Skip to main content

خودرو سوار تک در آجودانیه

اگر خودروی شما به دلایل نقص فنی نتواند حرکت کند، در هر زمان و مکان می توانید از طریق شماره های ثبت شده در آگهی با امداد خودرو در آجودانیه تماس بگیرید تا امدادگران متخصص و مجرب در سریع ترین زمان ممکن به محل آمده و پس از بررسی مشکل اتومبیل شما خدمات لازم را ارائه دهند و به رفع مشکل شما بپردازند. در واقع بیشتر این خدمات در راهها کشور به صاحبان خودروها ارائه می شود.


امداد خودرو در آجودانیه


امداد خودرو در آجودانیه ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خودروی شما در جاده دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت نباشد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی باشید که خود نتوانید مشکل خودرویتان را برطرف کنید، می توانید از امداد خودرو در آجودانیه تماس گرفته و از خدمات آنها استفاده نمایید. امداد خودور در آجودانیه در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و در صدد برطرف کردن مشکل شما بر می آید. از خدمات این مرکز می توان به تعمیر در محل، حمل خودرو خارجی، حمل خودرو داخلی و اعزام به تعمیرگاه، تعمیر خودروهای داخلی، تعمیر خودروهای خارجی، خودروهای ایران خودرو و سایپا اشاره کرد. روش ارائه خدمات امداد خودرو در آجودانیه به این شرح می باشد:
بعد از شماره گیری با مرکز امداد خودرو، امدادگران در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و به تعمیر خودرو می پردازند.
بعد از تمام شدن تعمیر خودرو، صاحب خودرو گزارش تعمیر و همچنین بازدید خودرو را تایید کرده و بعد یک نسخه گزارش را از امدادگر دریافت می نماید.
مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات سیار عبارتند از: مدارک شناسایی خودرو، اصل و کپی کارت ضمانت نامه که مخصوص تولیدات شرکت ایران خودرو که دارای کارت گارانتی هستند.

کفی خودروبر در آجودانیه


کفی خودروبر در آجودانیه ، با توجه به افزایش خرید خودرو و گسترش راهها وجاده ها نیاز به تجهیزاتی از جمله کفی خودرو بر بیشتر احساس می شود. از کفی خودروبر برای انتقال خودروها بر روی تریلر و کامیونت استفاده می شود که این روش یکی از کم خطرترین روش ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می باشد. کفی های خودروبر دارای ابعاد و انواع مختلف و همینطور قیمت های متفاوتی می باشد. از انواع کفی های خودروبر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تریلر خوردروبر: از این کفی خودروبر برای حمل چندین خودرو در مکان های بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد که خود دارای دو نوع حمل 8 خودرو و 6 خودرو می باشد.
خودروبر کامیونت یا خودروبر تکی: این نوع از کفی خودروبر دارای یک وینچ می باشد که برای حمل خودرو استفاده می شود.


کفی های خودروبر کاربردهای زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
حمل و نقل خودرورهای قدیمی
نقل و انتقال خودروهای سالم و تحویل درب منزل
جابه جایی خودروهایی که فاقد پلاک می باشد
حمل خودروهای تصادفی
در صورت نیاز به کفی خودرو بر در آجودانیه می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
حمل خودرو در آجودانیه
حمل خودرو در آجودانیه ، کفی های خودرو بر یکی از روش های مطمئن و ایمن برای نقل و انتقال خودرو می باشد که آسیب و صدمه ای به خودرو وارد نمی شود. کفی های خودروبری که مجهز به سیستم هیدرولیک هستند، علاوه بر اینکه عملیات جابه جایی را آسان می کند، حوادث را نیز کاهش می دهد. در هنگام حمل خودرو باید استانداردهای آن رعایت شود در غیر اینصورت ممکن است در هنگام جابه جایی به خودرو آسیب وارد شود و تمامی خودروبرها باید با این قوانین آشنا باشند. امروزه به دلیل افزایش خرید خودرو، استفاده از کفی های خودروبر افزایش یافته است به همین دلیل مرکز حمل خودرو در آجودانیه اقدام به نقل و انتقال خودروها از جمله انواع ماشین آلات صنعتی و خودروهای سواری به شکل چندتایی و تک، آماده خدمت رسانی به عموم می باشد. این مرکز با داشتن تیم حرفه ای و مجرب در تمام امور حمل خودرو در آجودانیه به مشتریان در خصوص جابه جایی و نوع آن مشاوره رایگان ارائه می دهد و به شکل 24 ساعته خودروبر به تمامی نقاط ایران ارسال می کند.


