Skip to main content

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس ، بیماری زردی جزو بیماری هایی است که از بدو تولد نوزاد سبب نگرانی های والدین کودک می شود. بیماری زردی در مرحله اول خطر کمی دارد و در منزل نیز مورد درمان قرار می گیرد. والدین به طور کلی می خواهند که کودکشان همیشه سالم باشد.


اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس :


اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس ، زردی در نوزادان به علت درصد بالای بیلی روبین در بدنشان به وجود می آید. این بیماری موجب به وجود آمدن رنگدانه های زرد در پوست و سفیدی چشم نوزاد می شوند که این موارد بسیار رواج دارد و نیاز به نگرانی نمی باشد زیرا با درمان به موقع آسیبی به کودک وارد نمی شود. با اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس دیگر نگران زردی کودک نباشید. برای برقراری ارتباط با اجاره دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس :


دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس ، فتوتراپی در حقیقت به معنای درمان توسط فوتون ها و نورها است. همان گونه که می دانید. از بیماری هایی که در هر نوزادی که به دنیا می آید مشاهده می کنید زردی می باشد، اسم دیگر زردی یرقان است. برای درمان نمودن بیماری زردی آن ها استفاده از دستگاه فتوتراپی می باشد که این دستگاه تنها دستگاهی است که از عوارض جانبی بسیار کمی برخوردار می باشد. با درمان و رسیدگی سریع به این بیماری از عوارض و آسیب های جدی به کودکان جلوگیری می گردد. دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس را از ما بخواهید. برای تماس با دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس می توانید با شماره های درج شده در آگهی رجوع نمایید.


دستگاه زردی در تهرانپارس :


دستگاه زردی در تهرانپارس ، اگر که زردی موجود در خون نوزادان درمان نشود با عوارضی عبارت است از: فلج مغزی، عقب ماندگی ذهنی، حمله های صرعی، مشکل در تعادل حرکتی، ناهنجاری های دندانی و ناشنوایی اشاره نمود که دیگر مورد درمان قرار می گیرد. بنابراین باید با مشاهده اولین علائم زردی سریعا به پزشک مراجعه نمایید. زردی ابتدا از صورت ظاهر می شود و اگر که شدت یابد به شکم و پاها نیز افزایش می یابد. درمان نمودن زردی طبق میزان بیلی روبین در خون گوناگون می باشد. اما به شکل کلی روش های درمان شامل: شیر دهی دائمی: کودکانی که به خوبی نتوانند از شیر مادر تغذیه کنند، رنگدانه های زرد و یا همان بیلی روبین موجود در خون آن ها از بدنشان دفع نمی شود و بر روی پوست او جمع می گردد و سبب تب نوزاد می گردد. اما می توانید با شیر دهی به شکل دائم از پیشرفت زردی نوزاد جلوگیری نمود.
درمان قطعی این بیماری توسط دستگاه فتوتراپی صورت می پذیرد، فتوتراپی درمان رواج یافته برای کم شدن سطح بیلی روبین در خون نوزادان می باشد. با به کارگیری از نور می توان شکل ساختمان مولکولی بیلی روبین را تغییر داد. با نور درمانی می شود بیلی روبین موجود در زیر پوست را از بین برد و آن را شکست. با دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید زردی را از خون و پوست نوزاد جدا و دفع نمایید. برای تماس با دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید به شماره های درج شده در آگهی مراجعه نمایید.


کرایه دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس :


کرایه دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس ، دستگاه زردی همان دستگاه فتوتراپی نوزاد می باشد که با این دستگاه می توان بیماری زردی کودک را درمان نمود. دستگاه فتوتراپی به وسیله ی تابیده شدن نور به پوست نوزاد در مواقعی که این بیماری در حال بیش از اندازه بالا رفتن بیلی روبین به طور غیر مستقیم و یا همان زردی است، مورد استفاده قرار می گیرد. از نوزاد در حین فتوتراپی باید در منزل مراقبت های مورد نیاز را انجام دهید. با کرایه دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس می توانید با مشورت پزشک از نوزاد خود در خانه محافظت کنید. در زمان درمان نوزاد با دستگاه زردی شیردهی باید به صورت مداوم و مکفی به نوزاد داده شود. در هر صورت باید حین فتوتراپی از شیر تغذیه نماید حال به صورت شیر خشک اما با مشورت پزشک باید انجام شود. برای کرایه دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید و از شرایط موجود با خبر شوید.


اجاره دستگاه درمان زردی در تهرانپارس :


اجاره دستگاه درمان زردی در تهرانپارس ، در زمان قرار دادن نوزاد در دستگاه درمان زردی توجه داشته باشید چشم های او را حتما با یک چشم بند به خصوص ببندید تا نور به چشم های او آسیب وارد ننماید. همینطور برای مراقبت از قسمت تناسلی و جلوگیری از آسیب رسیدن به او، حتما باید کودک را با پوشک داخل دستگاه قرار دهید. برخی از کودکان بعد از استفاده از دستگاه فتوتراپی امکان دارد دچار پوست برنزه بشوند که دلیل آن مشخص نیست اما به طور کلی بعد از تموم شدن فتوتراپی این عوارض از بین می روند. اما اگر از بین نرفت باید دلیل آن را از پزشک جویا شوید. اجاره دستگاه درمان زردی در تهرانپارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای تماس با اجاره دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید به شماره های موجود در آگهی رجوع کنید.


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس :


قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس ، در زمان قرار گرفتن کودک در دستگاه فتوتراپی در حالت استاندارد کودکتان در یک گهواره و یا تخت سر پوشیده قرار می گیرد که در معرض نوعی نور فلورسنت می باشد که به وسیله ی پوست نوزاد جذب می گردد. در مدت زمان این فرآیند بیلی روبین موجود در بدن نوزاد به طور دیگری تبدیل می گردد که می توان به آسانی به وسیله ی مدفوع و ادرار دفع گردد. دستگاه فتوتراپی به پوست نوزاد هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و اصلا جای نگرانی نیست. قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس با قیمتی مناسب ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت