Skip to main content

اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد


اجاره دستگاه زردی نوزاد در دریافت آباد ، با ارائه خدمات مربوط به آن انجام می‌ شود. با کمک دستگاه زردی نوزاد می ‌توان زردی نوزادان را در محیط خانه و در کنار آغوش مادر و دور از محیط های بیمارستانی به طور قطعی درمان کرد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد، یکی از روش های کاربردی و قطعی برای درمان نوزادان می باشد که از فواید بسیاری برخوردار بوده و با استقبال زیاد والدین روبرو شده است. در مراکزی که اجاره دستگاه زردی دریافت آباد را انجام می دهند، خدمات مربوط به فتوتراپی به شکل تخصصی و استاندارد به والدین ارائه می ‌شود.

این مراکز بدون محدودیت زمانی و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فتوتراپی به مراجعه کنندگان می باشند. بعد از این که اجاره دستگاه زردی نوزاد انجام شد، کارشناسان دوره دیده که در این مرکز هستند به محل مورد نظر اعزام شده و با تحویل دادن دستگاه آموزش های مربوطه در این زمینه را به والدین خدمات ارائه می دهند.

همچنین در این مراکز اجاره دستگاه زردی نوزاد به همراه چشم بند استریل صورت می گیرد. بعد از اینکه از درمان نوزادان اطمینان حاصل شد، تحویل دستگاه صورت می‌ گیرد و تا پیش از اطمینان صد درصدی در رابطه با درمان نوزادان دستگاه نزد خانواده آنها باقی می ماند.

دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزادان به کار برده می شود، یکی از روش‌های درمانی ایده آل برای نوزادانی می باشد. از نظر علم پزشکی نیز این موضوع به اثبات رسیده است.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد، دارای مزایای مختلفی می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت حمل و امکان جابجایی دستگاه
کاهش هزینه های درمان به میزان بسیار چشمگیر
عدم نیاز به جدا نمودن مادر و نوزاد از یگدیگر
عدم اتلاف وقت والدین
طول درمان بسیار پایین و مدت زمان کم برای درمان زردی در نوزادان
عدم نیاز به بستری نمودن نوزادان در بیمارستان و جلوگیری از ابتلای نوزاد به بیماری های عفونی در بیمارستان


اجاره دستگاه فتوتراپی در یافت آباد


اجاره دستگاه فتوتراپی در یافت آباد ، با ارائه بهترین کیفیت و تخصصی ترین دستگاه های روز صورت می گیرد. کلیه اعضا و مشاورانی که در مراکز اجاره دستگاه فتوتراپی دریافت آباد هستند، دوره های تخصصی مربوط به بیماری زردی را سپری کرده‌اند.
دستگاه‌هایی که توسط این مراکز اجاره داده می شود، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد تایید می باشند. کاربرد دستگاه فتوتراپی یا زردی نوزاد برای درمان بیماری‌های مربوط به زردی و یرقان نوزادان می باشد.

اکثر نوزادان در مدت یک یا دو هفته اول زندگی خود ممکن است، دارای ته مایه زرد رنگی در پوست خود باشند که به آن زردی گفته می شود. در حقیقت همه نوزادان تا حدودی دارای زردی می باشند، ولی این موضوع همیشه ممکن است قابل مشاهده نباشد.
برای بسیاری از نوزادان ممکن است این عارضه بی خطر و موقتی باشد که با کمک درمان های سبک و یا به صورت خود به خود قابل درمان است. ولی در برخی مواقع این احتمال وجود دارد که زردی خیلی جدی بوده و مهم باشد. در این صورت باید مراقب زردی نوزادان بوده و موارد مشکوک را با پزشکان در میان گذاشت.



دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد


دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد ، در حقیقت وسیله ای می باشد که از طریق تابش نور مخصوص به بدن نوزادان سبب شکسته شدن بیلی روبین می شود که در زیر پوست نوزاد تجمع پیدا کرده و با کمک آن بیلی‌روبین شکسته شده از طریق مدفوع نوزاد دفع خواهد شد.
هنگامی که دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد اجاره داده می شود، در طول درمان کارشناسان مجرب و آموزش دیده پس از ویزیت کردن نوزاد، مشاوره ‌های لازم برای چگونگی کار کردن دستگاه و همچنین نحوه درمان را در اختیار والدین قرار می دهند.
بعد از اینکه تحویل و اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد صورت گرفت، کارشناسان و پزشک مربوطه آماده پاسخگویی به سوالات والدین می باشند تا آنها از روند درمانی نوزاد خود نگرانی داشته باشند و با کمک دستگاه پیشرفته و مدرن، تحت نظر تیم پزشکی درمان نوزاد خود را انجام دهند.
دستگاه زردی ‌نوزاد دارای انواع مختلفی می باشند و برخی از آنها پایدار و برخی دیگر تاشو بوده که دارای لامپ های قدیمی و جدید هستند. از جمله دستگاه های پیشرفته می توان به نوع سه بعدی آن اشاره کرد که بدون چشم بند، می توان روند درمان را انجام می دهند.

دستگاه فتوتراپی در یافت آباد، دارای امکانات مختلفی می باشد که از جمله مهم‌ترین امکانات آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


نمایش میزان کلی کارکرد دستگاه
آلارم میزان کلی کارکرد لامپ ها
نشانگر میزان ساعاتی که نوزاد شما فتوتراپی شده است
آلارم اشکال در فن
دماسنج بدن نوزاد (تب سنج)
دماسنج محیط
آلارم حرارت بالا
آلارام پایان زمان فتوتراپی


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد


قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد ، با توجه به نوع دستگاه متغیر خواهد بود. با مشاهده انواع مدل های دستگاه و کارایی که هریک از این مدل ها دارند، می توان قیمت اجاره آن‌ها را استعلام کرد.

دستگاه‌های زردی در نوزادان دارای انواع مختلفی می باشند و لامپ هایی که دارند به صورت قدیمی و یا جدید هستند. یکی از موارد مهم در اجاره دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد، لامپ های آن می باشد. مدت زمان استفاده از این لامپ ها اهمیت زیادی دارد. دستگاه هایی که سن لامپ های آنها به پایان رسیده باشد، نیاز به تعویض لامپ ها دارند. زیرا خاصیت درمانی دیگر بی اثر می شود‌.


کرایه دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد


کرایه دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد ، نیازی به آشنایی با نحوه سفارش و اجاره دستگاه دارد. کرایه دستگاه فتوتراپی کارآسانی می باشد. از طریق تماس با مراکز معتبر می‌ توان نسبت به کرایه دستگاه زردی نوزاد در یافت آباد، اقدام کرد.
کارشناسانی که در این مراکز فعالیت می‌ کنند، از میان دستگاه های موجود یکی از چند دستگاه را به متقاضیان پیشنهاد خواهند کرد. بعد از اینکه دستگاه انتخاب شد، بلافاصله دستگاه فتوتراپی ارسال شده و در زمان تحویل آن نکات و موارد مهم برای استفاده از دستگاه به والدین آموزش داده می‌شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
یافت آباد - شهرری

موقعیت