Skip to main content

امداد خودرو در لویزان

برخی از شرکت های خدمات رسانی و یا برخی از شرکت های خودروسازی به منظور رفاه بیشتر رانندگان وسایل نقلیه در جاده ها و خیابان ها، اقدام به ارائه خدمات تعمیر و حمل و نقل انواع خودروهای از کار افتاده و یا مانده در جاده ها می کنند. پس اگر خودرویی بر اثر تصادف و یا خرابی در جاده متوقف شد و توان حرکت نداشت در این حالت استفاده از خدمات امداد خودرو بهترین و معقول ترین شیوه می باشد. شما در این حالت باید با امداد خودرو تماس بگیرید و آماده ارائه خدمات هر چه سریعتر از این مرکز باشید.


امداد خودرو در لویزان


امداد خودرو در لویزان ، در صورت تماس با مرکز امداد خودرو، کارشناسان مرکز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما خواهند بود. سپس اقدام به اعزام امدادگران خودرو به محل در کمترین زمان خواهد شد. کارشناسان فنی ما از جمله اقداماتی که در محل انجام می دهند پنچرگیری، سوخت رسانی به خودرو، تعویض زاپاس، باتری کمکی، تعویض روغن، تعویض تسمه تایم، برطرف نمودن عیوب برق رسانی و سوخت رسانی خودرو و در نهایت در صورت روشن نشدن، انتقال خودرو به تعمیرگاه خواهد بود. امداد خودرو در لویزان، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان در سراسر شهر تهران می باشد.


خودروبر در لویزان


خودروبر در لویزان ، اگر بخواهم مهم ترین خدمات امداد رسانی خودرو را نام ببریم می توان به تعمیرات سیار، خدمات تمام وقت و سریع، حمل و نقل ایمن خودرو را بیان نمود. شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که وسیله نقلیه تان در جاده مانده و قادر به حرکت نیست با ما تماس داشته شید و از خدمات مکانیکی، مکانیک فورِی، تعمیر خودرو در محل با قیمت مناسب بهره مند شوید. خودروبر در لویزان تمامی این خدمات را با کمک استادکاران فنی و پرسنل مجرب انجام خواهد داد.


یدک کش در لویزان


یدک کش در لویزان ، دستگاه یدک کش وسیله ای است که برای جابجایی انواع ماشین در انواع سایز و وزن استفاده می شود. یدک کش ها به عنوان تجهیزات ترافیکی و ماشین آلات راهسازی بوده که قادرند با کمک توانایی هایشان خودرو را بکسل کرده و آن را به مکان مورد نظر انتقال دهند. این یدک کش ها شامل وانت ها و نیسان های بالای دو تن می باشند ، که همانند جرثقیل ها از سیستم هیدرولیک و اهرم تشکیل شده اند. عموما از یدک کش ها برای مسافت های کوتاه استفاده می شوند. برای درخواست یدک کش در لویزان با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


امداد خودرو ارزان در لویزان


امداد خودرو ارزان در لویزان ، هزینه امداد خودرو با توجه به نوع و وزن ماشین، نوع حمل، مسافت طی شده، تعمیرات در محل و یا تعویض قطعه، صدور بیمه نامه متفاوت می باشد. هرینه های توقف بنابر خواسته مشتری به تعرفه ها اضافه خواهد شد. تمامی نرخ های اعلام شده توسط این مرکز، نرخ مصوب بوده و هیچ گونه هزینه اضافه و خارج از تعرفه از مشتریان اخذ نخواهد شد. برای اینکه از خدمات امداد خودرو ارزان در لویزان استفاده نمایید می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


یدک کش ارزان در لویزان


یدک کش ارزان در لویزان ، از جمله خدمات قابل ارائه توسط این مرکز، حمل خودرو با نیسان تسمه ای، حمل خودرو معمولی با نیسان چرخگیر هیدرولیک، حمل و نقل خودروهای وارداتی و لوکس، حمل خودرو وارداتی با چرخگیر، حمل و نقل خودرو معمولی با خودروبر، حمل و نقل خودرو در رمپ، تعمیرات انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل و غیره می باشد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