خودروبر در آجودانیه


خودروبر در آجودانیه ، خودروبر یکی از وسایل نقلیه می باشد که برای حمل و جابه جایی دیگر خودروها بکار می رود. این خودور دارای قابلیت تغییر زاویه کفی خودرو بر طبق نیاز راننده با استفاده از جک های هیدرولیکی و پنوماتیکی می باشد. این نوع از خودروبرها نوع جدیدی از جرثقیل ها محسوب می شود که در مقایسه با آن بسیار ایمن تر می باشد. در صورت نیاز به خودروبر در آجودانیه می توانید از طریق شماره های ثبت شده در آگهی با کارشناسان مشاوره رایگان گرفته و پس از آن خودرو مناسب خود را درخواست نمایید. خودروبرها در مواردی مانند انتقال خودرو به تعمیرگاه، فک پلاک خودرو و همینطور در مسافرت ها قابل استفاده می باشند.


خودروبر تک در آجودانیه


خودروبر تک در آجودانیه ، خودروبرها تجهیزاتی هستند که برای جابه جایی و حمل و نقل انواع خودرو بکار می رود که در میان مردم به ماشین بر هم معروف است. به دلیل افزایش خرید خودرو و گسترش خودروها استفاده از تجهیزاتی مانند خودروبرها بسیار بیشتر احساس می شود که جابه جایی و حمل را بسیار راحت می کند. این خودروبرها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: خودروبر تک و خودرو بر و تریلر خودرو بر.
خودروبر تک یا کامیونت از کفی خودروبر دارای یک وینچ می باشد که برای حمل خودرو استفاده می شود.


یدک کش در آجودانیه


یدک کش در آجودانیه ، امروزه بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی خودرو خود از خودروبر و یا یدک کش استفاده می کنند که تنها تفاوت این دو در نحوه حمل خودرو می باشد. یدک کش به همراه زنجیر و یا سیم بکسل اتومبیل را به قسمت نهایی قلاب یدک کش وصل کرده و تا مقصد می رساند. در صورتی که به یدک کش در آجودانیه نیاز دارید، می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


خودرو بر در آجودانیه


خودرو بر در آجودانیه ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خودرو شما در جاده به دلیل نقص فنی متوقف شده و دیگر قادر به ادامه حرکت نیست. در این مواقع و در صورت نبود خودرو های امدادگر می توان از خودرو بر در آجودانیه کمک گرفت. از دیگر کاربردهای خودرو بر این است که برای نقل و انتقال ماشین ها از آن استفاده می شود. در صورت استفاده از این نوع خودروبرها ایمنی بیشتری برای اتومبیل حمل شده ایجاد شده و راحت تر می توان آن را جابه جا نمود. در صورت نیاز به خودرو بر در آجودانیه می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.


خودروبر سیار در آجودانیه


خودروبر سیار در آجودانیه ، امکانات و تجهیزات مدرن و جدیدی می باشد که می تواند خودرورها را به شکل ایمن و آسان تر حمل کند. با توجه به استفاده بیشتر مردم از خودروها ، استفاده از این امکانات بیشتر از پیش احساس می شود که یکی از بهترین روش ها برای حمل خودروها است. استفاده از خودروبر سیار که دارای گارد در اطراف آن است، از آسیب رسیدن به خودرو جلوگیری می کند. خودروبر سیار در آجودانیه با داشتن سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل خودروهای مختلف در کوتاهترین زمان، آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد و هدف خود در کار را جلب رضایت مشتریان قرار داده است. تیم حرفه ای خودروبر سیار در آجودانیه دارای نیروهای متخصص و توانمند و همچنین متعهد، ارائه کننده انواع خودروبر های سیار می باشد. در صورت نیاز به خودروبر سیار در آجودانیه می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت