناسبت های خاص هزینه بیشتری دارد.
کسانی که به دنبال باغ تالار ارزان در شرق تهران هستند، می توانند تاریخ برگزاری مراسم خود را در فصول پاییز و زمستان یا روزهای وسط هفته قرار دهند. به این ترتیب می توانند از تخفیف های ویژه ی باغ تالار بهره مند شوند. این فرصت زمان مناسبی است تا عروس و دامادهای جوان با صرف هزینه ای کمتر، مراسم خود را برگزار نمایند. اگر شما هم می خواهید از چنین فرصتی استفاده نمایید با باغ تالار ارزان در شرق تهران تماس بگیرید. شماره های ثبت شده در آگهی متعلق به باغ تالار ارزان در شرق تهران می باشند. 

 

بهترین باغ تالار در شرق تهران

بهترین باغ تالار در شرق تهران با بهره گیری از زیبایی های طبیعت، فضایی دلنشین و زیبا برای عزیزان فراهم نموده است. وجود گل و گیاه و سرسبزی محیط باعث شده تا نیاز کمتری به تزئینات باشد. تیم تشریفات این باغ تالار، افرادی حرفه ای هستند که خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند. نحوه ی پوشش پرسنل تالار، نوع برخورد کارمندان و نوع سرویس دهی بهترین باغ تالار در شرق تهران بسیار مناسب است. چیدمان وسایل و دکوراسیون این باغ تالار به گونه ای است که یک تصویر چشم نواز ایجاد می کند. از  دیگر ویژگی های بهترین باغ تالار در شرق تهران می توان محوطه آرایی، نورپردازی، موسیقی، نظافت و ... را نام برد. مدیریت بهترین باغ تالار در شرق تهران، از تمام امکانات برای برگزاری یک مراسم دلنشین بهره می برد. وی تمام امور را به دقت و با حساسیت خاصی برنامه ریزی می کند تا هیچ مشکلی در برگزاری مراسم ایجاد نشود.اگر تمایل دارید تا از خدمات بهترین باغ تالار در شرق تهران بهره مند شوید، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

 

باغ تالار کوچک در شرق تهران

باغ تالار کوچک در شرق تهران فضایی مناسب برای افرادی است که می خواهند مراسم و جشن های خود را در یک فضای صمیمی برگزار نمایند. باغ تالارهای کوچک مزایای زیادی دارند. کسانی که تمایل دارند تا مراسم کوچکی بگیرند، می توانند از خدمات باغ تالار کوچک در شرق تهران بهره مند شوند. از مزایای باغ تالارهای کوچک می توان به مدیریت هزینه ها، جمع بودن مهمانان و جلوگیری از پراکندگی آنها، تمرکز بیشتر روی مراسم و پذیرایی بهتر اشاره کرد. با استفاده از باغ تالار کوچک می توانید هزینه های عروسی خود را کاهش دهید. کسانی که می خواهند مراسم نامزدی و عروسی خود را به صورت خودمانی و جمع و جور برگزار کنند، می توانند با شماره های باغ تالار کوچک در شرق تهران تماس بگیرند. 

با درود فراوان، افتتاح مجدد « باغ تالار نور» با مدیریت جدید را به اطلاع سروران گرامی می رسانم.

مشخصات و امکانات مجموعه:

فاصله زمانی از میدان نوبنیاد ۲۵ دقیقه(منطقه کرشت).
ظرفیت سالن یک ۲۶۰ نفر.
ظرفیت سالن دو ۲۶۰ نفر.
ظرفیت پذیرایی فضای باز(فصول گرم)۲۵۰ نفر.
امکانات و تجهیزات:
سرویس مبلهظروف هتلی و لاکچرینورپردازی دیجیتال۳۰ متر مربع دنس فلور۲۰۰ اینچ تلویزیون شهری با دات ۳,۹سیستم صدابرداری کاملا حرفه ایسرمایش و گرمایش تهویه مطبوعفضای باز وسیع با چمن مصنوعی کامل۲ ست شاه نشین روستیکجایگاه ویژه سفره عقد در فضای بازجایگاه ویژه برش کیک در فضای بازآبنمالابیآتلیه سیار کاملا مجهزپارکینگورودی دیزاین شده و ...
برای اطلاع از مبالغ ورودی و منوها لطفا واتس اپ پیغام بدین.

«شبی رویایی را در مجموعه باغ تالار نور تجربه خواهید کرد.»

منوی غذا و پذیرایی باغ تالار نور:

با درود فراوان، باغ تالار قصر نور تقدیم می‌کند؛

🍲منوی شام (دیس پرس):

کوبیده (۱۲۰گرمی)
ج
وجه کباب(۱۲۰گرمی)
پلو زعفرانی(روغن کرمانشاهی)
سالاد فصل و سالاد اندونزی ظرفی یا سالاد فصل تک نفره
دسر تک نفره شات
نوشابه قوطی،دوغ،آب معدنی

🍹منوی پذیرایی:
میوه ۵ رنگ دستچین فصل(هر نفر ۸۰۰گرم)
شیرینی تارت و تر ریز یا خشک مخصوص(هر نفر ۱۵۰گرم)

آب میوه طبیعی با تنوع:
آب هندوانه،آب طالبی( یا پرتقال در فصول سرد)،شیرموز،آیس کافی موهیتو، آلبالو
سرو چای و نسکافه نامحدود
سرویس مبله استیل  و ظروف هتلی.
بار شمع ورودی سالن.(ولکام)
یک نفر مهماندار به ازای هر ۱۵ نفر مهمان.
یک نفر سر مهماندار.

🍲منوی شام (سلف سرویس):
باقلاپلو باگوشت گوسفندی(فقط ران گوسفندی،بدون استخوان)
زرشک پلو با مرغ(ران دو تکه)
شیرین پلو با مرغ(ران دو تکه)
پلو زعفرانی
آلبالو پلو با کوفته ریزه(برنج هاشمی درجه یک و روغن کرمانشاهی و زعفران اعلا)
ته چین مرغ
خورشت فسنجان با گوشت قلقلی
جوجه کباب ران۲۵۰ گرمی(۷۰درصد)
سالاد ها:فصل، کلم ، اندونزی ، شیرازی ، روس ، بروکلی ، سزار.
ماست و خیار،کشک و بادمجان،کوفته تبریزی،انواع دلمه،خوراک سبزیجات گرم.
انواع دسر شات تک نفره.
نوشابه قوطی،دوغ،آب معدنی.

🍹منوی پذیرایی:میوه ۵ رنگ دستچین فصل(هر نفر ۸۰۰گرم).
شیرینی تارت و تر ریز یا خشک مخصوص(هر نفر ۱۵۰گرم).
انواع آب میوه های طبیعی(۶ رنگ،نا محدود).
سرو چای و نسکافه(نا محدود).
کیک عروس و داماد ویژه قصر نور.سرویس مبله استیل و ظروف هتلی.
گل آرایی و شمع آرایی بخش های: جایگاه عروس و داماد،میزهای مهمان،میزهای VIP.
بارشمع ورودی(ولکام)
یک نفر مهماندار به ازای هر ۱۵ نفر مهمان.
یک نفر سر مهماندار.

«شبی رویایی را در قصر نور تجربه خواهید کرد»

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
جاده قدیم جاجرود،جنب پارک فناوری(روبروی شهرک پردیس)،کرشت،انتهای بلوار خلیج فارس،اول جاده ماملو،اولین کوچه سمت چپ(کوچه کاوه) پلاک 15 باغ تالار نور

موقعیت