کفی خودروبر در لویزان


کفی خودروبر در لویزان ، برای انتقال خودرهای صفر و لوکس و یا خودروهای که به هیچ عنوان قادر به حرکت نمی باشند از کفی های خودروبر استفاده می کنند. به عبارتی ماشین ها برای حمل بر روی این کفی ها سوار می شوند. خودرو سوار نوع جدیدی از وسایل حمل و نقل هستند که با استفاده از جک های هیدرولیکی قادرند زاویه کفی حمل خودرو را با توجه به وضعیت جاده تغییر دهند. این خودروبرها تمام هیدرولیک، نسبت به یدک کش ها و چرخگیرها ایمن تر و سریع تر می باشند. برای درخواست کفی خودروبر در لویزان با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


خودوبر ارزان در لویزان


خودروبر ارزان در لویزان ، شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس از خدمات تضمین شده و ایمن خودروبر ارزان در لویزان بهره مند شوید. تیم تخصصی این مرکز امداد خودرو به دلیل حسایت بالا، از افراد مجرب و خبره برای حمل خودرو تشکیل شده است. یکی از انواع خودروبرها خودروبر جرثقیل دار می باشد. این خودروبر از کامیونت 6 تنی با جرثقیل هیدرولیک دار تشکیل شده است. این نوع خودروبر قادر است خودرو را با چهار چرخ ثابت، بلند کرده و آن را بر روی کفی قرار دهد و سپس آن را به محل مورد نظر حمل کند.


درخواست خودروبر در لویزان


درخواست خودروبر در لویزان ، یکی دیگر از انواع خودروبرها، خودروبر کامیونت می باشد. این خودروبرها دارای جرثقیل نبوده و دارای کفی متحرک می باشند. در این صورت خودرو توسط وینچ بر روی کفی قرار داده می شود. در بحث ایمنی، این خودروبرها نیز درجه امنیت بالایی دارند و خودرو با ایمنی بالایی جابجا خواهد شد. برای درخواست خودروبر در لویزان با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


حمل خودرو با نیسان در لویزان


حمل خودرو با نیسان در لویزان ، این مرکز امداد خودرو با ارزان ترین تعرفه ها برای حمل و نقل خودرو به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل با بهره گیری از خودروبرها، کفی خودروبر، خودروبر کامیونت، خودروبر نیسان، خودروبر جرثقیل دار بهترین و با کیفیت ترین خدمات حمل و نقل جاده ای را به خود اختصاص داده است. برای درخواست حمل خودرو با نیسان در لویزان با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


هزینه کفی خودروبر در لویزان


هزینه کفی خودروبر در لویزان ، امداد خودروبر قادر است خدمات خود را در حمل و نقل انواع خودرو در سراسر ایران مانند گمرک، نمایشگاه ها، نمایندگی ها و همچنین شماره گذاری ها ارائه دهد. این امداد خودرو آماده همکاری با تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی مانند پارکینگ های نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و شرکت هایی که نیاز به نیسان یدک کش و خودروبر برای انتقال خودروهای معمولی، سنگین و نیمه سنگین دارند، می باشد. برای استعلام هرینه کفی خودروبر در لویزان با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


حمل خودرو با خودروبر در لویزان


حمل خودرو با خودروبر در لویزان ، در نیسان یدک کش خودرو به کمک زنجیر در انتهای نیسان، متصل می شود در این حالت باید فنربندی عقب و شاسی نیسان یدک کش تقویت شود و در جلوی نیسان از سپرهای سنگین استفاده شود، وزن استاندارد این سپرها 100 تا 160 کیلوگرم می باشد. این امداد خودرو با بهره گیری از انواع خودروهای یدک کش استاندارد آماده ارائه خدمات با کیفیت خواهد بود. در ضمن این شرکت برای خدمات خود بیمه نامه نیز صادر می کند که معمولا برای حمل ماشین های صفر و یا لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت