Skip to main content

اجرای پله گرد

طراحی و ایجاد پله در دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر زیادی در زیباسازی نمای داخلی دارد. استفاده از پله از گذشته نیز مورد توجه معماران ساختمان بوده است. مانند به کار گیری پله در عمارت ها و کاخ ها در قدیم. امروزه نیز ازطراحی پله در خانه های دوبلکس و ویلاها استفاده می شود.

پله گرد بتنی دوبلکس در کرج

پله گرد بتنی دوبلکس در کرج ، پله راه ارتباطی است که دو سطح جدا ازهم را به یکدیگر وصل میکند. پله های بتونی روشی ایده آل به منظور دسترسی به زیرزمین و طبقات بالایی در ساختمان های تجاری و مسکونی می باشد. راه پله های بتونی به همراه کف بتونی و نرده مناسب راه حل مناسب و ایمن برای دسترسی به طبقات بالایی است. پله گرد بتنی دوبلکس در کرج پله هایی هستند که به شکل قوس دایره ای می باشند. طراحی این پله ها معمولا در هتل ها و مراکز خرید که فضای بیشتری دارند، به چشم می خورد. پله گرد بتنی دوبلکس در کرج در طرح های مختلف صاف، گرد و .... طراحی می شوند.

اجرای پله گرد بتنی در کرج

اجرای پله گرد بتنی در کرج

اجرای پله گرد بتنی در کرج ، در مرحله اول توسط متخصصان از محل موردنظر بازدید می شود و تمام موارد اجرای پله اندازه گیری شود. همچنین اندازه استاندارد در پله گرد بسیار مهم است. اجرای پله گرد بتنی در کرج با درنظر گرفتن تمام استاندارد های اصولی و امنیت اجرایی توسط متخصصان حرفه ای انجام می شود.

مراحل اجرا پله گرد بتنی در کرج

مراحل اجرا پله گرد بتنی در کرج ، دقت در کیفیت، ابعاد، جنس پروفیل به کاررفته در پله، نوع سازه و مواردی از این قبیل از موارد مهم در ساخت پله است. از جمله متریال هایی که در ساخت پله می توان از آن ها استفاده کرد، عبارتند از: چوب، استیل، شیشه، بتن و .. . در مراحل اجرا پله گرد بتنی در کرج مجریان این مجموعه در ساخت پله، به وزن پله های بتنی مناسب با اسکلت ساختمان توجه دارند.

نصب پله گرد بتنی در کرج

نصب پله گرد بتنی در کرج ، پله ها در دو نوع دسته بندی می کنیم: از نظر شکل ظاهری و مصالح به کاررفته. در مقابل پله ها از نظر شکل ظاهری به دو شکل مستقیم و گرد تقسیم می شوند. پله های مستقیم، پلکانی هستند که هیچ پیچی نداشته و مستقیم اند. از این پله ها عمدتا در مکان هایی که فضای کافی دارند، استفاده می شود. پله های گرد در طول مسیر خود دارای پیچ هایی به شکل های مختلف می باشند. نصب پله گرد بتنی در کرج در انواع مختلف مانند: پیچ کامل، تزیینی و .. طراحی می شود.

اجرای پله گرد بتنی در کرج

نصاب پله گرد بتنی در کرج

اجرای پله گرد بتنی در کرج ، جهت نصب و طراحی انواع پله با رعایت ایمنی آماده ارائه خدمات می باشد. پله های گرد عمدتا به منظور زیبایی در ساختمان های دوبلکس اجرا می شود. راه پله ها انواع خاصی از جذابیت بصری را فراهم می کنند و فضای متفاوتی را در خانه تان ایجاد می کنند. از مزایای راه پله مستقیم امکان نصب آسان تر نرده ها در اطراف پله می باشد. نصاب پله گرد بتنی در کرج در زمینه نصب پله با رعایت استانداردهای ایمنی سابقه درخشانی دارد.

پله مارپیچ در کرج

پله مارپیچ در کرج ، نوعی از پله گرد است با این تفاوت که میزان چرخش این نوع پله 360درجه می باشد. شکل این پله از بالا به شکل صدف حلزون می باشد. در ساخت پله مارپیچ در کرج از فلز استفاده می شود، زیرا فلز از قدرت و امنیت بالایی برخوردار است. تعداد استاندارد قرارگیری پله 10تا12 پله پشت سر هم می باشد. اجرای پله مارپیچ در کرج با رعایت تمامی استاندارها زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی تان می دهد. اگر قصد اجرای پله مارپیچ در کرج را دارید، مشاوران ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

پله گرد بتنی پیش ساخته در کرج

پله گرد بتنی پیش ساخته در کرج

پله گرد بتنی پیش ساخته در کرج ، پله های پیش ساخته قبل از نصب در مکان مورد نظر ساخته می شوند. مزیت استفاده از این پله ها صرفه جویی در زمان نصب و هزینه ساخت و ساز می باشد. اگر قصد استفاده از پله پیش ساخته را دارید، باید تمام موارد طراحی و دوام سازه را در نظر بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوران و طراحان مجموعه پله گرد بتنی پیش ساخته در کرج در زمینه خرید و نصب پله کمک بگیرید. پله گرد بتنی پیش ساخته در کرج آماده دریافت سفارش های شما و ارائه در کمترین زمان می باشد.

فروش پله گرد بتنی در کرج

فروش پله گرد بتنی در کرج ، از دیگر موارد مهم در ساخت پله بتنی، مواد و متریال به کار رفته در آن است. از رایج ترین مواد در ساخت انواع پله، بتن می باشد. نکته قابل توجه دیگر در اجرای پله، طراحی نرده در اطراف پله بوده که بسیار حائز اهمیت است. استفاده از نرده می تواند در انواع مختلف مانند: شیشه ای، چوبی و استیل باشد.

طراحی و اجرای پله گرد در کرج

طراحی و اجرای پله گرد در کرج

طراحی و اجرای پله گرد در کرج ، پله های پیش ساخته قابل طراحی در شکل های مختلف مدرن تا سنتی می باشند. استفاده از چوب در هر سبکی قابل اجرا است. در حقیقت تلفیق دو سبک چوب و استیل زیبایی خاصی به دکوراسیون تان می دهد. چوب را می توان در هرسبکی از پله های پیش ساخته گرد و مستقیم به کار برد. امروزه طراحی و اجرای پله گرد در کرج با به کارگیری استیل به دلیل براقیت و زیبایی طرفداران زیادی دارد.

محاسبه پله گرد بتنی در کرج

محاسبه پله گرد بتنی در کرج

محاسبه پله گرد بتنی در کرج ، اگر قصد بازسازی ساختمان را دارید، استفاده از پله های سفارشی مناسب است. اما تفاوت پله های سفارشی با پله های پیش ساخته در آن است، که پله پیش ساخته نصب آسان تری دارند. پس اگر محیط مورد نظرتان بدون زاویه خاصی می باشد و هزینه هم برایتان اهمیت دارد، ما پله پیش ساخته را پیشنهاد می دهیم. محاسبه پله گرد بتنی در کرج توسط متخصصان و مهندسین مجرب انجام می گیرد. استفاده از پله های پیش ساخته مدرن تر از سایر پله ها می باشد. جهت دریافت این خدمات و زیباسازی فضای داخلی تان با به کارگیری پله، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مجموعه محاسبه پله گرد بتنی در کرج تماس حاصل نمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت