Skip to main content

اجاره دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران

بسیاری از نوزادان در یک الی دو هفته اول به دنیا آمدنشان از رنگ پوست زردی برخوردار هستند که به آن زردی نوزادی گفته می شود. تقریبا تمامی نوزادان این زردی را دارند اما درصد آن ها در برخی زیاد و در برخی کم می باشد. در بعضی نوزادان این عامل به صورت موقتی بوده و یا با درمان سبک برطرف می شود اما در موارد کم یاب امکان دارد زردی نوزاد بسیار حاد و خطرناک شود بنابراین باید آن را جدی بگیرید و هر مورد مشکوکی را به پزشک مربوطه اطلاع دهید.


اجاره دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران :

اجاره دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران ، دستگاه زردی نوزاد که دستگاه فتوتراپی نام دارد در حقیقت لوازمی است که با تابیدن نور به خصوص به بدن نوزاد سبب شکسته شدن بیلی روبینی که جمع شده می باشد، می شود. بیلی روبین شکسته شده توسط دستگاه از طریق مدفوع دفع می گردد. فتوتراپی در حقیقت به معنی درمان به وسیله ی فوتون ها و نورها است. زردی جزو بیماری های شایع در میان نوزادان می باشد. دستگاه زردی باید از جای معتبری تهیه کرد، اجاره دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران را از ما بخواهید. برای برقراری ارتباط با اجاره دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمائید.


دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران :


دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران ، دستگاه فتوتراپی از درمان های رواج یافته برای کم شدن سطح بیلی روبین در نوزادان استفاده می شود. نور، شکل و ساختمان مولکول بیلی روبین تغییر می نماید. نور درمانی این امکان را به بیلی روبین موجود در زیر پوست می دهد که از بین برود و شکسته شود تا از خون و پوست نوزاد بیمار جدا گردد و رفع شود. دستگاه فتوتراپی با دید یک پرستار انگلیسی که نور چه تاثیری بر کم شدن سطح بیلی روبین دارد در سال 1956 پدید آمد. دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران جزو برترین ها در این حوزه می باشد. برای تماس با دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع نمایید.


دستگاه زردی در نارمک تهران :


دستگاه زردی در نارمک تهران ، اگر که نوزادی زردی دارد، باید سریعا درمان شود در غیر این صورت بیماری زردی در کودکان منجر به فلج مغزی، عقب ماندگی ذهنی، حملات صرعی، اشکال در تعادل حرکتی، ناهنجاری های دندانی و ناشنوایی اشاره نمود که قابل درمان نیستند. بنابراین باید با دیدن اولین نشانه های زردی در نوزاد درمان زردی را با استفاده از دستگاه زردی در نارمک تهران برطرف کنید. زردی پوست نوزاد اول از صورت شروع می شود و در زمانی که میزان بیلی روبین در خون بالا رود، شکم و پاهای نوزاد نیز به زردی دچار می شوند. دستگاه زردی در نارمک تهران بهترین ها را برایتان در نظر دارد. برای درمان زردی نوزاد نباید از هر دستگاهی استفاده کنید، زیرا استفاده از دستگاه غیر استاندارد عوارض بدی را با خود به همراه دارد. برای تماس با دستگاه زردی در نارمک تهران می توانید به شماره های موجود در آگهی مراجعه کنید.


کرایه دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران :


کرایه دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران ، هنگامی که یک نوزاد متولد می شود با خود دغدغه و نگرانی هایی را برای والدین به همراه می آورد. از دغدغه های شایع آن درمان بیماری زردی می باشد که این بیماری در تمامی کودکان بدون استثنا وجود دارد. برای این که بتوان زردی کودک را تشخیص داد باید بدن آن را در زیر نور آفتاب مشاهده کنید. زیرا تشخیص دادن زردی پوست در زیر نور لامپ و مهتابی بسیار دشوار می باشد و قابل تشخیص نمی باشد. اگر قصد کرایه دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران را دارید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. کرایه دستگاه زردی نوزاد در نارمک تهران با قیمت مناسب را از ما بخواهید.


اجاره دستگاه درمان زردی در نارمک تهران :


اجاره دستگاه درمان زردی در نارمک تهران ، دستگاه های متفاوتی از فتوتراپی به وجود آمده اند که برای درمان زردی به کار برده می شوند. اجاره دستگاه درمان زردی در نارمک تهران را از ما بخواهید. برای درمان زردی کودک خود حتما باید از دستگاه های فتوتراپی استاندارد استفاده کنید. اگر که قصد دارید نوزاد خود را در خانه به وسیله ی دستگاه های زردی درمان نمایید می توانید از این دستگاه های استاندارد به کار ببرید. برای ارتباط با اجاره دستگاه درمان زردی در نارمک تهران می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس حاصل فرمائید.


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران :


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران ، دستگاه های فتوتراپی بسیار زیادی در بازار پدید آمده اند که طبق نوع لامپ مصرفی و مشخصات فنی دستگاه فتوتراپی، برای درمان نمودن زردی و یا برقان نوزاد مطابق با سطح بیلی روبین خون برای استفاده قرار می گیرند. حین انتخاب دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد خود باید بسیار دقت نمایید زیرا در موارد بسیاری مشاهده شده که در این دستگاه ها از لامپ های مهتابی استفاده کرده اند که هیچ تاثیری بر روی زردی نوزاد ندارد. برای اطلاع از قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در نارمک تهران می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان نارمک

موقعیت